AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Fødte mandag, blør fortsatt en god del og friskt rødt blod. Burde det ha avtatt? Hvor lenge varte det for deg? Anonymkode: a4981...215
Patriotpaula Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Du har jo akkurat født - helt normalt. Blødde friskt i kanskje to uker+, var helt ferdig med renselsen etter seks uker 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Hvis du er bekymret for at noe er galt, bør du ta kontakt med fødeavdelingen. Det er ubehagelig å engste seg. Anonymkode: f6c40...954
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Når jeg på 6 ukers kontrollen sa at jeg fortsatt blødde friskt, reagerte legen og henviste meg til sykehuset. Viste seg at jeg hadde rester av morkaken igjen. Anonymkode: 9bd52...475
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Jeg blødde i 3 dager, så på 4 dagen kom det litt og litt men nok til å gå ned truseinnlegg, etter 7 dager sluttet jeg å blø men har begynt å blø smått igjen på dag 10. Men jeg har tatt keisersnitt, tror jeg blødde lenger ved vaginal fødsel om jeg ikke husker feil.. Det er nok helt normalt å blø noen uker uten at det er noe fare, kroppen produserer 1 liter ekstra blod i svangerskapet Anonymkode: a8392...7ae
1Cecilie Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fødte mandag, blør fortsatt en god del og friskt rødt blod. Burde det ha avtatt? Hvor lenge varte det for deg? Anonymkode: a4981...215 Min renselse varte i 3 (!!!) månder.... Så tror du ikke trenger å stresse ennå😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå