Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min som jeg har barn med bedro meg på verst tenkelig vis, og er faktisk gravid med denne damen. Alt er ei gigantisk suppe. Antar ikke så mange har opplevd akkurat DET, men er det noen som har opplevd samlivsbrudd og utroskap og har noen lovende ord? Håper dem får som fortjent, men håper mest av alt at jeg en gang i framtiden kan bli likegyldig til dem og finne lykken et annet sted. Alt er bare så uendelig grått nå...

Anonymkode: d8dc1...315

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var også utro, men det ble heldigvis ikke barn av det. 

Min solskinnshistorie: ganske kort tid etter bruddet så begynte jeg å kjenne meg som meg selv igjen - jeg fikk tilbake styrken, selvstendigheten og gleden min! 
Det som tok litt tid, var å sortere ut tankene rundt eksen. Men det gikk seg til og vi samarbeider godt rundt barna. 

Sender deg en god klem ❤️

Anonymkode: 3c769...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eksen min som jeg har barn med bedro meg på verst tenkelig vis, og er faktisk gravid med denne damen. Alt er ei gigantisk suppe. Antar ikke så mange har opplevd akkurat DET, men er det noen som har opplevd samlivsbrudd og utroskap og har noen lovende ord? Håper dem får som fortjent, men håper mest av alt at jeg en gang i framtiden kan bli likegyldig til dem og finne lykken et annet sted. Alt er bare så uendelig grått nå...

Anonymkode: d8dc1...315

Utroskap i hvert eneste forhold jeg har hatt, gitt opp menn og trives best alene. Det ble en solskinnshistorie fra meg. 

Anonymkode: ff78a...bd8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...