Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

`Skal handle inn til 17 mai.

Anonymkode: ddecc...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den kommer når den er inne på kontoen.

Anonymkode: 07657...373

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

`Skal handle inn til 17 mai.

Anonymkode: ddecc...d67

Uføretrygden utbetales den 12. mai.

Anonymkode: 26dd8...c7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den kommer alltid litt før 17.mai. Ikke bruk opp alt! 

Anonymkode: 71fed...9e5

AnonymBruker
Skrevet

Utbetalingsdato er den 12. Men kan godt være de er på konto den 11.

Anonymkode: 63ed3...9df

Gjest Smeltemann
Skrevet

Hvorfor er det bevegelig når den utbetales?  For en vanlig lønnsmottaker kommer den til fastsatt dato hver gang.

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (5 minutter siden):

https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/kontakt-nav/utbetalinger/utbetalinger/utbetalingsdatoer-feriepenger-og-skattetrekk

Her kan du finne det frem selv, vet ikke om du mener barnetrygd eller uføretrygd jeg.

Prøvde å finne utbetalingsdato for feriepenger der men står kun 1-31 mai.... Er der noen som har mer eksakt dato? 

Anonymkode: fd548...bad

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøvde å finne utbetalingsdato for feriepenger der men står kun 1-31 mai.... Er der noen som har mer eksakt dato? 

Feriepenger varierer vel alt etter hvor man jobber? Jeg kjenner noen som får i mai og noen som får i juni.

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden):

Feriepenger varierer vel alt etter hvor man jobber? Jeg kjenner noen som får i mai og noen som får i juni.

Siden det er snakk om navs side, så er det sikkert feriepenger av dagpenger eller sykepenger... 

Anonymkode: c1a11...9e5

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Feriepenger, på trygd? 

Anonymkode: 85e79...833

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Smeltemann said:

Hvorfor er det bevegelig når den utbetales?  For en vanlig lønnsmottaker kommer den til fastsatt dato hver gang.

Fordi vi som mottar trygd får såpass lite penger at det er vanskelig å spare seg opp en buffer, og vi lever som oftest fra utbetaling til utbetaling.

Eller bare fordi vi er spesielle ;D 

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet
Smeltemann skrev (9 minutter siden):

Nei, hvis du som lønnsmottaker skal ha lønn en dato som faller på helg/ helligdag skal den beveges til siste bevegelige dag. Du skal ha lønn på konto innen datoen. Din arbeidsgiver gjør feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Den kommer 11. 

Uføretrygden kommer alltid dagen før den datoen som står i utbetalingsoversikten. 

Anonymkode: 63e5f...999

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Feriepenger, på trygd? 

Det er ikkeeksisterende.

Anonymkode: 63ed3...9df

AnonymBruker
Skrevet

Den kommer 11. 

Uføretrygden kommer alltid dagen før den datoen som står i utbetalingsoversikten. 

Nei, det gjør den ikke! Datoen i utbetalingsoversikten er siste frist for at pengene skal være på konto! Mange av oss får pengene den dagen!

Anonymkode: aaed7...a8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør den ikke! Datoen i utbetalingsoversikten er siste frist for at pengene skal være på konto! Mange av oss får pengene den dagen!

Javel.. de aller fleste får uansett dagen før, selv om du tydeligvis ikke gjør det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

For de FLESTE er den inne før. Jeg har DNB, som vel er banken med flest kunder, og jeg har den alltid minst dagen før.

AnonymBruker
Skrevet

Dere skal ingenting uansett. Skattepengene mine får dere den 12.mai.

Anonymkode: 134ab...4e5

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For de FLESTE er den inne før. Jeg har DNB, som vel er banken med flest kunder, og jeg har den alltid minst dagen før.

Det er akkurat det , det kommer an på banken. Folk kjenner vel sin bank, og vet om de får inn dagen før eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...