Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så opptatt av rosablogger, se & hør og såpeserier som Dynastiet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det ikke kjedelig i lengden`?

Anonymkode: 864c3...9a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner eller "noen kvinner"? Og burde du ikke også spørre hvorfor noen menn også liker dette? De tjener penger på begge kjønn, ikke bare kvinner. 

Jeg er forøvrig kvinne, og liker ingen av disse tingene. 

Anonymkode: edf3a...f77

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Aldri vært opptatt av noe av det der. Jeg liker ting som fotball, true crime og  bøker gjerne skikkelige nervepirrende psykologiske thrillere. 

Skrevet

Det har jeg lurt på mange ganger også! Spesielt rosablogger, finnes det noe kjedeligere? Føler meg skikkelig uttafor mange ganger 😞

• Liker 2
Skrevet

IQen kanskje  ?

Gjest O.G.
Skrevet

Først må vi bli enige om at kvinner er så opptatte av rosablogger, Se & Hør og såpeserier som Dynastiet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og er ikke interessert i noen av delene.

Anonymkode: d6de6...3be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sladder var en av tingene som gjorde vår art til verdensherskere.

Vi kan samarbeide med uendelig mange andre mennesker fordi vi sladrer om hvem som er ditt og datt.

Anonymkode: 434b0...52c

AnonymBruker
Skrevet

Menn = bra 

Kvinner = dorlig

🤡🤡🤡🤡

Anonymkode: 9ad84...813

Skrevet

Hvis du mener true crime, Pondus og  'Inside the Chieftan's hatch', så er det treffende for min del, ellers vet jeg ikke helt hva du snakker om🤔

K32

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ingen av delene. Jeg leser ikke blogger eller Se&Hør, jeg ser heller tanketomme videoer på Youtube og leser interiørblader eller Pondus. Eller leser snåle tråder her inne. Når jeg ser serier liker jeg å se thrillere, grøssere, sci-fi og krim. Eller eventuelt komedier.

Skrevet

Var faktisk ikke klar over at jeg var opptatt av det før nå. Så takk for opplysningen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er negativt så vil ingen kvinner erkjenne at de følger med på det. Hvis det er positivt så vil alle kvinnene slenge seg på og hevde at de også følger med på det.

Eller, som vi alle vet, ingen leser Se og Hør, de er bare et av de mest leste bladene her i Norge. Selv om ingen leser de.

Anonymkode: 4c27e...594

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner eller "noen kvinner"? Og burde du ikke også spørre hvorfor noen menn også liker dette? De tjener penger på begge kjønn, ikke bare kvinner. 

Jeg er forøvrig kvinne, og liker ingen av disse tingene. 

Anonymkode: edf3a...f77

Ingen menn leser da rosablogger!!!!!

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, Ardwinna said:

Jeg liker ingen av delene. Jeg leser ikke blogger eller Se&Hør, jeg ser heller tanketomme videoer på Youtube og leser interiørblader eller Pondus. Eller leser snåle tråder her inne. Når jeg ser serier liker jeg å se thrillere, grøssere, sci-fi og krim. Eller eventuelt komedier.

Du liker ikke filmer og serier om dype eksistensielle spørsmål?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt et eneste nummer av Se&Hør. Eksen min (en mann) gjorde det. Han påsto at det var pga tv-programmet bak i bladet, men jeg så nok at han satt og smugleste sladderen i det. Han koste seg med det hver uke.

Rosablogger er rett og slett ikke bare noe for meg. Jeg klarer ikke opparbeide meg noen som helst interesse for nye negler, hår og pupper og fake-tan. Har aldri fulgt med på en eneste blogg.

Såpeserier er jeg litt dårlig på å huske å følge med på hver uke. Men hva er det som går innunder kategorien "såpeserie"? Jeg har fulgt med på serier som Big Bang Theory. Er det en såpeserie?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart alle som svarer ikke gjør dette. Hvor er alle dere se og hør fansen som leser rosablogger mellom såpeserie øktene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest rosabloggere fordi jeg var interessert i fenomenet. At de ble millionærer på juks og naive fans.

Anonymkode: e4594...145

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner liker dette, men de fleste gjør nok ikke det. Jeg liker ikke noe av det, og det gjør heller ikke mine venner.

Anonymkode: 11fbe...7df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...