AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Kall meg gal, men som singel dame har jeg lyst å besøke en sexklubb. For å ha sex med en eller flere menn, kvinner og bare kose meg i et fritt miljø. Hvordan er det for en "ensom" dame på sånne steder? Hvor ligger disse klubbene, i sør Norge.? Anonymkode: acea7...b1e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Vi er et par som har en del erfaring fra slik klubb. Vi har ikke besøkt klubber i Norge, men vi har vært mange ganger på en klubb i Eskilstuna i Sverige, da vi har hytte i Sverige. Som kvinne har du ingenting å frykte, så lenge du takler oppmerksomhet, for oppmeksomhet får du MYE av! Men alle respekterer deg og du står selvfølgelig fritt til å bestemme hva du vil være med på. Vi har bare møtt hyggelige folk der, og noen av dem er vi blitt godt kjent med og truffet utenom klubb også. Det er ikke slik at du må ha sex heller, om du har lyst å bare være der for å se og bli litt kjent med hva som foregår, så blir det respektert fullt ut. Det kan være deilig f.eks å sitte i en jacuzzi og bare snakke med andre som er der, ingen klår på deg uten at du har gitt tegn til at det er greit. Og det snakkes ikke bare om sex heller, du kan fint bare nyte et glass vin, og slappe av 🙂 Kan dessverre ikke tipse om klubber i Norge, men jeg kan anbefale å besøke en klubb om det er noe du føler er for deg. Du vil garantert treffe hyggelige likesinnede der. Lykke til 🙂 Anonymkode: 1fd33...519
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Driter man seg ut som mann, hvis man stiller opp på en slik klubb med bare 14-15 cm kuk? Ser for meg at de som går på slike klubber er rimelig vellutrustede.. Anonymkode: ffe80...991
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Driter man seg ut som mann, hvis man stiller opp på en slik klubb med bare 14-15 cm kuk? Ser for meg at de som går på slike klubber er rimelig vellutrustede.. Anonymkode: ffe80...991 Selvfølgelig ikke. Du vil i all hovedsak finne vanlige folk med vanlig utstyr på en slik plass. Anonymkode: 1fd33...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå