AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #21 Skrevet 2. mai 2021 Fjompen skrev (2 minutter siden): Skulle ikke du gi deg? Hele poenget her er at de eneste som påstår at Prodominering ikke handler om det seksuelle eller tenningen, er tilhengere av prodominante. Kjønn og legning er nok lettere for deg å argumentere på, og jeg skal gi deg rett i at en pro-dominant nok fint kan håndtere alle slags kjønn og legninger. På samme måte som en dominant hetro mann i mange tilfeller, f.eks udner et game på en fest kan rappe til en mannlig underdanig, men settingen og rammene rundt vil jo alltid være at det gjøres fordi det er en seksuell greie. Nei, det er ikke noe seksuelt over det. At enkelte her inne er så desperate at de til og med ser seksuelle motiver i skyene eller på vannet, er ikke noe vi andre skal måtte belemres med. Igjen, det blir som å forby tannleger fordi enkelte drar dit pga at de tenner på smerten. Anonymkode: f2cd3...191
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #22 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg forstår at du håper på det, ja, siden du ikke har flere argumenter. Tenkte å by på litt gratis ydmykelse, ta det som en meget ikke-seksuell gest. Anonymkode: f2cd3...191 Hehe, søtt. Om du selv mener at du fremstår som vinnende i denne tråden så trenger du en konsultasjon. Ikke av en Prod-dom, men en annen av de yrkesgruppene som er nevnt her.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #23 Skrevet 2. mai 2021 Fjompen skrev (2 minutter siden): Hehe, søtt. Om du selv mener at du fremstår som vinnende i denne tråden så trenger du en konsultasjon. Ikke av en Prod-dom, men en annen av de yrkesgruppene som er nevnt her. Ja, nå er det jeg som er brødvinneren her og som kom med alle argumentene, mens du bare satt med åpen munn og håpet å bli matet. Ikke ett eneste ordentlig argument har du kommet med, likevel håper du på at jeg til alt overmå skal påta meg å tape diskusjonen. Det er ikke dominans du behøver, men en mamma eller pappa som kan underholde seg og holde deg oppe. Jeg spår at jeg ikke treffer deg selv om samfunnet åpner igjen aldri så mye, så jeg ønsker deg lykke til videre i din søken Anonymkode: f2cd3...191
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #24 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, nå er det jeg som er brødvinneren her og som kom med alle argumentene, mens du bare satt med åpen munn og håpet å bli matet. Ikke ett eneste ordentlig argument har du kommet med, likevel håper du på at jeg til alt overmå skal påta meg å tape diskusjonen. Det er ikke dominans du behøver, men en mamma eller pappa som kan underholde seg og holde deg oppe. Jeg spår at jeg ikke treffer deg selv om samfunnet åpner igjen aldri så mye, så jeg ønsker deg lykke til videre i din søken Anonymkode: f2cd3...191 Jeg går ikke til Pro-domiante , så det gjør vi nok ikke. Ikke fordi det er forbudt ihht lov om kjøp av seksuelle tjenester, men fordi jeg ikke ser behovet. Jeg har egentlig ikke gjort annet enn å forholde meg til hva du sa, at barn og mindreårige etter din mening kan oppsøke prodominante for deres tjenester, siden det ikke er en seksuell greie. Du sa det jo selv. At alle vi andre ser det åpenbart feilaktige i dette er ikke noe vi kan fikse, du mener jo selv det du vil.
LoppeLiten Skrevet 2. mai 2021 #25 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bryter det sexkjøploven å gå til en dominatrix for behandling? Strengt tatt gjør det vel ikke det. Man kan diskutere om det er sex, og det er vel kunden som blir utnyttet. Anonymkode: f0b76...f32 Må bare spørre, hva slags behandling gir en dominatrix? Trodde jeg visste svaret selv helt til jeg leste resten av tråden her og ble svimmel 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #26 Skrevet 2. mai 2021 Fjompen skrev (Akkurat nå): Jeg går ikke til Pro-domiante , så det gjør vi nok ikke. Ikke fordi det er forbudt ihht lov om kjøp av seksuelle tjenester, men fordi jeg ikke ser behovet. Nettopp. Av samme årsak som en hvilken som helst 12-åring. De vil heller ha mamma enn en fremmed dame som leier de i bånd. Og det skal de selvfølgelig få. Fjompen skrev (1 minutt siden): Jeg har egentlig ikke gjort annet enn å forholde meg til hva du sa, at barn og mindreårige etter din mening kan oppsøke prodominante for deres tjenester, siden det ikke er en seksuell greie. Du sa det jo selv. At alle vi andre ser det åpenbart feilaktige i dette er ikke noe vi kan fikse, du mener jo selv det du vil. Nei, du har hele veien UNNLATT å svare på temaet hvor jeg drøfter hvorvidt man bør legge ned virksomheter som barn ikke kan eller vil oppsøke (kiropraktor, gynekolog, hudpleier osv). Etter hvert ble det litt for creepy å skulle snakke om barn med noen som tydeligvis ikke vet noe om barn og likevel liker å snakke om barn på et seksualitetsforum. Anonymkode: f2cd3...191
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #27 Skrevet 2. mai 2021 LoppeLiten skrev (1 minutt siden): Må bare spørre, hva slags behandling gir en dominatrix? Trodde jeg visste svaret selv helt til jeg leste resten av tråden her og ble svimmel Normalt sett gir ProDominante en opplevelse av underdanighet for kjøperen. Som kjøper har du jo i stor grad kontrollen i hva du ønsker å kjøpe, motparten er jo kun en betalt skuespiller. I noen tilfeller vil jo den dominante betalte motparten være genuint domiant,og like det som skjer, men det har jo for kjøperen liten betydning. I det fleste tilfeller er ikke PIV/PIM omfattet, men annen seksuell spenning/edging kan være. Jeg tror jeg hadde blitt skuffet om jeg som kjøper av en ProDominant tjeneste hadde følt meg like profesjonelt og klinisk behandlet som en tannlege eller fysioterapeut, uavhengig av hvor mye jeg hadde likt smerten hos tannlegen.
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #28 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp. Av samme årsak som en hvilken som helst 12-åring. De vil heller ha mamma enn en fremmed dame som leier de i bånd. Og det skal de selvfølgelig få. Nei, du har hele veien UNNLATT å svare på temaet hvor jeg drøfter hvorvidt man bør legge ned virksomheter som barn ikke kan eller vil oppsøke (kiropraktor, gynekolog, hudpleier osv). Etter hvert ble det litt for creepy å skulle snakke om barn med noen som tydeligvis ikke vet noe om barn og likevel liker å snakke om barn på et seksualitetsforum. Anonymkode: f2cd3...191 Dette er jo helt på hodet. Jeg påstår ikke å skulle legge ned noen tjenester, fordi jeg regner ProDominering som kjøp av en seksuell tjeneste, og dermed forbudt. Om noen tilfeldigvis tenner seksuelt på å gå til frisøren eller tannlegen, så er de jo heller heldig, godt for dem. Men tannlegen har egentlig et ansvar for å følge opp tennene dine, ikke tilfredstille tenningen din. På samme måte som at et "alternativt fetish-tilpasset" privat tannlegekontor i kjelleren til noen ville være å tilby en seksuell tjeneste om de hadde tilfeldig betalende besøk. Merk, det er kun betalingen som er poenget, om du har et eget innredet rom som tannlegesenter og tar i mot partnere for lek, så er det så klart lovlig.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #29 Skrevet 2. mai 2021 LoppeLiten skrev (5 minutter siden): Må bare spørre, hva slags behandling gir en dominatrix? Trodde jeg visste svaret selv helt til jeg leste resten av tråden her og ble svimmel Ser du har fått «svar» over her, men føler for å tilføye; Man kan fint tenke seg slike tjenester uten happy ending på samme måte som man kan tenke seg massasje uten happy ending SELV OM enkelte potensielle kunder ville da blitt så skuffet at de ikke visste hvor de skulle gjøre av seg og dermed vil forby hele konseptet. Det er mange nok som er interessert i ydmykelsesaspektet, og som innser at sex er noe helt annet. Så at noen forsøker å seksualisere alt de kommer over, og kjefte på de som ikke blir med på sex, betyr ikke at resten av oss gjør det samme. Det er som de gutta som roper luremus når de ikke får det som de vil. Anonymkode: f2cd3...191
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #30 Skrevet 2. mai 2021 Fjompen skrev (2 minutter siden): Dette er jo helt på hodet. Jeg påstår ikke å skulle legge ned noen tjenester, fordi jeg regner ProDominering som kjøp av en seksuell tjeneste, og dermed forbudt. Om noen tilfeldigvis tenner seksuelt på å gå til frisøren eller tannlegen, så er de jo heller heldig, godt for dem. Men tannlegen har egentlig et ansvar for å følge opp tennene dine, ikke tilfredstille tenningen din. På samme måte som at et "alternativt fetish-tilpasset" privat tannlegekontor i kjelleren til noen ville være å tilby en seksuell tjeneste om de hadde tilfeldig betalende besøk. Merk, det er kun betalingen som er poenget, om du har et eget innredet rom som tannlegesenter og tar i mot partnere for lek, så er det så klart lovlig. Pro-dominering handler IKKE om sex. Du har allerede røpet at du selv ville blitt skuffet over at det ikke ble sex hos en pro-dom og derfor må jeg anta at det er det underliggende argumentet ditt; bitterhet og avvisning over å ikke få pult. Det i seg selv er ikke et argument. Anonymkode: f2cd3...191
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #31 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pro-dominering handler IKKE om sex. Du har allerede røpet at du selv ville blitt skuffet over at det ikke ble sex hos en pro-dom og derfor må jeg anta at det er det underliggende argumentet ditt; bitterhet og avvisning over å ikke få pult. Det i seg selv er ikke et argument. Anonymkode: f2cd3...191 At du "antar" er fint. Alle liker folk som antar. Du kan anta så mye du vil. Du har i denne tråden sagt at bdsm ikke er sex, og at prodominante derfor uten problemer kan ha sessions med mindreårige. Jeg trenger egentlig ikke si mer.
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #32 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser du har fått «svar» over her, men føler for å tilføye; Man kan fint tenke seg slike tjenester uten happy ending på samme måte som man kan tenke seg massasje uten happy ending SELV OM enkelte potensielle kunder ville da blitt så skuffet at de ikke visste hvor de skulle gjøre av seg og dermed vil forby hele konseptet. Det er mange nok som er interessert i ydmykelsesaspektet, og som innser at sex er noe helt annet. Så at noen forsøker å seksualisere alt de kommer over, og kjefte på de som ikke blir med på sex, betyr ikke at resten av oss gjør det samme. Det er som de gutta som roper luremus når de ikke får det som de vil. Anonymkode: f2cd3...191 Ja, du har helt rett. Det finnes menn som betaler for å komme hjem til noen for å gjøre husarbeidet. Helt uten baktanker. Og så klart helt uten tenning på det. Det er rett og slett som en omvendt vaskejobb, de føler for å gi litt tilbake til samfunnet. Heller ikke når de kommer hjem så tenker de på dette som noe seksuelt, så de runker for all del ikke til det. For hadde de gjort det, så hadde jo motivasjonen for å dra hjem til noen vært seksuell. Og det vil vi jo ikke. Er det /ironi en bruker her?
Gjest byråkrati Skrevet 2. mai 2021 #33 Skrevet 2. mai 2021 Lol. Ser for meg deg "diskutere" mens de putter deg i cella. "Er det egentlig sex?" "Er mord egentlig drap?"
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #34 Skrevet 2. mai 2021 Fjompen skrev (Akkurat nå): At du "antar" er fint. Alle liker folk som antar. Du kan anta så mye du vil. Du har i denne tråden sagt at bdsm ikke er sex, og at prodominante derfor uten problemer kan ha sessions med mindreårige. Jeg trenger egentlig ikke si mer. Nei, jeg har aldri sagt dette. Likevel har du gjentatt at jeg har sagt det. Det er nokså åpenbart at når man gjentatte ganger sprer direkte løgn om andre, så er det for å trøkke disse ned, slik at man selv skal få slippe å komme med noe motargument. Jeg synes det er en helt forkastelig og voldelig retorikk, ikke helt ulikt de som forventer at PIM eller PIV eller happy ending skal være del av pakka for at de skal ville benytte seg av det (som alle vet at er bare en måte å forkle sexkjøp) og hvis ikke de får det som de vil, skal heller ingen andre benytte seg av det. Jeg har fått nok av denne typen voldelig retorikk, og kommer ikke til å svare deg mer. Anonymkode: f2cd3...191
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #35 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg har aldri sagt dette. Likevel har du gjentatt at jeg har sagt det. Det er nokså åpenbart at når man gjentatte ganger sprer direkte løgn om andre, så er det for å trøkke disse ned, slik at man selv skal få slippe å komme med noe motargument. Jeg synes det er en helt forkastelig og voldelig retorikk, ikke helt ulikt de som forventer at PIM eller PIV eller happy ending skal være del av pakka for at de skal ville benytte seg av det (som alle vet at er bare en måte å forkle sexkjøp) og hvis ikke de får det som de vil, skal heller ingen andre benytte seg av det. Jeg har fått nok av denne typen voldelig retorikk, og kommer ikke til å svare deg mer. Anonymkode: f2cd3...191 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig! Unntaket er selvfølgelig er barn, men de reiser jo heller ikke rundt til frisør, kiropraktor, psykolog eller hudpleier på samme måte som voksne. Anonymkode: f2cd3...191 Nei, du har ikke sagt at de kan behandle mindreårige. Det er bare jeg som lyver.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #36 Skrevet 2. mai 2021 byråkrati skrev (3 minutter siden): Lol. Ser for meg deg "diskutere" mens de putter deg i cella. "Er det egentlig sex?" "Er mord egentlig drap?" Det finnes plenty av menn som forstår forskjellen på massasje og sex, og plenty av menn som forstår forskjellen på dominans og sex, plenty av menn som forstår forskjellen på synet av tilfeldige kvinner og sex, selv om evnen til å skille mellom disse nyansene tydeligvis ikke gjelder klientellet her inne. Anonymkode: f2cd3...191
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #37 Skrevet 2. mai 2021 Fjompen skrev (Akkurat nå): Nei, du har ikke sagt at de kan behandle mindreårige. Det er bare jeg som lyver. Takk for innrømmelsen. Anonymkode: f2cd3...191
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #38 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for innrømmelsen. Anonymkode: f2cd3...191 Haha, jeg ser at sarkasme er vanskelig for noen. Men jeg hadde også tatt den, om jeg hadde blitt motbevist såpass enkelt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #39 Skrevet 2. mai 2021 Fjompen skrev (14 minutter siden): Haha, jeg ser at sarkasme er vanskelig for noen. Men jeg hadde også tatt den, om jeg hadde blitt motbevist såpass enkelt. Du siterte meg jo der jeg skrev at barn er et unntak slik som hos kiropraktor osv. Så da kan hvem som helst lese det, selv om du ikke forstår hva du siterer Anonymkode: f2cd3...191
Fjompen Skrevet 2. mai 2021 #40 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du siterte meg jo der jeg skrev at barn er et unntak slik som hos kiropraktor osv. Så da kan hvem som helst lese det, selv om du ikke forstår hva du siterer Anonymkode: f2cd3...191 Vel, det du protesterte på var jo ordet "mindreårig" noe du hardnakket nektet for å ha uttalt. Som jeg siterte deg på. Så, jeg løy ikke, jeg var sarkastisk. Men jeg skjønner at det begynner å bli mange stråmenn å holde orden på for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå