Sofahjørnet Skrevet 2. mai 2021 #1 Del Skrevet 2. mai 2021 Hei! Hvorfor er utestengelsen av brukeren min som skulle gå ut i dag eller i morgen plutselig forlenget til juli? Uten at jeg har fått noen beskjed om hvorfor? Og ikke kan man bruke andre brukere når man er utestengt heller, men nå gjør jeg nå det likevel. Syns det er litt dårlig gjort og at jeg er urettferdig behandlet for årsak til utestengelsen også. Spesielt når andre brukere som like mye er med på avsporing får holde på videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 2. mai 2021 #2 Del Skrevet 2. mai 2021 Sofahjørnet skrev (4 minutter siden): Hei! Hvorfor er utestengelsen av brukeren min som skulle gå ut i dag eller i morgen plutselig forlenget til juli? Uten at jeg har fått noen beskjed om hvorfor? Og ikke kan man bruke andre brukere når man er utestengt heller, men nå gjør jeg nå det likevel. Syns det er litt dårlig gjort og at jeg er urettferdig behandlet for årsak til utestengelsen også. Spesielt når andre brukere som like mye er med på avsporing får holde på videre. Man må bare ta straffen sin når man får den dessverre. Det er ikke alltid man skjønner hvorfor man blir utestengt heller, da det er som du sier mange som slipper unna med nøyaktig det samme som man selv blir utestengt for. Det er spesielt én bruker som avsporer noe voldsomt men som får holde på i alle tråder hun kommenterer fordi hun bare er så søt og grei. Men sånn er det. Det som ikke er ok er jo å forlenge straffen din uten grunn. Ta kontakt med moderatoren som utestengte deg direkte, med denne brukeren og spør. Ikke sikkert du får svar, da det kanskje er taushetsbelagt og de ikke vet om denne brukeren er tilknyttet din utestengte bruker, men de kan sikkert sende begrunnelse til den utestengte brukeren din selv om du etterspør begrunnelse med denne brukeren. Eller får man bedt om begrunnelse fra en utestengt bruker? Da er jo det det letteste, hehe. Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofahjørnet Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mai 2021 loveli skrev (1 minutt siden): Man må bare ta straffen sin når man får den dessverre. Det er ikke alltid man skjønner hvorfor man blir utestengt heller, da det er som du sier mange som slipper unna med nøyaktig det samme som man selv blir utestengt for. Det er spesielt én bruker som avsporer noe voldsomt men som får holde på i alle tråder hun kommenterer fordi hun bare er så søt og grei. Men sånn er det. Det som ikke er ok er jo å forlenge straffen din uten grunn. Ta kontakt med moderatoren som utestengte deg direkte, med denne brukeren og spør. Ikke sikkert du får svar, da det kanskje er taushetsbelagt og de ikke vet om denne brukeren er tilknyttet din utestengte bruker, men de kan sikkert sende begrunnelse til den utestengte brukeren din selv om du etterspør begrunnelse med denne brukeren. Eller får man bedt om begrunnelse fra en utestengt bruker? Da er jo det det letteste, hehe. Lykke til uansett! Har tatt straffen min, men nå er den plutselig forlenget 2 mnd uten noen annen beskjed. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 2. mai 2021 #4 Del Skrevet 2. mai 2021 Sofahjørnet skrev (Akkurat nå): Har tatt straffen min, men nå er den plutselig forlenget 2 mnd uten noen annen beskjed. Jadajada, og jeg sier bare hva jeg mener om det. Det er ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofahjørnet Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mai 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Jadajada, og jeg sier bare hva jeg mener om det. Det er ikke greit. Ja , takk😊 Beklager for krast svar. Ser nå at det står jeg får tilgang til siden igjen i dag, men det står at advarselen gjelder til senere i sommer. Ikke har jeg fått tilgang heller. Gir opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 2. mai 2021 #6 Del Skrevet 2. mai 2021 Det går fint, du er vel bare oppgitt og ser ikke at jeg bare prøvde å være støttende. Skal innrømme at setningen ikke var så veldig bra formulert heller, da den virket litt formanende, beklager det. Du får nok tilgang til siden din senere i dag eller i morgen, ikke gi opp!!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 2. mai 2021 #7 Del Skrevet 2. mai 2021 Sofahjørnet skrev (6 timer siden): Har tatt straffen min, men nå er den plutselig forlenget 2 mnd uten noen annen beskjed. Sannsynligvis er den forlenget fordi du har logget inn med andre brukere. Det er et regelbrudd i seg selv å opprette nye brukere når man er utestengt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofahjørnet Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 2. mai 2021 Gjenferdet skrev (59 minutter siden): Sannsynligvis er den forlenget fordi du har logget inn med andre brukere. Det er et regelbrudd i seg selv å opprette nye brukere når man er utestengt. Dette var en gammel bruker jeg ikke har brukt noe særlig. Noe svar fra moderator får jeg ikke? Og når en ikke får beskjed om hvorfor en gang .. hvordan kontakte dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mai 2021 #9 Del Skrevet 3. mai 2021 Hei. Det ser ut som du fant ut at utestengningen ikke var forlenget slik du først trodde, så jeg svarer litt generelt. Hvis man er blitt utestengt og vil ha mer forklaring enn beskjeden som gis ved utestengning kan man kontakte moderatorteamet ved å bruke "Kontakt oss" nederst på forumet. Dette kan brukes uavhengig om man er utestengt eller ikke, eller har bruker på forumet eller ikke. Utestengninger oppheves automatisk av forumprogramvaren. Hvis man ikke har kommet inn dagen etter opphevelse av utestengning, så ta kontakt slik at vi kan undersøke saken. Ved utestengninger gis advarselspoeng som varer en periode etter utestengning, og fungerer som en vanlig advarsel. Hvis man fortsetter med regelbrudd når man har aktive advarselspoeng så risikerer man utestengning. Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå