AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Hei Trenger noen solskinnshistorier. Kjenner meg svært lei meg og redd for framtiden. Har alltid ønsket meg "vanlig" familieliv med samboer og barn. Er redd tiden renner ut og dette ikke blir mulig for meg. Er kvinne på 33 år. Har hatt kjæreste store deler av livet og alltid vært en populær jente/dame og har hatt fine forhold. Det som skjedde var at jeg hadde en samboer i 6 år der vi begge var veldig glade i hverandre og hadde det fint i hverdagen. Samtidig så var det noen ting som gjorde det veldig vanskelig for oss å virkelig ta siste steget ut i å ta barn pga en del ulike ønsker/behov for fremtiden med flytting/reising osv som ble vanskelig å møtes på. Vi gikk fra hverandre (og det var tungt). Jeg fikk så en ny samboer som jeg følte alt stemte med. Jeg ble så utrolig lykkelig over at jeg faktisk hadde turt å gå ut av det andre forholdet selv om jeg var glad i eksen. Jeg og den nye snakket mye om fremtid og jeg følte at alt "falt på plass" og at det var slik det skulle føles. Jeg var glad for at alt såg ut til å ordne seg. Så, ut av det blå, slår samboeren min opp med meg for seks mnd siden og sier han ikke klarer å forplikte seg for hele livet. Jeg fikk helt sjokk. Sitter igjen med brutal kjærlighetssorg og også "livssorg" over at jeg ikke ser ut til å få det livet jeg ønsker med samboer og barn. Klarer ikke tanken på å lete etter å finne noen ny og føler at tiden renner ut for meg. Spesielt kanskje mtp korona og ingen naturlige møter med nye personer. Føler tiden renner ut og jeg har ingen venner som ikke har barn/samboer. Føler meg utenfor og trist. Er det noen som er i lignende situasjon eller eventuelt har vært det og det har ordnet seg? Anonymkode: f165e...22b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Ville faktisk undersøkt muligheter for å få barn alene nå som man kan gjøre det i Norge og du ennå har god tid. Om ikke annet kanskje det kan fungerer som en betryggelse av du kan prøve å få barn også uten en mann. Det er altfor mange menn som er som din siste samboer. Ingen kvinne er bra nok til å forplikte seg til, noen gang. Ville bare planlagt for et liv der du kan ha en familie, uavhengig av om en mann blir en stabil faktor eller ikke i det livet. Det er faktisk det mest realistiske for tiden. Anonymkode: f93cb...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Skaff deg barn på egenhånd uten at det er en far med i bildet. Anonymkode: c95f5...285
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Jada, jeg kjenner kvinner som traff sin utkårede i tidlige tredveår. Det høres ut som du er en attraktiv kvinne med det sosiale på plass, så det er ikke en utfordring. Ikke gi opp. Du kan fortsatt snakke med folk på tinder, og kanskje treffes for en kaffedate ute? Anonymkode: 5b1cd...735 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 TS, 33 år er jo ingenting! Du kan møte han i butikken i morgen, på ferie neste år eller på en bursdagsfest til venninna di når du er 38 ☺❤ Det kommer til å gå bra! 🌷 Anonymkode: e6673...7ac 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Jeg var året yngre enn deg da jeg helt tilfeldig møtte han som nå er mannen min for 4 år siden. Da hadde jeg vært singel i 7 år, etter to forhold tidligere som begge varte i flere år. Han som nå er mannen min hadde også det samme ønsket om giftermål og familie. Nå har det vært litt stang ut mtp familieforøkelse, så det har ikke lyktes ennå. Men jeg er gravid på nytt nå, og håper det holder hele veien. Skjønner at du er usikker på framtiden, men det kan absolutt ordne seg. Anonymkode: fee53...382 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå