Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 33, og selv om jeg er ufattelig takknemlig for graviditeten - så er jeg så sliten og lei! 🙈 Er det flere som er utålmodig og lengter til at baby kommer, at du får kroppen tilbake, at du kan knytte skoene uten å føle seg som en hval? 

😂

Anonymkode: 2c432...b43

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i uke 33, og selv om jeg er ufattelig takknemlig for graviditeten - så er jeg så sliten og lei! 🙈 Er det flere som er utålmodig og lengter til at baby kommer, at du får kroppen tilbake, at du kan knytte skoene uten å føle seg som en hval? 

😂

Jeg melder meg inn. 

Med første var jeg veldig med fornøyd med å ha baby inni magen, det ble jo fort mye mer styr når baby kom ut. Men da var også formen fin som gravid.

Nå med nr 2 har jeg hatt skikkelig bekkenløsning i tillegg til diverse andre plager siden andre trimester (og mye kvalme i første!), så tiden hjemme i sykemelding uten å klare noen ting blir utrolig lang! Så nå vil jeg ha baby ut så jeg kan gå kroppen tilbake. 

Anonymkode: ffe0d...1a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg melder meg inn. 

Med første var jeg veldig med fornøyd med å ha baby inni magen, det ble jo fort mye mer styr når baby kom ut. Men da var også formen fin som gravid.

Nå med nr 2 har jeg hatt skikkelig bekkenløsning i tillegg til diverse andre plager siden andre trimester (og mye kvalme i første!), så tiden hjemme i sykemelding uten å klare noen ting blir utrolig lang! Så nå vil jeg ha baby ut så jeg kan gå kroppen tilbake. 

Anonymkode: ffe0d...1a8

Åhh da forstår jeg meget godt at det er slitsomt! Jeg har termin 20.juni, og synes 7 uker plutselig blir veeeldig lenge.. 

Jeg vet godt at livet blir snudd på hodet når baby kommer, men likevel blir det deilig å slippe all plagene fysisk. Hvor langt er du? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er også i uke 33 og er utålmodig. Ikke så masse fysiske plager foreløpig, men har bare så lyst til å møte baby!Er førstegangs, så vet ikke heeelt hva gjør går til da😅 Er både spent og nervøs, men mest glad over at det ikke er lenge igjen🥰

Anonymkode: 9c3f0...77f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner veldig på dette selv nå. Har gått veldig fint frem til uke 30, men nå som jeg er i uke 32 er jeg plutselig blitt veldig klar for at babyen kan  komme. Jeg har mye mer vondt i hele kroppen og alt er slitsomt. Alle bevegelser jeg gjør i hverdagen er ett ork..

Anonymkode: 5c9de...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...