AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Har kjøpt det jeg trenger for denne sesongen, men planlegger å oppgradere hagen med noen flerårige planter etterhvert. Jeg regner med at flerårige planter kommer på salg på hagesentrene etterhvert? Kan jeg regne med at det f.eks. er salg på klematis og stauder på sensommeren / høsten? Anonymkode: 4fe5d...aef
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Det pleier å bære ulike tilbud gjennom sesongen, men det store salget er nok først til høsten🌸🌸 Anonymkode: 2f252...a28 2
Mei88 Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Løk pleier å komme for salg når sesongen for å sette de nettopp er over, kanskje det gjelder resten også 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det pleier å bære ulike tilbud gjennom sesongen, men det store salget er nok først til høsten🌸🌸 Anonymkode: 2f252...a28 Mei88 skrev (18 minutter siden): Løk pleier å komme for salg når sesongen for å sette de nettopp er over, kanskje det gjelder resten også 😊 Tusen takk for svar! Jeg er spesielt på utkikk etter klematis. Er permittert, og har mye tid til å planlegge hagen, men litt begrenset med midler akkurat nå 😅 Anonymkode: 4fe5d...aef
Mhmjadda Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Du kan jo være heldig og dumpe borti et salg i løpet av sesongen, men vanligvis er de store salgene helt på tampen av sesongen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Mhmjadda skrev (1 minutt siden): Du kan jo være heldig og dumpe borti et salg i løpet av sesongen, men vanligvis er de store salgene helt på tampen av sesongen. Takk for svar! 😊 Anonymkode: 4fe5d...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå