Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften er ganske grei. Er det og slik at du merker forskjell på brukere og tråder og det som diskuteres på hvilken tid her inne?

Anonymkode: 8d09d...b25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til morgenkaffen. Er a-menneske, så nyter denne rolige tiden på morgenen, når alt er stille. Ulempen er at det er ganske dødt her inne. Tar så mulig noen få femminuttere innom gjennom dagen. 

Liker ikke kveld for da kommer trollene og alkoholikerne "på", og mange av trådene handler bare om å være ufine mot hverandre. 

Anonymkode: ac43d...7f5

Gjest byråkrati
Skrevet

Det blir som regel på morningen, i lunsjen eller kveld. 

Skrevet (endret)

Min opplevelse av forumet

Om morningen er det stort sett bare naturlig A mennesker eller de som har måtte bli A mennesker pga barn som er aktive. Småbarns forumet har våknet og det siger på med tråder alla "ungen min liker å søle melk ut over hele bordet, hva gjør jeg med det?" " hvor lenge etter fødsel hadde dere sex? Og "i svangerskapet har jeg blitt til en sulten vrang alt spisende varulv, noen som kjenner seg igjen?" Eller "barna mine klatrer på veggene og henger i lysekronen, jeg er så lei"

Med andre ord tråder jeg ikke forstår, aldri har ønsket å forstå og ikke har noe behov for å forstå.. Så da er jeg her minst mulig. A mennesker og småbarnsforeldre er av en eller annen grunn ikke helt min greie. 

Så begynner forumet å våkne litt om litt, B menneskene trør til og forumet blir heilere.

Selv liker jeg best å sitte om kvelden på kg, se hvordan dagen har utfoldet seg her inne. Men kvelden her inne er som med den blå timen, den tar slutt og på et eller annet tidspunkt blir det natt, det kan skje tidlig eller seint men da slår stemningen om: Det er mer trolling, mye tøys og vås her om natten, da sier jeg: snakkes:tommelopp:

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gøy å høre hvor ulike vi oppfatter kg😀Selv er jeg her litt til ulike tider

Ts

Anonymkode: 8d09d...b25

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er våken.

Anonymkode: c6c5a...9f4

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Ulike tider, men koselig å lese her før jeg skal sove. 

Skrevet

Kvelden/natten er jeg mest aktiv:)

Skrevet

På kvelden når det er stille og rolig med PC-en foran meg. 

Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Kvelden/natten er jeg mest aktiv:)

jeg og. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...