Gå til innhold

Hvordan reagerer du, dersom du møter noen med samme klesplagg som deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mja, hva er din reaksjon? Hva tenker du da?

Anonymkode: 9d2a0...70e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg «vi har samme genser», så tenker jeg ikke noe mer om det 😅

Anonymkode: 834a9...1c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier «neimen, fin kjole!» 😅

Anonymkode: 253d8...48e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ser noen på gata hadde jeg ikke reagert på noen som helst måte. Hvis det er noen jeg kjenner, eller noen som det er naturlig å snakke med, så hadde jeg kommentert det med latter og sagt noe småkleint som "så god smak du har da!"  

Anonymkode: 1c362...f15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er morsomt. Og kommenterer gjerne at det var en fryktelig fin kjole feks, med humor

Anonymkode: 7481d...c75

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjedd 🤪 Har helt annen klesstil enn mine venninner og andre jeg kjenner. Kjøper ganske dyre klær.

Anonymkode: 06adc...b8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg sier «neimen, fin kjole!» 😅

Anonymkode: 253d8...48e

Ja hadde jo tenkt at hun har jammen god smak! 😄 Ikke krise for meg altså :) 

Anonymkode: bb274...d90

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror eneste gangen det har skjedd var da jeg og ei venninne på ungdomsskolen hadde kjøpt samme bukse på et salg. "Bra smak" var vi begge enige om. 😂

Så ja, tenker ikke noe på det utover "vi har samme plagg" eller "hehe bra klessmak du har😉"

Anonymkode: 838ca...cbf

• Liker 5
Skrevet

Hadde på meg samme kjole i ett bryllup i sommer som en annen jente. Det var forferdelig ubehagelig faktisk, fordi hun og hennes klikk gjor åpenlyst narr av meg og situasjon. Og når jeg møtte på henne på do iløpet av kvelden var hun høvelig full og overrøyste meg meg komplimenter. 

Så jeg vil si at en slik reaksjon var ikke helt rett. Men jeg var nok også litt sensitiv da jeg ikke kjente noen forutenom samboer i dette bryllupet mens alle andre kjente hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske at det har skjedd noen gang. Hadde det vært i en helt dagligdags setting, hadde det ikke gjort meg noe, men jeg hadde kanskje syntes det hadde vært litt flaut i et bryllup eller noe.

Anonymkode: 7e68a...6f1

• Liker 1
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Tror ikke jeg ville lagt merke til det en gang. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tenker de har god smak. 

Skrevet

Jeg tar sklitakling på personen, røsker av klærne, og brenner de når jeg kommer hjem. 

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg primært går i 50-tallskjoler synes jeg det er skikkelig kult. Det er ikke ofte det skjer, så da nikker jeg anerkjennende og smiler. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oh hello you sexy thing... 

Det hender jo, kommer jo an på hva det er. Om det er klær jeg liker spesielt godt kikker jeg kanskje litt ekstra for å se hvordan de sitter, ellers bryr jeg meg ikke stort. En gang på hyttetur med en haug med folk pakket jeg treningsdressen min og sokkene mine som jeg ikke hadde brukt og alle dro hjem. Jeg hadde ikke brukt så mye av klærne, bare en natt, så pakket ikke ut med en gang. Noe etter tenkte jeg bruke treningsdressen og tok den opp og tok den på og tenkte jeg kunne bruke sokkene også. Husker jeg stusset litt på at sokkene virket litt store og at buksa måtte knyttes i livet. Var favoritttreningsdressen for hjemmekos, så tenkte helvete, der ryker strikken i livet. Brukte den hele helga. Skulle så bruke baggen til trening på mandag, tok ut en lett jakke, en hettegenser og noen jeans og vipps, der lå treningsdressen og sokkene i bunn. Hadde pakket ned treningsdressen til kjæresten til en venninne, han hadde helt lik min med en størrelse større. Kontaktet henne, han skulle komme innom og hente, dukket aldri opp. Så har nå to av favoritttreningsdressen. Sokkene var også hans. Mange år siden. 

Anonymkode: 007e1...71f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kollega møtte opp på jobb med lik genser, svart bukse og sneakers. Vi har også ganske lik frisyre. Vi lo av det, men det var kleint 😆 

Anonymkode: 7b944...fed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

59iw.gif

Anonymkode: 0e56f...3d5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

sier bare»for en jævlig smak du har da. Trodde jeg hadde noe for meg selv».😄

Anonymkode: 2d351...28d

Skrevet

Damn twinny, you got style😘 tenker jeg da🤩 surmuling og buhu oppførsel over at noen har på seg samme genser eller kjole som en, er sånn man drev med på barneskolen..🥸

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...