Gå til innhold

Sykt klinesyk idag!

mockinbird

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har gått rundt og proklamert at lyst har med "hva man er vant til å få av sorten", og TRODD på det også. Min filosofi var at gikk man lenge uten sex, eller uten muligheten til å uttøve sex, ville lysten dale.

Men idag har jeg vært så klinesyk at det er helt vilt! :overrasket: Har ikke sjangs til å konsentrere meg om pensum, det eneste som står i hodet mitt er å finne tak i en jeg kan kline vilt og hemningsløst med.. Slik man drev på som ung, til man var sår rundt munnen. :ler:

Nesten så jeg ikke tør å gå på butikken og handle, av redsel for å kaste meg på første og beste mann jeg ser... :sjenert:

Det som er så ille, er at jeg har ingen klinekandidater jeg kjenner til!! :sur:

Noen tips for å få denne absurde trangen til å forsvinne? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Hm! Moder natur må ha bommet litt her! For seriøst, jeg er ikke noe klinemenneske. Hvis du overfører litt av klinelysten din til meg, vil kanskje balansen rette seg opp! :ler:

Hvis det blir skikkelig akutt, kan du jo kline litt med håndbaken din! :ler:

Endret av GreenSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkje so veldig mykje anna å gjere enn å kline til.. :) Viss du ikkje har noken kandidata for hand, so kan du ta deg en tur på byen ikveld.. Der er alltids noken som og har lyst å kline ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte pent pengboka om jeg kunne få tak i barnevakt og ta en tur på byen, men den bare lo rått.. :sur:

snufs, får døyve lysten med et glass rødvin og en pose popcorn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kline - joda! Men jeg savner en arm å ligge på jeg - en å småkose med - snakke - bare være nær - noen som holder rundt deg og passer på deg........ :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Single kvinne 34
Kline - joda!  Men jeg savner en arm å ligge på jeg - en å småkose med - snakke - bare være nær - noen som holder rundt deg og passer på deg........  :tristbla:

Enig med både trådstarter og moderator!

Nå er det 3 år siden siste samboerforhold og jeg har ikke hat tnoen kandidater etter det-

Hva gjør man da? Kliner med første og beste på byen eller på fest - selv om den ikke liker dem? Skal man kline med den som melder seg frivillig på fest - vel vitende om at han ikke er noe du ville ha satset på i edru tilstand?

Jeg tropr jeg vil gå til det skrittet til neste helg på storfest...får finne meg en å kline med - rett og slett :ler: Han har sikkert en armkrok også. Hvertfall inntil alkoholen forsvinner ut av blodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

ok da masahuer, dere for kline litt med meg da veit dere, ligge litt i armkroken også om dere ikke snorker..hva gjør menn ikke får kvinner................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da masahuer, dere for kline litt med meg da veit dere, ligge litt i armkroken også om dere ikke snorker..hva gjør menn ikke får kvinner................................

Så edelt, skidrow.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo ikke se bort fra at det fins endel kosete gutter her inne og vet dere... :sjarmor:

Som frivillig stiller seg til disposisjon for oss trengende damer? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...