Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er DRITT lei av alle jenter som ser HELT like ut på instGram. Alle har falske kropper. Falske lepper. Oversminket. Det ser jo så jævlig latterlig ut at alle har samme kroppsfasong? 

hvorfor tror disse jentene at det er pent å se ut som alle andre? Hvorfor tror de at det er pent å ha falske pupper, falsk rumpe, falsk nese, falske lepper, løsvipper, sminke som om de er dragqueens? KlArer INGEN å tenke for seg selv lenger? 

er det noen menn som faktisk syns disse insta jentene ser brae ut?!

Anonymkode: c3ff6...6d9

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du alle disse detaljene om hvordan de ser ut? Høres ut som om du har brukt mye tid inne på de kontoene. Hva med å heller bruke tiden din på noe du liker?

Anonymkode: f1a2c...e59

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo litt som å se på MacGyver om man ikke liker MacGyver. 

Jeg ser ikke på Instagram, Snapchat, Facebook, eller noen av de. 

anbefales. 

Anonymkode: 51ce7...aa9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor oppsøker du disse profilene, da?
Det er da så mye annet å se på der! :)

Anonymkode: b6e32...779

Skrevet

Det er svært skjeldent jeg ser slikt på Instagram, ikke fordi de ikke eksisterer men fordi: Jeg følger andre instagramkontoer og andre arenaer der disse ikke er og når jeg søker på ting og kontoer så er ikke dette noe jeg oppsøker, slik at jeg slipper å få dette servert på sølvfat (evntuelt klagefat) og dermed så er det vinn vinn.

Viss du opplever å få dette servert i ansiktet så mye på insta så vill jeg tro du oppsøker mye av det selv, enten i form av ting du søker på eller kontoer du følger og da blir det litt rart for meg om du sitter time opp og ned i mente for så å klage og klage.. Søk på turistlaget, DNT kontoer osv osv så legger de fleste ut helt normale kropper, så her har du ansvaret selv også ts.

Det får fint an å være på insta og følge, se og oppsøke helt normale kropper og så og si aldri ser slik ut som det du beskriver i HI:Nikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten aldri innom instagram, så da synes jeg ikke at jeg ser så mange slike jenter. Det er derfor ganske enkelt å unngå. 

Anonymkode: 71c92...a75

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er DRITT lei av alle jenter som ser HELT like ut på instGram. Alle har falske kropper. Falske lepper. Oversminket. Det ser jo så jævlig latterlig ut at alle har samme kroppsfasong? 

hvorfor tror disse jentene at det er pent å se ut som alle andre? Hvorfor tror de at det er pent å ha falske pupper, falsk rumpe, falsk nese, falske lepper, løsvipper, sminke som om de er dragqueens? KlArer INGEN å tenke for seg selv lenger? 

Hvorfor bruker du tid på dem da? Følg med på folk du liker i stedet! Min feed ser nok ganske annerledes ut enn din...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, 90 % av oss. Det er idealet.

Anonymkode: 8539e...874

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ja, de prøver å se ut som Barbiedukker, og gjør alle andre jenter usikre på seg selv. Jeg har aldri fulgt noen av disse for å beskytte meg seg. Jeg følger heller folk som ikke er så opptatt av utseende. 

Akkurat som om utseende er det eneste som teller og at de hele tiden skal ha bekreftelse. 

Anonymkode: 3db15...528

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du alle disse detaljene om hvordan de ser ut? Høres ut som om du har brukt mye tid inne på de kontoene. Hva med å heller bruke tiden din på noe du liker?

Anonymkode: f1a2c...e59

Ehhh.. jeg tror de fleste, som ikke har bodd under en stein vel å merke, har fått med seg hordene av oversminka instagram «babes» i 2021...

Anonymkode: ced59...f5a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tar de mennene dine? 😂

Anonymkode: b5647...e9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja

Anonymkode: 1e7b3...740

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir jo litt som å se på MacGyver om man ikke liker MacGyver. 

Jeg ser ikke på Instagram, Snapchat, Facebook, eller noen av de. 

anbefales. 

Anonymkode: 51ce7...aa9

Jeg har verken instagram eller snapchat. Har heller ikke kommet over slike på facebook. Alikevel er jeg driitlei bare pga de gangene de dukker opp i nettaviser og tv 😂 Møkkalei "influensere" er jeg og! 🤷‍♀️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er standaren for skjønnhet nå. Gi det noen år så forandrer det seg igjen.

Anonymkode: 533b8...12a

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg får opp på insta er intetiørbilder, naturbilder, matoppskrifter og noen ytterst få selfis i alle fasonger/størrelser. Man velger jo selv hva man følger og hva man søker på🤷‍♀️

Anonymkode: a6d47...ff2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eneste jeg får opp på insta er intetiørbilder, naturbilder, matoppskrifter og noen ytterst få selfis i alle fasonger/størrelser. Man velger jo selv hva man følger og hva man søker på🤷‍♀️

Nei det ville vært for enkelt 😜 For hvorfor gjøre ting enkelt når det kan gjøres vanskelig? Jeg er veldig enig med deg.

Er jo det samme rare fenomenet på rampelyset, sitte i årevis og følge med på bloggere og andre i some som de ikke liker, ikke synes et døyt om, ikke liker de de menneskene de følger, og kroppene deres er iallefall "helt på trynet". Men følge disse menneskene skal de.. :vetikke:Hva får en egentlig ut av å bruke livet sitt på slikt? 

Folk er fri til å legge ut hva pokker på Instagram så lenge de følger deres retningslinjer. Og så får en heller følge andre da eller få andre ting og interesser i feeden sin enn disse.. Ser ikke problemet (bokstavelig talt). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (7 timer siden):

Nei det ville vært for enkelt 😜 For hvorfor gjøre ting enkelt når det kan gjøres vanskelig? Jeg er veldig enig med deg.

Er jo det samme rare fenomenet på rampelyset, sitte i årevis og følge med på bloggere og andre i some som de ikke liker, ikke synes et døyt om, ikke liker de de menneskene de følger, og kroppene deres er iallefall "helt på trynet". Men følge disse menneskene skal de.. :vetikke:Hva får en egentlig ut av å bruke livet sitt på slikt? 

Folk er fri til å legge ut hva pokker på Instagram så lenge de følger deres retningslinjer. Og så får en heller følge andre da eller få andre ting og interesser i feeden sin enn disse.. Ser ikke problemet (bokstavelig talt). 

Ikke sant 😅👍 

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold,innlegg av utestengt bruker,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Lev livet ute og ikke på internett. Slutt å følge med. Avfølg. 

Anonymkode: c6df9...5a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske mye på Instagram, og får ikke disse tingene opp. Man følger jo kun det man er interessert i selv. Noen ganger kan 'reklame' for influensere opp, men det kan lett fikses. Målet er jo å ha en instafeed med kun det man selv vil se. Gå gjennom instaen din i dag og unfollow alle som får deg til å føle deg dårlig. Legg til det du har av interesser. Etteren tid bil du og algoritmene endrs;) 

Anonymkode: f986a...ce0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...