AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Del Skrevet 2. mai 2021 Noen som vet hvilken krefttype Grete Waitz døde av? Anonymkode: cf1a1...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Del Skrevet 2. mai 2021 Tror ikke hun delte det med offentligheten. Anonymkode: ad4ca...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tror ikke hun delte det med offentligheten. Anonymkode: ad4ca...d47 Begynner å mistenke det samme. Finner ingen info om det. Så da får det være. Anonymkode: cf1a1...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Begynner å mistenke det samme. Finner ingen info om det. Så da får det være. Anonymkode: cf1a1...fa2 Hvorfor skal du absolutt vite dette da? Anonymkode: c6ae6...e45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 13.06): Hvorfor skal du absolutt vite dette da? Anonymkode: c6ae6...e45 Jeg skal ikke absolutt vite det. Jeg er bare nysgjerrig. Grete Waitz var åpen om kreften sin, i tillegg er det ingen hemmelighet at hun hadde kreft. Jeg vil lære mer om kreft, og lurer rett og slett på om det finnes info om krefttypen. Jeg er ønsker å forstå mer om hvorfor vi får kreft. Kanskje jeg bare er dårlig å lete. Er det ikke offentlig, lar jeg deg selvsagt ligge. Anonymkode: cf1a1...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal ikke absolutt vite det. Jeg er bare nysgjerrig. Grete Waitz var åpen om kreften sin, i tillegg er det ingen hemmelighet at hun hadde kreft. Jeg vil lære mer om kreft, og lurer rett og slett på om det finnes info om krefttypen. Jeg er ønsker å forstå mer om hvorfor vi får kreft. Kanskje jeg bare er dårlig å lete. Er det ikke offentlig, lar jeg deg selvsagt ligge. Anonymkode: cf1a1...fa2 Akkurat det du lurer på kan du finne ut av uten å måtte ha informasjon om hva slags krefttype Grete Waitz hadde. Anonymkode: ad4ca...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå