Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i 8-9 måneder og har det veldig gøy sammen selv om det er vært litt sakte. Mange som hadde allerede flyttet inn sammen etter 9 måneder og dette er vi langt fra. Men en ting som gjør meg litt usikker er at hun sovner uten å si ha det når vi sender meldinger på kvelden.

Jeg spør om dagens hennes, så svarer hun. Hun spør noe, så svarer jeg og stiller noe tilbake. Så får jeg ingen svar. Igen god natt, igen jeg skal legge meg. Dette her skjer ofte. Er hun litt uinteressert? Ikke så vanlig å sovne sånn når mann er litt forelsket synes jeg, eller? Hun er engasjert når vi treffer (ca. 1-3 ganger i uka) men virker ganske uinteressert når vi chatter. Eller er det meg som er helt crazy?

Anonymkode: 4d1d5...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man trøtt, så sovner man. Ikke overtolk. 

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Relativt mange synes ikke det er super-givende å tekste. Jeg sovner gjerne selv midt i en meldingsutveksling om jeg har lagt meg, enten det er med venner, familie eller mannen min 😅

Anonymkode: 5f7b3...d12

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sovner ofte og det er helt greit. Vi alle er mennesker 😊 

Bruker å skrive «du sovnet sikkert, håper du sover godt. God natt❤️« 

Så får jeg som regel svar neste dag. Han er heller ikke noe særlig på teksting. Men han er glad i meg og vi har det fint sammen når vi er sammen. 

Anonymkode: 8d4c0...57c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Foran å tenke qt hun er uinteressert, kan du jo heller tenke at hun er så interessert at hun tvinger seg våken lengst mulig for å skrive lengst mulig med deg?

Anonymkode: 2435a...9b3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sovnet mange ganger mens jeg og typen har tekstet om kveldene, er jeg trøtt så er jeg trøtt😅

Noen ganger klarer jeg å få skrevet at jeg skal legge meg, andre ganger er jeg for trøtt og sovner, er ingenting mer enn det som er bak det

Jeg er fortsatt veldig glad i typen og vi har det jo kjempefint sammen tiltross for at jeg sovner midt i noen av samtalene😂 huff blir vel slik etter du har hatt full dag på skolen så full dag på jobb😪

Anonymkode: 0937f...30c

• Liker 5
Skrevet

Ring i stedet da. Jeg hater lange samtaler per melding og kan også fort sovne.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min syns det er et ork å sitte å tekste i evighet. Teksting skal være kort og fort unnagjort 😂 han har sovnet MANGE ganger når vi har tekstet om kvelden før jeg flyttet inn. 

Anonymkode: df76e...7b8

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sovnet flere ganger ansikt til ansikt midt i samtaler vi har etter vi har lagt oss 🙈🙈  er man trøtt så er man trøtt. På andre siden så har det også hendt at middagsluren blir tatt midt i middagen så spiser jeg ferdig etterpå.  Han misunner meg sovehjertet. Og ler godt av att jeg kan fortsette samtalen etter jeg har sovnet- som oftest skjønner han at jeg har sovnet fordi da blir jeg en nesevis drittunge 🤣

• Liker 3
Skrevet

Å, jeg hata den første perioden med samboeren hvor teksting hva kommunikasjonsmetoden. Han klødde seg nok i hodet over at jeg forsvant i perioder, men jeg synes det er stressende og ikke koselig å sende meldinger hele tida. God natt-meldinger er for meg kun et mas, og det har ingenting med interessenivået mitt å gjøre: Nå er jeg jo samboer med han jeg ikke gadd å sende nattameldinger til. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Et gigantisk rødt flagg! 🚩

Anonymkode: 5c9f7...253

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei hun gjør ikke det, hun bare gidder ikke holde på med teksting i det uendelige.

Anonymkode: 8cd6f...79f

AnonymBruker
Skrevet

Teksting er drittkjedelig! 😅

Anonymkode: ea6b1...6aa

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (8 timer siden):

Ring i stedet da. Jeg hater lange samtaler per melding og kan også fort sovne.

Samme her. Lange samtaler på sms/messenger etc. er ufattelig trasig. Gjesp! 

Anonymkode: 4ca81...07c

AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde samboer og stadig, før vi flyttet sammen. Det er så enkelt som at etter en lang dag på jobb, så er man sliten. Og det å ligge å tekste i sengen er veldig passivt, og da sovnet han fort. 

Hadde ingenting med meg å gjøre, og han svarte alltid på morgenen da han sto opp ❤

Anonymkode: 4193b...2dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater sånn chatting over meldinger. Virker alltid så krampeaktig.

Anonymkode: efda8...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er som meg? Er som en bryter som blir slått av nærmest, når jeg sovner for kvelden.

Er det noe hyggelig, som å tekste med en jeg flørter med, så pusher jeg alt jeg kan for å holde meg våken og skravle litt. Går ei lita stund, men vips! Uten at jeg merker det, så er jeg over i drømmeland.

Ikke overtolk, snakk heller med henne? :) 

Anonymkode: 66870...434

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovner midt i samtaler med familie, venner, kjærester osv. Har til og med midt i sex og andre gjøremål. Er jeg trøtt så er jeg trøtt. Det er ikke noe vondt ment, og det er heller ikke fordi jeg finner samtalene uinteressant, jeg bare er sånn. Heldigvis synes folk det er mer komisk enn fornærmende. 

Anonymkode: 8c227...d46

AnonymBruker
Skrevet

Typiske "hva har du gjort i dag da?" meldinger når man har lagt seg er fryktelig kjedelig. Personlig har jeg null interesse i å måtte skrive en rapport om dagen min hver kveld. Hater når en person skriver spørsmål som "hva har du gjort i dag?" eller "hva skal du i morgen da?". Det føles nesten klaustrofobisk ut.

En bedre måte å kommunisere på er å sende en morsom tekst med noe som skjedde deg tidligere på dagen eller en fun fact om noe du vet hun interesserer seg for. Da kan hun velge å dele noe selv, eller svare med humor/interesse, som kan utvikle seg til en samtale.

Det er også helt greit å sovne under teksting. Da kan man fint fortsette neste dag. Det kan jo også være at du legger deg senere, som betyr at hun ligger der i mørket og er på vei til å sovne når meldingene fra deg tikker inn. 

Anonymkode: 557ac...49c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den typen som sovner tvert. Jeg kan tekste i det ene øyeblikket, så er jeg borte i neste, ukontrollert og uten forvarsel (da om jeg ligger i senga på kveldstid). Jeg har også hatt en usendt, halvferdig melding på tlf når jeg våkner mer enn ei gang. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har mista telefonen i fjeset fordi jeg sovner. Nå sitter jeg delvis oppe, og telefonen havner da på brystet i stedet for i det jeg slokner. Minuset er at dette ikke vekker meg, og jeg vet ikke alltid hvor telefonen er når jeg våkner (av alarmen). 

Uansett så slår det ikke samboeren min. Han sovner mens vi prater sammen, noen ganger i sin egen setning. Plutselig er det bare stille, evt et snork eller flere. 

Det er ingenting galt i å sovne på kvelden.

Anonymkode: 7b502...82b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...