Gå til innhold

Hva synes du om snikskryting? 😜

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier du å gjøre det? Kjenner du folk som gjør det? 

Anonymkode: afc7c...894

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er skikkelig teit. Er du fornøyd med deg selv eller hva du har gjort bare si det. 

Anonymkode: 6dbe9...522

Skrevet

Jeg syns generelt vi har alt for mye jantelov og jeg syns det er forfriskende når folk ikke etterlever den slavisk. 

AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (2 minutter siden):

Jeg syns generelt vi har alt for mye jantelov og jeg syns det er forfriskende når folk ikke etterlever den slavisk. 

Jo, da kan de jo bare skryte åpent 😁 

Anonymkode: afc7c...894

AnonymBruker
Skrevet

Å skryte åpent er jeg helt for, men når folk prøver å snikskryte så blir det så teit. Gjerne når de prøver å flette inn hvor sjeldent eller lite de spiser av x og y også forventer de stående applaus for det😂

Anonymkode: 5cf96...a79

AnonymBruker
Skrevet

"Selvskryt lytter jeg på, for det kommer fra hjertet".  Jeg vet ikke hvem som sa dette første gangen, men jeg liker det, og det gjelder snikskryt også.

Jeg synes det er langt verre med de som fisker etter skryt og komplimenter ved å rakke ned på seg selv, eller som bruker det som en avledningsmanøver hvis de har gjort noe galt.

For eksempel har jeg en venn som, hver gang han gjort noe galt, sier noe sånt som:  "Jeg er så dum, og så teit, jeg kan ikke gjøre noe som helst riktig"

Og da er det drøssevis med mennesker som forsikrer ham om at "Du er da hverken dum eller teit, og du gjør veldig mye riktig.  Du er jo både snill og omsorgsfull, og dyktig til både X og Y, og alle er så glade i deg!".

Og på den måten slipper han unna hver gang han har sagt eller gjort noe galt.

Anonymkode: 070f5...5c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...