AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg er ulykkelig hjemme med mann som er kjedelig. Aldri får han meg til å le. Han skjønner ikke humoren min, han er bare god å ha liksom. Han kan alt. Jeg orker ikke tanken på å gå fra han med barn, hus å hele pakka. Vi kysser aldri, han prøver seg aldri. Vi flørter ikke. Jeg kunne ønske jeg kunne finne styrken til å dra fra når jeg er ulykkelig. Men jeg elsker huset mitt, har ikke råd til å sitte med det heller alene Anonymkode: 132bd...089
M71 Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Jaha, du er ulykkelig, men ønsker ikke å gjøre noe med? Hva med en tur til en terapeut og se om det er noe dere kan endre for å gjøre noe med det, alternativt finne motet til å ende dette? 2
Maggi2 Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Du får prøve å flørte, forføre, finne felles ting å le av sammen da. Du høres unektelig litt sytete ut her.. Sexlivet kan bli bra igjen det sikkert, men det krever jo en viss felles innsats... 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Høres ut som mannen din er ulykkelig også. Spør han hvordan han har det. Så forteller du hvordan du har det. Så finner dere ut hvordan dere egentlig vil ha det (tipper dere har samme ønsker). Så lager dere felles prosjekt på hvordan dere skal gå frem. Si at du savner han. Han savner sikkert deg også. Anonymkode: 10094...9bc 2
The Rosestarwoman Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Sprit opp sexlivet med å legge deg oppå kjøkkenbordet med et skjørt på deg og lek litt med deg selv og de hva responsen blir😇eller settt deg opp på vaskemaskinen eller prøv å kyss med ei venninne rett foran ansiktet hans eller facesitt han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå