fjær Skrevet 2. mai 2021 #21 Skrevet 2. mai 2021 Sjokoladepudding, fryktelig trist opplegg.. karamellpudding, ferdig i blokk eller fra pose.. liker hjemmelaga karamellpudding. Oreokake, neitakk er ikke glad i oreo... Formkaker. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #22 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enda en stemme til pavlova. Er så søtt at det gjør vondt i tennene. Ja, jeg har prøvd flere ganger og nei frukten veier ikke opp for det søte. Anonymkode: 329d7...c3d Kanskje det er en sånn kake man enten elsker eller hater. For jeg synes den er så god😅 Anonymkode: e09e2...974 14
Sequoia Skrevet 2. mai 2021 #24 Skrevet 2. mai 2021 Marsipankake fjerner jeg av lokket på, men da går den greit. Er kanskje heller ikke kjempeglad i banankake/brød som blir sånn «gummigaktig». 3
Sinte-my Skrevet 2. mai 2021 #25 Skrevet 2. mai 2021 Åh, her er lista lang! Pavlova, syntes bare ikke pavlova er godt. Ei heller Kvæfjordkake er noe godt. Syntes ikke den fortjener navnet «Verdens beste» for den er virkelig ikke god. Og Wienerbrød. Tørt, grisete og ekkelt. Oreokake er bare for søtt. Når kjeksen ikke er god, blir ikke kaka god heller. 4
MarianneE Skrevet 2. mai 2021 #26 Skrevet 2. mai 2021 Karamellpudding, ostekake, alt som inneholder varmebehandlet eple, marsipan 2
Meadow Skrevet 2. mai 2021 #27 Skrevet 2. mai 2021 Sviskegrøt er grusomt. Jeg liker ikke pavlova og kaker med marengs generelt. Multekrem står jeg også over, kvalmende og beskt på en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #28 Skrevet 2. mai 2021 Bløtkake. Tørt, smakløst og kvalmende. Anonymkode: 4e81e...6ec
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #29 Skrevet 2. mai 2021 Marsipankake og bløtkake 🤢 Anonymkode: eac51...9c2 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #30 Skrevet 2. mai 2021 Tropisk aroma. Tørr og fæl. Ferdigkjøpt marsipankake. Også tørr og fæl. Jeg spiser Kvæfjordkake men skjønner ikke at det skal være verdens beste. Oreokake er heller ikke spesielt godt. Anonymkode: c1cd9...bee 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #31 Skrevet 2. mai 2021 Det verste er tørre sjokoladekaker med lys sjokoladekrem, som f.eks f.eks Tropisk aroma. Jeg kan få i meg en bit, men godt er det ikke. Anonymkode: 0a1b9...b51 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #32 Skrevet 2. mai 2021 Dessert, himmelsk lapskaus eller hva de kaller det, hermetisk frukt, blandet med fersk frukt og vaniljesaus. Hater det. Da vil jeg heller bare ha fersk frukt uten masse kliss😏 Banankake og krydderkake, det går ikke ned med min beste vilje engang🙄 Anonymkode: effce...929 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #33 Skrevet 2. mai 2021 NymeriaRhoynar skrev (59 minutter siden): Oreokake. Jeg er en skikkelig kakemons, men den kaka fikser jeg ikke. Den smaker kun søtt. Enig - gikk inn i tråden for å poste det samme. Verden desidert verste og mest absurd oppskrytte kake. Urk. Anonymkode: c124b...1eb 2
Blomsterpotta Skrevet 2. mai 2021 #34 Skrevet 2. mai 2021 Alle kaker med marsipan, pavlova, Oreokake, brownies, ostekake, fyrstekake, delfiakake, de forferdelig kjedelige muffinsene. Av dessert er multekrem verst. Jeg er generelt ingen kakemons eller dessert menneske. Jeg spiser heller en potet ekstra enn dessert/kake.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #35 Skrevet 2. mai 2021 Alle typer julekaker (goro, sandkaker, pepperkaker osv) styrer jeg unna. Napoleon er jeg ikke noe glad i, består som regel av 99% krem, utrolig monotont. Muffins er jeg heller ikke noe voldsomt fan av. Smaker stort sett lite og er som regel ganske tørre Norsk iskrem synes jeg også er skikkelig kjip dessert å få servert. Jeg blir bare kald, oppblåst og så får jeg meieriånde. Anonymkode: 3a6c5...beb 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #37 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Enda en stemme til pavlova. Er så søtt at det gjør vondt i tennene. Ja, jeg har prøvd flere ganger og nei frukten veier ikke opp for det søte. Anonymkode: 329d7...c3d Også her istemmer jeg. Pavlova er verdens nest mest oppskrytte "kake". Nei, det er ikke "friskt og lett" som forsvarerne ynder å påstå, det er søtt og knirkete og klissete inni. Anonymkode: c124b...1eb 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #38 Skrevet 2. mai 2021 Jeg er ikke spesielt glad i sjokolade, mandler eller rom så alle desserter med en eller flere av de ingrediensene er jeg ikke så fan av. I tillegg synes jeg riskrem er kvalmende og smakløst. Anonymkode: 2be74...14d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #39 Skrevet 2. mai 2021 En ting til forresten: Sånne bryllupskaker som alle skal ha for tiden (eller er det ut igjen?), med tykt, uspiselig fondanttrekk rundt en ualminnelig tørr og tung kake som bare er laget for å holde formen - jeg har feks fått servert tung, smakløs og knusktørr fruktkake som bryllupskake. Skjønner virkelig, virkelig ikke greia - dyre er de sikkert også. Anonymkode: c124b...1eb 26
Thjelp Skrevet 2. mai 2021 #40 Skrevet 2. mai 2021 Suksessterte, skjønner ikke greia, og joda jeg har smakt hjemmelaget og ser fremdeles ikke greia. Fyrstekake, multekrem og kompott står jeg også over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå