Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Nokon som veit om den butikken som heiter "Ting" i Bergen har noko nettside? Finn ikkje noko når eg søkar...
Søta Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Er det denne??? www.kremmerhuset.no Ligger i Åsane senter og storsenteret... Heter ting og sånt...
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Nei, det er den butikken som ligg ved Bryggen... Trur berre den heiter "Ting". Hehe...
Søta Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Da fant ikke jeg heller den på nette.. Fant den ikke på gulesider engang.... Sikker på at den heter Ting??? Ikke tiger??? (Skal sies at jeg bare har vært en gang i bergen - så jeg har ikke peiling... Men det er jo en kjede som heter Tiger som selger småting....)
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Tror ikke Ting har hjemmeside nei, på Gule Sider står de ikke oppført med det i hvertfall. ( og Søta; nei, det er ikke Tiger, butikken heter Ting og selger en hel masse kule ting. )
Sniglå Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg har også leita nå, men finner ingenting!
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Åh, dei skulle hatt nettside altså!! Må nok stikke innom og sjå etter katalogar eller noko då!
Grooo Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 Var nå liksom helt sikker på atjeg har vært inne på nettsidene dems før jeg da... Har ikke tid nå, men skal prøve å søke litt senere i dag hvis ingen finner ut av det
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #9 Skrevet 5. september 2005 Var nå liksom helt sikker på atjeg har vært inne på nettsidene dems før jeg da... Har ikke tid nå, men skal prøve å søke litt senere i dag hvis ingen finner ut av det ← Snille Grooo!!!
Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 www.goshop.no Kan det være denne?
Gjest Gjest_B Skrevet 5. september 2005 #12 Skrevet 5. september 2005 Vel, da finnes det vel ingenting om ting på internett. Fant bare denne siden.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2005 #13 Skrevet 5. september 2005 Der har du rette butikken ja. *kupper tråden til veslo*
Grooo Skrevet 6. september 2005 #15 Skrevet 6. september 2005 Søren altså, fant ikke noe mer jeg... Men jeg fremdeles ganske sikker på at jeg fant noe sist. Var i Ting sist jeg var i Bergen, og fikk høre da at de skulle åpne i Oslo også. Er det ingen som kan stikke innom dem og høre om de har en nettside da? Og hvis de har det: Be dem gjøre den mer tilgjengelig!
Lúthien Skrevet 7. september 2005 #16 Skrevet 7. september 2005 (endret) Er det ikke denne da? www.ting.as ? Endret 7. september 2005 av Lúthien
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #17 Skrevet 21. september 2005 Butikken har ikke hjemmesider. Den ligger på Bryggen i Bergen, har åpent til kl 20 på hverdager og litt kortere åpningstid på lør- og søndager. Tlf nummeret er 55 21 54 80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå