Gå til innhold

Erfaringer med Brudehuset,Kika Weddings eller BelleAmie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er da tre salongen i Bergen.

Er det noen som har erfaringer å dele? 

Anonymkode: 5611a...ada

AnonymBruker
Skrevet

Kika svarer ikke hverken Mail eller tlf noen gang kjenner folk som har fått time og selv etter kjøp sliter det med å få tak i henne.

belle amie har jeg hørt at er bra og profosjonell

brydehuset ingen anelse

Anonymkode: 73839...149

AnonymBruker
Skrevet

Brudehuset: Bra utvalg av kjoler og profesjonelle ansatte. Svært behjelpelig og behagelig. 

Kika: Har aldri noensinne fått en bedre service enn det jeg fikk her! Damen har stålkontroll og vethva hun snakker om. Hun tok seg god tid, forklarte mye underveis (hvordan man tar på kjolen på selve dagen, hvordan man skal sitte i kirken og bilen for at ikke kjolen skal bli skrukkete og andre tips). Anbefales på det varmeste! 

Anonymkode: 5f945...2fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte på Atelier V, jeg var veldig fornøyd med det. Det var behagelig å være der å prøve kjoler og hun som driver den var hyggelig. 

På brudehuset prøvde de å få meg til å prøve andre kjoler enn den fasongen jeg hadde sett for meg, så for meg ble det helt feil.

På Belle Amie opplevde jeg at de var for inspirert av "say yes to the dress", også der skulle de ha meg til å prøve andre modeller enn jeg ville ha. Jeg er slank, med fyldig rumpe, så de ville absolutt ha meg til å prøve mermaidsnitt. For meg er det helt feil, ja, nå er det trendy med fyldig rumpe, men jeg har aldri likt å fremheve den. Dessuten syntes jeg personlig at den type kjole er forferdelig stygt. Og jeg føler det iallefall som helt unødvendig å overkjøre ønskene til en. Da jeg ga beskjed til hun som hjalp meg på Belle Amie fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte skamme meg over kroppen min, den var så flott. Vel, det var jo ikke poenget her, jeg likte ikke den type kjoler. 

Anonymkode: 5d8a2...740

• Liker 1
Skrevet

Kika var umulig å få tak i, og når jeg endelig fikk kontakt på telefon var det lenge til neste ledige time. Fikk veldig dårlig inntrykk! 

Brudehuset: super fornøyd! Behagelig og trivelig service. Ikke kjøpepress, og god oppfølging. Veldig flinke til å se kropp og ønsker i sammenheng og finne den kjolen som oppfyller kravene. Anbefales! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/12/2021 at 7:24 PM, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte på Atelier V, jeg var veldig fornøyd med det. Det var behagelig å være der å prøve kjoler og hun som driver den var hyggelig. 

På brudehuset prøvde de å få meg til å prøve andre kjoler enn den fasongen jeg hadde sett for meg, så for meg ble det helt feil.

På Belle Amie opplevde jeg at de var for inspirert av "say yes to the dress", også der skulle de ha meg til å prøve andre modeller enn jeg ville ha. Jeg er slank, med fyldig rumpe, så de ville absolutt ha meg til å prøve mermaidsnitt. For meg er det helt feil, ja, nå er det trendy med fyldig rumpe, men jeg har aldri likt å fremheve den. Dessuten syntes jeg personlig at den type kjole er forferdelig stygt. Og jeg føler det iallefall som helt unødvendig å overkjøre ønskene til en. Da jeg ga beskjed til hun som hjalp meg på Belle Amie fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte skamme meg over kroppen min, den var så flott. Vel, det var jo ikke poenget her, jeg likte ikke den type kjoler. 

Anonymkode: 5d8a2...740

Hvor holder atelier  v til nå? Trodde ikke de var in business lengre!. Hvordan var utvalget deres? Og hvor mye kostet en prøvetime?

Anonymkode: 359fe...7b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvor holder atelier  v til nå? Trodde ikke de var in business lengre!. Hvordan var utvalget deres? Og hvor mye kostet en prøvetime?

Anonymkode: 359fe...7b9

Atelier V holder til på Landås. Forferdelig dårlig utvalg i kjoler. Hyggelig dame, men jeg følte meg mer "ivaretatt" på Brudehuset og Kika. Betalte ingenting for en prøvetime der tidligere i år. 

Anonymkode: 5f945...2fa

• 2 uker senere...
Skrevet

Ettersom det er 4 år siden jeg kjøpte kjole kan det godt være mine opplevelser er utdatert 😅 

Men var i midten av 20årene da jeg bestilte prøvetime på BelleAmie. Vi ble helt overlatt til oss selv. Der var så vidt jeg fikk hjelp til å komme inn i kjolene en gang. Fikk følelsen av at jeg bare hadde bestilt time for gøy og at jeg ikke var verdt å hjelpe fordi jeg var så "ung".

På brudehuset fikk jeg derimot helt fantastisk hjelp. Det var en skikkelig søt og flink dame som fant kjoler som passet kroppen min og prisnivået jeg hadde satt på 15 000. De sydde om uten problemer og var profesjonelle hele veien. 

• Liker 2
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har erfaringer å dele?

Anonymkode: 5611a...ada

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte min på Belle amie i Bergen for et par måneder siden. Kan virkelig ikke anbefale det stedet. Selger var ikke interessert i å selge og jeg fikk følelsen av at hun ville ha meg ut igjen fortest mulig, og at jeg bare var til bry. Hadde ti minutter igjen av prøvetiden men fikk ikke prøve flere fordi hun mente vi ikke hadde tid.  Alle mine  og forloveren min sine ønsker og forslag svarte hun konstant negativt på, som «nei det har vi ikke», «nei det blir ikke fint» osv. Hun gadd ikke løfte en finger for å prøve eller i det minste late som hun skulle gå å se etter ting jeg ønsket å prøve og ha som tilbehør osv. Fant en fin kjole likevel, men opplevelsen var ganske ødeleggende. Og sant skal sies at jeg stort sett er en veldig tolerant person, men jeg og alle jeg hadde med meg reagerte på oppførselen til denne selgeren. 

Anonymkode: 9e6e2...bc2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjøpte min på Belle amie i Bergen for et par måneder siden. Kan virkelig ikke anbefale det stedet. Selger var ikke interessert i å selge og jeg fikk følelsen av at hun ville ha meg ut igjen fortest mulig, og at jeg bare var til bry. Hadde ti minutter igjen av prøvetiden men fikk ikke prøve flere fordi hun mente vi ikke hadde tid.  Alle mine  og forloveren min sine ønsker og forslag svarte hun konstant negativt på, som «nei det har vi ikke», «nei det blir ikke fint» osv. Hun gadd ikke løfte en finger for å prøve eller i det minste late som hun skulle gå å se etter ting jeg ønsket å prøve og ha som tilbehør osv. Fant en fin kjole likevel, men opplevelsen var ganske ødeleggende. Og sant skal sies at jeg stort sett er en veldig tolerant person, men jeg og alle jeg hadde med meg reagerte på oppførselen til denne selgeren. 

Anonymkode: 9e6e2...bc2

Jeg hadde på trass bestilt den kjolen en annen plass😬

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sjekket ut alle sine profiler på insta, samt sjekket ut hvilke merker se ulike salongene fører :-) Såvidt meg bekjent er det god service alle steder. Jeg skal ha prøvetime på Brudehuset fordi jeg elsker kjolene fra Pronovias og de er de eneste forhandler av dem i Bergen. 

Skrevet
mmmmis skrev (7 minutter siden):

Jeg har sjekket ut alle sine profiler på insta, samt sjekket ut hvilke merker se ulike salongene fører 🙂 Såvidt meg bekjent er det god service alle steder. Jeg skal ha prøvetime på Brudehuset fordi jeg elsker kjolene fra Pronovias og de er de eneste forhandler av dem i Bergen. 

Jeg kjøpte en Pronovias på brudehuset, og veldig fornøyd med det, så anbefales 😊 lykke til ❤

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun vært på Belle Amie av disse.

Var forsåvidt fornøyd med servicen, men da jeg ikke greide å bestemme meg der og da opplevde jeg selgeren som litt ufin og irritert for å miste kommisjonen, det kom en «heh!» fra henne. Ubehagelig.

Anonymkode: a8b7e...8c6

Skrevet
Gåsemor skrev (På 27.6.2021 den 22.56):

Jeg kjøpte en Pronovias på brudehuset, og veldig fornøyd med det, så anbefales 😊 lykke til ❤

Tusen takk, og takk for anbefaling 😍♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...