Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i en tomannsbolig og hører nesten hvert ord inn til min stue,  når naboen er ute på verandaen sin. Selvom dører og vinduer er lukket, er dette normalt ? 

Begynner å bli skikkelig irriterende, og når de har fester så er det såklart ute til langt ut på natten. Kunne like godt vært inne hos meg, så lytt er det.

Angrer på at jeg flyttet hitt 🙉 

Ikke lyst å ødelegge nabo forholdet med å ringe politiet når de holder på etter kl 3 om natta. Skjønner ikke at andre naboer ikke reagerer, er hus tett her. 

Anonymkode: 9f8d6...7f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

EtterIsolere vegger og tak? ? 

Anonymkode: 2d9f9...9cf

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet

Føler så hardt med deg TS.

Dessverre finnes det så utrolig mange idiotet der ute og de vinner, alltid.

Jeg hadde bare gitt opp, og flyttet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du høre når han runker ?

Anonymkode: 702d8...969

Skrevet

Huset må jo være utrolig dårlig isolert eller en nabo som står og prater i en megafon. :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre en av ulempene ved å bo med folk så tett innpå.
Eneste er vel å isolere bedre, ja.
Og eventuelt ta et møte der dere lager noen regler for huset..f.eks. ikke noe bråk etter et visst klokkeslett

Anonymkode: 6aa8a...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Så dårlig isolert at jeg lurer på om det er lovlig

Skrevet

Her må det nok bedre lydisolering til. Hør med en tømrer. Bor i rekkehus fra 80 tallet og vi hører absolutt ingenting fra naboen..Er som å bo i enebolig..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bor i en tomannsbolig og hører nesten hvert ord inn til min stue,  når naboen er ute på verandaen sin. Selvom dører og vinduer er lukket, er dette normalt ? 

Begynner å bli skikkelig irriterende, og når de har fester så er det såklart ute til langt ut på natten. Kunne like godt vært inne hos meg, så lytt er det.

Angrer på at jeg flyttet hitt 🙉 

Ikke lyst å ødelegge nabo forholdet med å ringe politiet når de holder på etter kl 3 om natta. Skjønner ikke at andre naboer ikke reagerer, er hus tett her. 

Er jo DE som ødelegger naboforholdet, ikke du for at du ringer politiet midt på natta.

Anonymkode: 536bf...673

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner meg ikke på sånne folk, må man ha festen ute på natta. Hvorfor ikke flytte til inn i huset og ha litt respekt for andre i nabolaget 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner meg ikke på sånne folk, må man ha festen ute på natta. Hvorfor ikke flytte til inn i huset og ha litt respekt for andre i nabolaget 

Hvis han har full fest så hver helg så hadde nå jeg ringt og meldt om husbråk. Er da ikke normalt at man styrer på slik hver helg. Bor vel andre og i nabolaget så han vet jo ikke at det er du som har ringt. Du kan jo ta en prat med han hvis du ønsker det men dømmende som jeg er så tenker jeg at hvis han er typen som har full fest hver helg så er han ikke typen som evner å ta hensyn heller... Men det går jo an å prøve, noen ganger blir man jo overrasket. :P 

Skrevet

Du har rett til og ringe til politiet ved husbråk på natta du kan også skrive ett brev anonymt om du ikke ønsker og skrive navn og skrive at du og flere beboere reagerer på bråk og at om det gjentar seg at dere vil ta det vidre. Kanskje det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...