Gå til innhold

Er det lovbrudd å gå til dominatrix?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp av sex er forbudt.

Et hvert menneske som vet at de vil bli skuffet over å ikke få sex når de kjøper en tjeneste, har selv et ansvar for å unngå å oppsøke en slik tjeneste. Det gjelder alle typer tjenester.

Det å unngå å benytte seg at pro-dom tilbud er heller ikke regnet som helsemessig problematisk, slik det å unngå tannlegen kan bli. Det er kun et tilbud til de som ønsker å bli herset med, a la de som blir med på ulike former for eventer hvor de blir utfordret mentalt eller fysisk.

Å forvente å få sex når man betaler for en tjeneste i et land hvor kjøp av sex er forbudt, vel, hahahaha, til pass for de som ikke får det og blir ført vekk av digre vakter og bitende hunder.

De er jo uansett ikke ute etter å bli ydmyket eller dominert, de er ute etter sex. Et vanlig problem innen BDSM-scenen, og forståvidt også homoverden, at mennesker tror man er prostituert eller sexavhengig og at det er bare å forsyne seg.

Nei, verken det å være homo eller det å være del av BDSM på frivillig eller profesjonell basis, betyr at DU kan forvente å få sex.

Tenk på oss som Brilleland eller Nikita frisør. Så mye sex er det du får. 

Anonymkode: f2cd3...191

Videoannonse
Annonse
Gjest byråkrati
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes plenty av menn som forstår forskjellen på massasje og sex, og plenty av menn som forstår forskjellen på dominans og sex, plenty av menn som forstår forskjellen på synet av tilfeldige kvinner og sex, selv om evnen til å skille mellom disse nyansene tydeligvis ikke gjelder klientellet her inne.

Politiet lukker cella og går hjem for kvelden

AnonymBruker
Skrevet
byråkrati skrev (3 minutter siden):

Politiet lukker cella og går hjem for kvelden

Det hadde vært digg om de låste inn alle. 

AnonymBruker
Skrevet

En som tilbyr dominatrix-tjenester for penger er som regel ei helt vanlig hore. I tjenestespekteret inngår vanligvis ytelser som det etter sexkjøpsloven er forbudt å kjøpe. Å tro at det kamuflere sexsalg som massasje eller ikke-seksuell BDSM gjør at man går klar av loven, er bare teit.

Anonymkode: 86592...a31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

En som tilbyr dominatrix-tjenester for penger er som regel ei helt vanlig hore. I tjenestespekteret inngår vanligvis ytelser som det etter sexkjøpsloven er forbudt å kjøpe. Å tro at det kamuflere sexsalg som massasje eller ikke-seksuell BDSM gjør at man går klar av loven, er bare teit.

Selvfølgelig er det ikke teit.

Det er jo bare å se på køene av menn som ønsker seg dominans mer enn de ønsker seg sex.

Det er samme årsak som at noen ønsker seg å hoppe i fallskjerm eller å kunne bokse eller sloss mot noen som er mer proffe enn de selv, og ikke behøver å være bekymret for, kjøre en veldig rask bil etc. Det handler om følelser, et kick. 

At enkelte ikke klarer å se bort fra det seksuelle elementet, og tror at alt er en unnskyldning for å kjøpe sex, får være deres problem. Kan de ikke heller bruke kreftene sine mot shady massasjeinstitutter og sugar-folkene?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke teit.

Det er jo bare å se på køene av menn som ønsker seg dominans mer enn de ønsker seg sex.

Det er samme årsak som at noen ønsker seg å hoppe i fallskjerm eller å kunne bokse eller sloss mot noen som er mer proffe enn de selv, og ikke behøver å være bekymret for, kjøre en veldig rask bil etc. Det handler om følelser, et kick. 

At enkelte ikke klarer å se bort fra det seksuelle elementet, og tror at alt er en unnskyldning for å kjøpe sex, får være deres problem. Kan de ikke heller bruke kreftene sine mot shady massasjeinstitutter og sugar-folkene?

Haugevis av menn ønsker å kjøpe seksuelle tjenester. Sånn har det alltid vært - akkurat som med mange andre typer uønsket atferd. Shady massasje er forbudt, og det er også tjenestene BDSM-horene leverer. Det blir ikke mindre prostitusjon av at de kler seg i lakk og høye støvler.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haugevis av menn ønsker å kjøpe seksuelle tjenester. Sånn har det alltid vært - akkurat som med mange andre typer uønsket atferd. Shady massasje er forbudt, og det er også tjenestene BDSM-horene leverer. Det blir ikke mindre prostitusjon av at de kler seg i lakk og høye støvler.

Ja, men det at menn ønsker å kjøpe seksuelle tjenester skal ikke gå ut over de som holder på med helt andre ting.

Det er heller disse sex maniacene som må lære seg at VERKEN bdsm ELLER homofili ELLER tilfeldige kvinner eller unge mennesker, handler om tilbud på sex SELV OM disse idiotene assosierer dette med sex.

Det er de som seksualiserer samfunnet som burde straffes. Ikke de som blir seksualisert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men det at menn ønsker å kjøpe seksuelle tjenester skal ikke gå ut over de som holder på med helt andre ting.

Det er heller disse sex maniacene som må lære seg at VERKEN bdsm ELLER homofili ELLER tilfeldige kvinner eller unge mennesker, handler om tilbud på sex SELV OM disse idiotene assosierer dette med sex.

Det er de som seksualiserer samfunnet som burde straffes. Ikke de som blir seksualisert. 

Da må de som vil drive med/levere andre ting, faktisk gjøre det. Jeg har sett endel annonsering av prodomina-tjenester, og har fortsatt til gode å se noen som ikke åpenbart omfatter tjenster som det er ulovlig å kjøpe.

Men jeg er absolutt enig med deg i at ikke-seksuelle dominatjenester må være helt greit. Det generelle poenget ditt om overseksualisering av samfunnet, er også godt og helt på sin plass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men jeg er absolutt enig med deg i at ikke-seksuelle dominatjenester må være helt greit. 

Kunne du vært så inderlig full av nestekjærlighet, og definert for meg hva en "ikke-seksuell dominatjeneste" er, hvem kunden er, og hva motivasjonen for dette skal være om det ikke er seksuell tenning til stede?

AnonymBruker
Skrevet
Fjompen skrev (32 minutter siden):

Kunne du vært så inderlig full av nestekjærlighet, og definert for meg hva en "ikke-seksuell dominatjeneste" er, hvem kunden er, og hva motivasjonen for dette skal være om det ikke er seksuell tenning til stede?

Jeg er ingen BDSM-ekspert, men slik jeg har forstått det, er BDSM for noen (veldig få?) overhodet  ikke assosiert med seksuell tenning - de har et helt aseksuelt forhold til  det. Aktivitetene involverer ikke nakenhet, eller sexy påkledning, ingen seksuell omgang eller berøring av erogene områder. Det disse angivelig har glede av, er det psykologiske spillet; det å dominere eller å underkaste seg andres kontroll mv.. 

Fullt påkledd dominanse uten seksualiserende elementer av noe slag, kan/bør selvsagt ikke forbys. Dette selv om det skulle vise seg at kjøperen faktisk blir seksuel opphisset av det, slik enkelte blir av sure sokker eller sigarettrøyk. Men det spørs vel om ikke «pasienten» i slike tilfeller hadde hatt mer glede av en psykoterapeut enn av en dominatrix.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ingen BDSM-ekspert, men slik jeg har forstått det, er BDSM for noen (veldig få?) overhodet  ikke assosiert med seksuell tenning - de har et helt aseksuelt forhold til  det. Aktivitetene involverer ikke nakenhet, eller sexy påkledning, ingen seksuell omgang eller berøring av erogene områder. Det disse angivelig har glede av, er det psykologiske spillet; det å dominere eller å underkaste seg andres kontroll mv.. 

Fullt påkledd dominanse uten seksualiserende elementer av noe slag, kan/bør selvsagt ikke forbys. Dette selv om det skulle vise seg at kjøperen faktisk blir seksuel opphisset av det, slik enkelte blir av sure sokker eller sigarettrøyk. Men det spørs vel om ikke «pasienten» i slike tilfeller hadde hatt mer glede av en psykoterapeut enn av en dominatrix.

Du er ingen ekspert, men kan i detaljer uttale deg om en påstått angivelig liten gruppe mennesker som driver helt vanlige bdsm-aktiviteter uten det spor av tenningen i det? Husk at det skal være helt komplett uten det minste spor av tenning eller erotiske følelser i dette for at det skal gi noen mening. 

Fullt påkledd domianse uten det minste spor av seksualiserende elementer trenger ikke å forbys, siden markedet er komplett uinteressert i dette, så det finnes ikke noe tilbud. Det rent hypotetiske i at en ikke kan forby noe som ikke er ment seksuelt er jeg jo for så vidt enig i. Alle andre tilbud av profesjonell dominering er jo forbudt å kjøpe, siden det innebærer seksuelle handlinger.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Da må de som vil drive med/levere andre ting, faktisk gjøre det. Jeg har sett endel annonsering av prodomina-tjenester, og har fortsatt til gode å se noen som ikke åpenbart omfatter tjenster som det er ulovlig å kjøpe.

Men jeg er absolutt enig med deg i at ikke-seksuelle dominatjenester må være helt greit. Det generelle poenget ditt om overseksualisering av samfunnet, er også godt og helt på sin plass.

Jeg tror på deg, jeg.

Samtidig hører jeg stadig om de som benytter seg av profesjonell dominans, hvor det ikke-seksuelle like gjerne er en del av selve gamet. Vil tro at de som tilbyr sex forkledt som pro-dominans er de som annonserer, mens de som tilbyr ikke-seksuelle tjenester, skaffer seg kunder via helt andre kanaler.

Selv har jeg jevnt over hatt en strøm av submissive etter meg hele livet, så ser liksom ikke for meg at jeg hadde måttet annonsere dersom jeg plutselig fant på å ta betalt. Ser heller ikke for meg at disse kom til å begynne å mase om sex, da er liksom hele poenget borte. 

(har ingen interesse av det altså, men vet at de som henger etter meg fordi jeg er streng, oppfører seg høflig og galant, mens de som henger etter meg fordi jeg er kvinne, oppfører seg sleskt og ekkelt)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nettopp.

Det handler om en form for mental brytekamp. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor dette hysteriet mot "sex"? Er dere bare snerper her?

Går man til domia for å bli pisket, uten at det er nærkontakt i det hele tatt, er det fy fy!

Men å gå til vanlig massasje (uten happy ending), det er så greit så, selv om jeg ville mene at denne jobben er mye mer ekkel og grisete.

Anonymkode: f0b76...f32

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, LoppeLiten said:

Må bare spørre, hva slags behandling gir en dominatrix? Trodde jeg visste svaret selv helt til jeg leste resten av tråden her og ble svimmel :P 

Det kan være det meste av perversiteter.

Skrevet

BDMS handler BARE om tenning og lyster, da også SEX.

Alle som mener noe annet er ikke gode i hodet sitt :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor dette hysteriet mot "sex"? Er dere bare snerper her?

Går man til domia for å bli pisket, uten at det er nærkontakt i det hele tatt, er det fy fy!

Men å gå til vanlig massasje (uten happy ending), det er så greit så, selv om jeg ville mene at denne jobben er mye mer ekkel og grisete.

Det er jo et veldig tilsynelatende påtatt hysteri mot sex, all den tid en AB var så veldig klar på at ProDominans ikke var kjøp/salg av sex. Når kartet og terrenget ikke stemmer så er det noen som legger ned veldig mye innsats, en drøss med stråmenn og klamrer seg til et halmstrå for å endre terrenget til sitt kart. 

Anonymkode: 76c3a...373

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo et veldig tilsynelatende påtatt hysteri mot sex, all den tid en AB var så veldig klar på at ProDominans ikke var kjøp/salg av sex. Når kartet og terrenget ikke stemmer så er det noen som legger ned veldig mye innsats, en drøss med stråmenn og klamrer seg til et halmstrå for å endre terrenget til sitt kart. 

Pisking er da ikke nødvendigvis sex.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Pisking er da ikke nødvendigvis sex.

Nei, det er klart. Det kan også være en del av den årlige påsketradisjonen på Filipinene med pisking og korsfestelse for å feire påsken, egenpisking i religiøs setting som i noen katolske undergrupper.
Eller ren avstraffelse, som i muslimske land. Eller, som en del av selvskading på grunn av psykiske problemer. 

Men, de aller fleste, i så stor grad at vi nok kan si at det gjelder alle, som pisker eller piskes utenfor disse settingene gjør det fordi de har en seksuell tenning på det. 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er klart. Det kan også være en del av den årlige påsketradisjonen på Filipinene med pisking og korsfestelse for å feire påsken, egenpisking i religiøs setting som i noen katolske undergrupper.
Eller ren avstraffelse, som i muslimske land. Eller, som en del av selvskading på grunn av psykiske problemer. 

Men, de aller fleste, i så stor grad at vi nok kan si at det gjelder alle, som pisker eller piskes utenfor disse settingene gjør det fordi de har en seksuell tenning på det. 

Men hva er egentlig problemet med å betale for det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...