Natalie91 Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Er alle menn utro? Har utrolig mange dårlige erfaringer med menn selv. Ønsker de ikke kjærlighet og trygghet lenger i et hjem? Virker som veldig mange bortover sitter på dating sider og holder ting hemmelig for partneren sin. Hvorfor er det blitt slik?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Mann på førti her, aldri vært utro i noe forhold. Har hatt dame som var utro, jævli kjiip opplevelse. Anonymkode: 11bad...aca 2
Gjest ABM Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Ja tror faktisk alle menn kan være utro...der er slik naturen og biologien virker. Utro er et kulturellt begrep som fordrer en utdatert instutisjon som ekteskap for å i det hele tatt å være et begrep, jeg tror fremtiden vil finne andre løsninger på samliv mellom kjønnene
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har i grunnen mistet litt håpet om å finne en som ikke er utro. Derfor har jeg kun hatt en fwb i noen år, nå har han funnet seg dame fordi han ønsker seg et stabilt og ordentlig forhold. Men utro med meg har han allerede vært. Anonymkode: 0a78f...82e 2
Brunello Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Nei. Statistikken sier vel 6 av 10 i løpet av livet. For kvinner er det 4 av 10. Det er verdt å merke seg at tallet for kvinner er stigende. Så dere kvinner er ikke så veldig mye bedre enn det man får inntrykk av på kg. 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Helt klart. Det finnes ikke en eneste mann i hele verdenshistorien, som aldri har vært, eller kommer til å være utro. Helt sant. Leste det på Kvinneguiden. 🙄 Anonymkode: 7ede5...e69 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Nei, men de fleste kvinner jeg har ligget med har vært utro. Enten mot meg eller med meg. 🤷♂️ Anonymkode: a0b08...be6 1
norw Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Brunello skrev (2 minutter siden): Nei. Statistikken sier vel 6 av 10 i løpet av livet. For kvinner er det 4 av 10. Det er verdt å merke seg at tallet for kvinner er stigende. Så dere kvinner er ikke så veldig mye bedre enn det man får inntrykk av på kg. Det finnes ingen troverdig statistikk på dette.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Lurer på hvor mange tråd TS kommer til å opprette om samme tema. Anonymkode: f6185...26d 1
Brunello Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 norw skrev (2 minutter siden): Det finnes ingen troverdig statistikk på dette. Det er i alle fall statistikker. Mulig det er underrapportering, men det er da mer sannsynlig at det gjelder for kvinner enn menn. Det som i alle fall er helt klart er at kvinner blir mer og mer utro. Forklaringen er innlysende. Mens en utro kvinne på 70-tallet ble kastet ut til et liv uten en forsørger, er kvinner i dag selvstendige med egen inntekt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 Som min bror sier: «Ikke alle, men de som ikke er utro fysisk, er utro emosjonelt». Anonymkode: 1a5c4...45b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 15 minutter siden, Brunello said: Det er i alle fall statistikker. Mulig det er underrapportering, men det er da mer sannsynlig at det gjelder for kvinner enn menn. Det som i alle fall er helt klart er at kvinner blir mer og mer utro. Forklaringen er innlysende. Mens en utro kvinne på 70-tallet ble kastet ut til et liv uten en forsørger, er kvinner i dag selvstendige med egen inntekt. Det fantes da virkelig en god del kvinner på 70-tallet som var selvstendige, med egen inntekt. Anonymkode: f3340...85a 1
Brunello Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det fantes da virkelig en god del kvinner på 70-tallet som var selvstendige, med egen inntekt. Anonymkode: f3340...85a Ja, og det var de som var utro.
Cuntzilla Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Brunello skrev (36 minutter siden): Det er i alle fall statistikker. Mulig det er underrapportering, men det er da mer sannsynlig at det gjelder for kvinner enn menn. Det som i alle fall er helt klart er at kvinner blir mer og mer utro. Forklaringen er innlysende. Mens en utro kvinne på 70-tallet ble kastet ut til et liv uten en forsørger, er kvinner i dag selvstendige med egen inntekt. Ja, likestillingen gjør at kvinner tar igjen menn på utroskapsstatistikken også. Kanskje ikke en hyggelig statistikk å utjevne kjønnsforskjeller på, samtidig er det jo et utslag av at kvinner er mer frie og selvstendige i dag. Så det er vel kanskje litt myte at menn er mer utro av natur, de har bare hatt bedre anledning til det. Sånn sett burde TS spørre om alle mennesker er utro, ikke bare menn. Siden hun selv ikke er det så er vel svaret hennes nei. For min del tenker jeg at de fleste kan være det, gitt "rett anledning". Men alle er det jo selvsagt ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 29 minutter siden, Brunello said: Ja, og det var de som var utro. Var de utro? Anonymkode: f3340...85a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 ABM skrev (1 time siden): Ja tror faktisk alle menn kan være utro...der er slik naturen og biologien virker. Utro er et kulturellt begrep som fordrer en utdatert instutisjon som ekteskap for å i det hele tatt å være et begrep, jeg tror fremtiden vil finne andre løsninger på samliv mellom kjønnene Det gleder meg å høre at flere og flere forstår dette. Anonymkode: 60afb...f40
Fotgjenger Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 Nei, ikke alle. Jeg tror likevel at flertallet ville vært det, dersom den "perfekte anledningen" dukket opp. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå