Gå til innhold

Holder på med en som elsker at jeg sitter på ansiktet hans naken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt sammen enda. Men han elsker at jeg gnir høna mi i ansiktet hans. Han gjorde ikke det i jeg, men han elsker å gjøre det nå. Altså digger han meg når han vil gjøre noe sånt? ;)

Andre som liker det? 

Anonymkode: 0d1e1...a86

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så uvanlig.  Han vil merke at du nyter det også . Kanskje slikke deg, Se og kjenne høna di, som du kaller den.

Anonymkode: a74c2...165

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er ikke så uvanlig.  Han vil merke at du nyter det også . Kanskje slikke deg, Se og kjenne høna di, som du kaller den.

Anonymkode: a74c2...165

Virker som at han elsker underlivet mitt😄 Er han forelsket tro? Eller er det bare ellevill nytelse i sexlivet? 

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste menn elsker underlivet til den de er sammen med. Bare pass på så du ikke blir sittende for lenge så du tar livet av fyren.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er et tegn på at han digger deg skikkelig, at du gjør han ufattelig kåt. Sitt så lenge du vil med god samvittighet.

Anonymkode: 5ef19...b35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig.

Ikke kall den høna i seksuell sammenheng da 🤣

Anonymkode: b6491...ef7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et tegn på at han digger deg skikkelig, at du gjør han ufattelig kåt. Sitt så lenge du vil med god samvittighet.

Må tydeligvis gjøre det😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke helt sammen enda. Men han elsker at jeg gnir høna mi i ansiktet hans. Han gjorde ikke det i jeg, men han elsker å gjøre det nå. Altså digger han meg når han vil gjøre noe sånt? ;)

Andre som liker det? 

Ja der er bare deilig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på det som potensielt problematisk.

Han er (til dels) submissiv, derfor tenner han på at du sitter på han. Dette er i utgangspunktet helt uproblematisk. Særlig hvis du liker å bestemme. 

Men med eneste gang han begynner å bestemme hva som skal skje, f.eks. at du skal sitte på han, så ender det opp med at han blir den dominante og du den underdanige.

Og da kan det raskt skjære seg.

Så min anbefaling er at du konsentrerer deg om de tingene du liker, og tvinger han til å gå med på det. Er han flink, så kan belønningen være at du setter deg på han, men det må kun være hvis du har lyst, og gjerne helt tilfeldig. Fokus på hva du liker, han har å gjøre som du sier! :) 

Anonymkode: 3945c...c85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har vært borti en mann som IKKE digger det... Du nevner forelskelse, det har det nok ikke noen sammenheng med, det er ikke slik at menn kun lar kvinner de er forelsket i gjøre det? :klo:

Anonymkode: 5cb69...bbf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere ?

Anonymkode: fcc15...db4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror aldri jeg har vært borti en mann som IKKE digger det... Du nevner forelskelse, det har det nok ikke noen sammenheng med, det er ikke slik at menn kun lar kvinner de er forelsket i gjøre det? :klo:

Men du er du.

Ulike kvinner tiltrekker seg ulike menn.

Det er langt fra alle menn som liker at dama setter seg med rompa i ansiktet deres. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du er du.

Ulike kvinner tiltrekker seg ulike menn.

Det er langt fra alle menn som liker at dama setter seg med rompa i ansiktet deres. 

Så hva er din tolkning på hvorvidt han er forelsket i henne fordi han liker at hun gjør det da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Digge damer kan sette seg hvor de vil, også uten klær, og aller helst akkurat der. Sitter de godt kan en bli ganske forelsket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så hva er din tolkning på hvorvidt han er forelsket i henne fordi han liker at hun gjør det da? 

Jeg har allerede nevnt at jeg mener han er submissiv. Submissive menn har en tendens til å knytte seg til de de har sex med, er min erfaring.

Dermed er det nok fritt frem både for deg og ts å bli kjærester med de mennene deres (hvis dere vil), mens andre kvinner må finne seg i å sucke opp til menn og gå på gress. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant nok, men enkelte damer har noe ved seg som kan kurere denne motviljen tror jeg. Enkelt kvinner har en så sterk utstråling at de kan få sitteplass akkurat hvor de selv ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sant nok, men enkelte damer har noe ved seg som kan kurere denne motviljen tror jeg. Enkelt kvinner har en så sterk utstråling at de kan få sitteplass akkurat hvor de selv ønsker.

Ja, det er jo egentlig det som er min påstand også, hvis du ser over her.

(men er man denne typen dame så tror man gjerne at sånn har alle damer det...helt til man leser på KG)

AnonymBruker
Skrevet

Måtte bare 😉

Anonymkode: 3c333...d8c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette tror jeg er tull. Min mann vil veldig gjerne at jeg skal sitte på han når han skal sleike. Det er jo bare en preferanse han har. Det har ikke egentlig noe med meg å gjøre. Det er bare at han tenner på det.

Anonymkode: 954b9...8e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette tror jeg er tull. Min mann vil veldig gjerne at jeg skal sitte på han når han skal sleike. Det er jo bare en preferanse han har. Det har ikke egentlig noe med meg å gjøre. Det er bare at han tenner på det.

Anonymkode: 954b9...8e9

Så han ville gjort det med hvem som helst, liksom? Det nekter jeg å tro. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...