AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Hei Hva er din favorittfoundation og hvorfor? Anonymkode: 0a126...92a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Sensai kompaktfoundation. Brukt den i 15 år. Vært innom nesten alle andre merker, men jeg havner alltid fort tilbake til denne. Dekker bra, uten å se unaturlig ut, ingen reaksjon for min sensitive hud. Absolutt den beste for meg. Anonymkode: 9cd48...948 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Lancome teint miracle. Og faktisk positivt overrasket over Lavaart. Anonymkode: 64d91...460
Roci Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Vichy Dermablend Compact Creme for de dagene jeg vil ha noe som dekker litt. Ser veldig naturlig og fin ut på min kombinerte hud, og blir nesten bare finere utover dagen. Sitter bra og fungerer fint sammen med solkrem. Lumene Invisible Illumination Instant Glow Fresh Skin Tint for gode huddager når jeg bare vil ha litt jevnere farge og glød. Veldig fuktighetsgivende men ikke fet, gir en "dewy" finish på huden.
Djungelvrål Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Loreal Infallible 24 h, middels dekkende, ikke for matt og holder dagen ut. Oksyderer litt da. Liker andre også men de er dyrere som f.eks It Cosmetics CC creme men siden jeg bruker hver dag blir det for dyrt men den får meg til å se ut som en dukke, spesielt om jeg bruker den med Flaer svampen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Giorgio armani luminous silk foundation. Dekker godt, men ser allikevel naturlig ut på huden. Anonymkode: ab0ff...cc2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Mange bra, klarer ikke å bestemme meg for kun en. Charlotte Tilbury Magic foundation. Dekker bra, lang holdbarhet. Armani master fusion, naturlig og dekkende. Minus, ikke så lang holdbarhet på det hudtype. Este Lauder double wear. Dekker bra og passer bra til fet hud. Minus er at den kan se ut som en maske hvis en tar på for mye, feil tone. Av billigere merker er Nr 7 serum foundation undervurdert. Anonymkode: 41ebc...3dc
Solknapp Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Jeg bruker denne her Sensai Flawless Satin Foundation SPF20 og er superfornøyd. Har lys blandingshud. Denne både passer i fargenyansen, dekker passe der det er behov og sitter fint hele dagen. Den koster litt, men veldig verdt det synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå