AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Kan spise meg et godt måltid på kvelden. Være ordentlig mett og god. Legge meg, fremdeles mett og god. På 1-2-3 dukker den såkalte ulvehungeren opp! Det sitter øverst i magen, nesten ved mellomgulvet og man føler seg akkurat på det punktet DØDELIG sulten! I halsen derimot føler man seg stappmett! Hatt det som dette i hvert svangerskap, og må støtt og stadig spise meg en banan eller et knekkebrød for å i det hele tatt kunne sove. Det gjør nesten vondt, så sulten føler jeg meg! Skal sies at jeg sliter med ekstrem kvalme i tillegg og mat er det absolutt eneste som kan dempe det biiiiittelitt. Kan jo hende dette kommer av kvalmen, at det er en sammenheng der. Det jeg lurer på er om noen vet hva det er som forårsaker dette? Anonymkode: c66e9...fd1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Jeg vet ikke, men med førstemann måtte jeg også spise en gang i timen minst for å ikke bli kvalm. Og da var det akutt-må-ha-mat-NÅ. Jobbet som lærer og spiste mens jeg underviste (heldigvis ungdommer som uansett ikke legger merke til noen ting, haha, ellers hadde jeg nok for kjeft - de får ikke lov å spise i timen 😇). Den virkelige ulvehungeren kom forsåvidt rett etter fødselen. Da var jeg jeg sykt sulten og i tillegg endelig kvitt sure oppstøt 👌 Men i dette svangerskapet har jeg null matlyst 🤷 Anonymkode: 9ac92...ace 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Ja det er altså så grusomt🙈 jeg har vært like kvalm i alle svangerskap, nøyaktig fra uke 6+0. Med jentene har det vart hele svangerskapet ut med oppkast inkludert, mens med gutt fram til uke 22 ca, uten oppkast. Denne hungeren derimot, helt likt med alle. Det å spise fjerner ikke kvalmen, men letter toppene i en liten stund. Jeg bare spør meg selv om det er noe biologisk over det, eller medisinsk. Er jo så mange som sliter med dette, så jeg tenker det jo må finnes en årsak?! Og ja, når denne hungeren kommer MÅ man ha det med EN gang! Det er helt sjukt opplegg, skulle tro man var bedre skapt for å bære frem barn, men neida - føler meg nesten allergisk mot graviditet jeg😅😭 Anonymkode: c66e9...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå