AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Hvis jeg bytter strømleverandør, når skjer byttet? Tenkte å bytte via elskling.no eller lignende side, slik at det blir gjort automatisk for meg. Hvis jeg bytter i dag (eller neste uke), blir strømmen fra og med 1. mai regnet fra det nye selskapet, også får jeg faktura for april fra mitt gamle selskap? Anonymkode: d7f91...c49
Gjest Blondie65 Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruk Fjordkraft! Anonymkode: 827b3...27c Vennligst argumenter! Jeg skal ALDRI være kunde av Fjordkraft fordi de er dyre og putter en "masse greier" inn i strømabonnementet som jeg ikke er interessert i. Bruk strømpris.no for å finne rimeligste / beste. TS: jeg tviler på at du får til endring med tilbakevirkende kraft.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Gå inn her og sjekk: https://www.strompris.no/ Forbrukerrådet som har lagd siden. Anonymkode: 58aaf...b4c
Taluno Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Byttet skjer i det papirarbeidet er i orden, så ganske raskt. Du vil bli fakturert fra første dagen hos det nye selskapet. og du vil få en avsluttende faktura fra det gamle selskapet. det gamle selskapet fakturer deg da for bruker helt fram til bytte av leverandør. For eksempel om du har faktureringsperiode fra første i måneden, og sender inn byttemeldingen i dag, så kan byttet skje for eksempel 7. mai. Da vil du få en liten faktura fra det gamle selskapet på perioden 1-6 mai, og det nye selskapet starter fakturere deg fra 7 mai.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har opplevd at dere har tatt alt fra to dager til tre uker fra bestilling. Anonymkode: 85ca6...167
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis jeg bytter i dag (eller neste uke), blir strømmen fra og med 1. mai regnet fra det nye selskapet, Byttet skjer ikke på dagen. Det tar noen dager/uke fra du bestiller hos den nye strømleverandøren til det faktiske byttet gjennomføres. Anonymkode: 416ab...367
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Blondie65 skrev (7 timer siden): Vennligst argumenter! Jeg skal ALDRI være kunde av Fjordkraft fordi de er dyre og putter en "masse greier" inn i strømabonnementet som jeg ikke er interessert i. Bruk strømpris.no for å finne rimeligste / beste. TS: jeg tviler på at du får til endring med tilbakevirkende kraft. Fjordkraft er det billigste og det beste strømselskapet som finnes i Norge. Selv betaler jeg 0 kroner i strøm hver måned. Anonymkode: 827b3...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå