AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Eller det en fetisj? Har hatt få partnere, og liker å bli litt kjent først fordi jeg må ha den spenningen med at mannen vet jeg ikke gjør det med hvem som helst. Tenner veldig på at mannen ser på meg som litt yndig og uskyldig. Føler seg frem, er litt forsiktig med meg i starten, akkurat som han føler det er litt ulovlig å gjøre med meg. Samtidig vet han kanskje at jeg er med på det meste etter hvert. Ser jeg sender veldig blandet signaler i startfasen med en søt og uskyldig væremåte, rosa blondeundertøy osv, småfrekk, sexy og svart undertøy andre ganger. Samtidig er jeg begge disse personene også. Anonymkode: 4a1bc...4de
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Tenner du på eldre partnere? Hvis det ikke er tilfellet, høres det egentlig ikke ut som en fetisj😊 Anonymkode: 3dae3...097 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 🤣🤣🤣vet du hva en fetisj er😂😂😂 Anonymkode: ddba1...18f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Det høres ikke helt ut som en fetisj.... Anonymkode: f9c44...f7e
Fioljenta Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Tror ikke jeg vil kalle det en fetisj. Men jeg liker også å leke litt sånn uerfaren og uvitende iblant og da kan mannen min ta på seg rollen som den erfarne, litt omsorgsfulle «guiden» min. Selv om vi begge vet at jeg ikke akkurat er uerfaren. Kanskje det blir litt av det samme? Men, altså, er det så nøye hvilken merkelapp man putter på det så lenge man har det kjekt sammen?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tenner du på eldre partnere? Hvis det ikke er tilfellet, høres det egentlig ikke ut som en fetisj😊 Anonymkode: 3dae3...097 Jeg tenner på eldre partnere ja. Er selv i slutten av 20 årene og han må gjerne være rundt 40, men er ikke uaktuelt om han er yngre heller. Anonymkode: 4a1bc...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå