AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Forventer dere kvinner at høye, slanke menn har stor penis? Noen gang sett en høy, slank mann ( over sånn ca 186 cm) med liten? Ble du i så fall skuffet? Fortell.. Anonymkode: 3a7d2...216
SlemUlv Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Forventer dere kvinner at høye, slanke menn har stor penis? Anonymkode: 3a7d2...216 Nei 1
Chomsky89 Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Leste i et intervju med en med 30års erfaring som prostituert at hun "nesten aldri opplevde at lave menn var under gjennomsnittlig stor nedentil" Høyden på kunder ellers ga henne ingen forventinger ang str. Men det er ikke akkurat vitenskapelig å det kan være mye som spiller inn her. 4
3lis3 Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forventer dere kvinner at høye, slanke menn har stor penis? Noen gang sett en høy, slank mann ( over sånn ca 186 cm) med liten? Ble du i så fall skuffet? Fortell.. Anonymkode: 3a7d2...216 Jeg opplever at det ikke har noen stor sammenheng. Lange menn kan fjerne h små peniser. Den største jeg har fått var på en ganske liten svart mann.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Jeg husker en gang for lenge siden, skulle møte en fremmed for sex. Utypisk av meg men var ung og ekstremt kåt og fant en kar på nett. Vi skulle møtes på en parkeringsplass i skogen og han kom i joggedress uten antydning til bul i skrittet. Vi gikk litt bort fra bilene, og jeg kikket stadig mot det veldig flate skrittet. Da jeg skulle suge ham var det ikke rare greia som kom frem, og den ble kanskje bare seks-syv cm fullt erigert. Jeg sugde ham til han kom, men det ble med det. Han var ca180 høy. Kikker derfor ekstra på buler i joggebukser selv om jeg nå har samboer. Han er 176 og antar hans er ca 18-20cm. Han har større enn de fleste jeg har hatt sex med, ikke mye større men større. Hatt sex med åtte menn. Anonymkode: b38d2...35a 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 193cm høy, 13cm penis.. Anonymkode: bc8b6...860 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): 193cm høy, 13cm penis.. Anonymkode: bc8b6...860 Har du fått noen klager på den? Anonymkode: 7ee1f...cfc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forventer dere kvinner at høye, slanke menn har stor penis? Noen gang sett en høy, slank mann ( over sånn ca 186 cm) med liten? Ble du i så fall skuffet? Fortell.. Anonymkode: 3a7d2...216 Nei forventer ikke det. Så lenge penis er større en 10 cm i erigert tilstand er jeg fornøyd Anonymkode: 7ac10...0aa 10
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du fått noen klager på den? Anonymkode: 7ee1f...cfc Hvorfor skulle han det? Helt normal størrelse på snittet. Anonymkode: 52311...a03 14
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Det er sannsynligvis en sammenheng mellom høyde og penisstørrelse. Men hvor mye har det å si i praksis? La oss regne på det ... Snitthøyden for norske menn er ca 180 cm. En mann på 200 cm er 11,1% høyere enn en på 180 cm. Gjennomsnittslenngde penis er ca 13 cm. La oss si at den henger på en gjennomsnittlig mann på 180 cm. Så blåser vi opp denne mannen 11,1% til 200cm slik at alle proposjoner beholdes. Da bli penis svimlende 14,4 cm. Og dette er egentlig et meningsløst regnestykket da vi snakker gjennomsnitt. Men velger du en høy mann har du sannsynligvis en marginal sjanse for å finne en marginalt større penis ... Anonymkode: 65857...ef9 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg husker en gang for lenge siden, skulle møte en fremmed for sex. Utypisk av meg men var ung og ekstremt kåt og fant en kar på nett. Vi skulle møtes på en parkeringsplass i skogen og han kom i joggedress uten antydning til bul i skrittet. Vi gikk litt bort fra bilene, og jeg kikket stadig mot det veldig flate skrittet. Da jeg skulle suge ham var det ikke rare greia som kom frem, og den ble kanskje bare seks-syv cm fullt erigert. Jeg sugde ham til han kom, men det ble med det. Han var ca180 høy. Kikker derfor ekstra på buler i joggebukser selv om jeg nå har samboer. Han er 176 og antar hans er ca 18-20cm. Han har større enn de fleste jeg har hatt sex med, ikke mye større men større. Hatt sex med åtte menn. Anonymkode: b38d2...35a Det eneste jeg reagerer på her er at DU sugde han når DU var kåt, du ga en fremmed orgasme og fikk ingenting igjen. Hvorfor gjør man noe sånt?? Anonymkode: 5dfce...fce 12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Har opplevd det ja. Ikke så liten som 13 men. 15 og ikke så tykk. Jess skuffende. Men det er bare å prate om det på forhånd. Bilder ect (snap).Man trenger ikke ta overraskelsene i levende live. Anonymkode: b2be5...b16
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 Det har til en viss grad vært min erfaring at høye menn er litt større, men har blitt skuffet noen ganger. Lave menn jeg har møtt derimot har alle vært litt mindre utstyrt. Anonymkode: 8e878...df0 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Forventer dere kvinner at høye, slanke menn har stor penis? Noen gang sett en høy, slank mann ( over sånn ca 186 cm) med liten? Ble du i så fall skuffet? Fortell.. Anonymkode: 3a7d2...216 Jeg liker en høy, slank raring på 187 cm. Tror vel aldri jeg noen gang vil få se penisen hans, men jeg hadde likt den uansett, fordi jeg liker han. Hadde ikke blitt skuffet, har jo lurt på om han ikke har den største fra før, for han har litt små hender og føtter. (Liker for øvrig bedre å suge litt små enn store, og synes fort at store gjør vondt ved sex, for jeg er ikke så vid.) Anonymkode: 4e489...4fc 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 Er ikke dette med høyde og størrelse en myte? Hva med størrelse på hender og føtter? Har det noe å si i sammenhengen med størrelse?🤔 For å svare Hi - har til nå ikke blitt skuffet, men heller ikke vært med veldig høye menn heller..🙊 Og er vel mer opptatt av at han vet å bruke det han har Anonymkode: 894d8...de2 2
Hippogriff Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Forventer og forventer... Er ikke det en litt rar innfallsvinkel? Det er jo mennesker det er snakk om...? Uansett så er man vel såpass fleksibel at innen et ganske stort normalspekter er ikke størrelsen av veldig stor betydning. Det er vel når man snakker uvanlig stort eller uvanlig lite at det får noe særlig å si, det er nå i alle fall min erfaring. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 187 cm høy, 16 cm lang! 😂 Ingen klager hittil... 😅 Anonymkode: 9ea33...aca
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 Høyde sammenlignet med størrelse er bare en myte, for høye og lave menn. Det eneste som har noe å si er testosteron nivå i puberteten mener jeg å ha lest. Anonymkode: b0dc2...c12 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 Jeg er 176cm høy. Herren der nede er vel cirka 15cm og helt ok omkrets. Ikke noe «Stort» men har aldri fått klager. Tror jeg har under gjennomsnittet små føtter og små hender. Så hva jeg om hva som er myte og ikke. Anonymkode: e3b32...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå