momo Skrevet 1. mai 2021 #21 Skrevet 1. mai 2021 De jeg liker best er de i bomull med en nesebøyle i, da får du strammet det bra på nesen, så det sitter der. Og man kan stramme båndet bak ørene. Jeg har og lite ansikt.
Mei88 Skrevet 1. mai 2021 #22 Skrevet 1. mai 2021 momo skrev (4 minutter siden): De jeg liker best er de i bomull med en nesebøyle i, da får du strammet det bra på nesen, så det sitter der. Og man kan stramme båndet bak ørene. Jeg har og lite ansikt. Sett normal selger til barn, vet mange voksne med små ansikt opplever at de passer bra til dem 😊
Uglems Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #23 Skrevet 2. mai 2021 lemoncake skrev (10 timer siden): Det får du kjøpt på apotek. Ville prøvd annen type munnbind. Har du prøvd litt forskjellig? Ja, har prøvd sånne tøygreier, men får ikke puste. Så har jeg hatt de vanlige blå engangs, de er svære. Så kjøpte jeg de sorte medisinske, de passer ihvertfall klærne og jeg kan puste, men de er litt for store tror jeg.
Aubree Skrevet 2. mai 2021 #24 Skrevet 2. mai 2021 Clas Ohlson selger munnbind i strl smal, den passet meg mye bedre enn de store munnbinda. Hadde og problemer med at de sklei opp i øya.
lemoncake Skrevet 2. mai 2021 #25 Skrevet 2. mai 2021 Uglems skrev (34 minutter siden): Ja, har prøvd sånne tøygreier, men får ikke puste. Så har jeg hatt de vanlige blå engangs, de er svære. Så kjøpte jeg de sorte medisinske, de passer ihvertfall klærne og jeg kan puste, men de er litt for store tror jeg. Kirurgiske munnbind som du sikkert mente, de er bedre å puste i synes jeg og. De er min favoritt. Tøymunnbind er fæle. Ville prøvd med litt medisinsk tape jeg. Finner det i hyllen med plaster på apotek. https://www.apotek1.no/produkter/scanpor-tape-med-dispenser-25cmx10m-beige-1stk-838656p?gclid=CjwKCAjwm7mEBhBsEiwA_of-TJd6zB4dM51KohfSFt97VAIeTTvBlUEN10SgZ2cfBd-EO9sSqTAsOBoCh18QAvD_BwE
Uglems Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #26 Skrevet 2. mai 2021 lemoncake skrev (14 minutter siden): Kirurgiske munnbind som du sikkert mente, de er bedre å puste i synes jeg og. De er min favoritt. Tøymunnbind er fæle. Ville prøvd med litt medisinsk tape jeg. Finner det i hyllen med plaster på apotek. https://www.apotek1.no/produkter/scanpor-tape-med-dispenser-25cmx10m-beige-1stk-838656p?gclid=CjwKCAjwm7mEBhBsEiwA_of-TJd6zB4dM51KohfSFt97VAIeTTvBlUEN10SgZ2cfBd-EO9sSqTAsOBoCh18QAvD_BwE Takk for tipset 😊😊 da blir det nok teip som blir løsningen
Giggi Skrevet 2. mai 2021 #27 Skrevet 2. mai 2021 Uglems skrev (19 timer siden): Hvor får man tak i sånn teip til huden? Apotek
Gjest _Crocs_ Skrevet 3. mai 2021 #28 Skrevet 3. mai 2021 Når jeg merker at det glir opp så gaper jeg, da flytter det seg ned igjen uten at jeg trenger å ta på det. 😋😅
EllerBelle Skrevet 3. mai 2021 #29 Skrevet 3. mai 2021 _Crocs_ skrev (3 minutter siden): Når jeg merker at det glir opp så gaper jeg, da flytter det seg ned igjen uten at jeg trenger å ta på det. 😋😅 Det samme gjør jeg, og så må jeg ha en knute på strikken bak øret
Millimani Skrevet 4. mai 2021 #30 Skrevet 4. mai 2021 Denne teknikken bruker jeg når jeg skal ha på medisinske munnbind: Finsk lege deler populært triks for munnbind - sånn gjør du! (newsner.com) Ellers er det jo godt å ha tøymunnbind, de strammer og sitter best
Susan Sto Helit Skrevet 5. mai 2021 #31 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har begynt å knyte knute på strikken bak ørene før jeg tar på meg engangsmunnbind. Ellers bruker jeg tøymunnbind med justerbare ørestrikker og nesebøyle. De er desidert best på meg. (Selv om de er litt tette og tunge å puste i.)
aglaea Skrevet 5. mai 2021 #32 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har samme problemet, men synes det varierer ut ifra hvilken type man har. De på apoteket var veldig store hos meg. Men jeg har prøvd denne teknikken, og synes den fungerer bra! Det eneseste problemet er at masken jo strammer mer bak ørene, så kan bli ukomfortabelt hvis man må ha den på i flere timer. Og sørg i alle fall for å ha helt rene hender når du tar på ansiktsmasken.
Fremhevede innlegg