Gå til innhold

Tips til jobbebukse som passer tynne barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snuppa mi elsker joggebukser, det skal helst være god strikk  i livet, litt tykt stoff og god smal bråt rundt ankelen. Problemet er at alle buksene vi finner er alt for romslige! Er de passe i lengden er de altså for brei i livet og faller ned når hun løper. 

Hun er nå rundt 105 cm og 13.5 kg. Bukser i 104 passer greit i lengden (men snart for korte), men er generelt stor I livet. 116 kunne hun brukt i lengden hadde ikke buksen falt av...)

Jeg handler stort sett på gutteavdelingem ettersom jeg bare finner tights på jenteavdelingen. 

Gode tips eller lenker? 

Jeg kjøper typisk noe sånt som dette:

https://www.lindex.com/no/p/8043134-7692-gra-joggebukse-med-forsterkede-knar

Anonymkode: af08c...b2e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it sine er knall til lange smale barn. Vi har vært veldig glad i klærne deres til våre. Ellers er vi stor forbrukere av hm. Har en god del joggebukser fea jenteavdelingen. Ellers er de tynne løse buksene til hm kjempe gode.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Name It

Anonymkode: 3c5a3...0da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Name it er veldig kjekke til smale barn. De joggebuksene som ikke har knyting har som regel justering i livet på innsiden slik så det går an å regulere uansett. 

Anonymkode: 15af5...140

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Name It og Lindex er det vi bruker, er avhengig av å ha stramming på innsiden.

Anonymkode: a28bf...602

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Name it har jeg brukt til streken min. Først nå når hun er 12 at hun endelig har nok fasong til å handle uten å tenke så mye på at det skal henge oppe🙈

Anonymkode: 9ba5f...971

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hat alltid elsket Gullkorn sine joggedrakter/bukser. Nydelig passform og kvalitet. Vi er ikke opptatt av dyre merker her i hus og handler mye på våde Cubus og Lindex. Men disse er best.

Siste året har derimot min 4-åring klaget litt på litt stram strikk rundt livet. Hun bruker str 110. Så jeg har tenkt de passer for litt slankere barn. Dermed passet det jo fint å tipse deg:)

https://www.gullkorndesign.no/stor-str--110-140/underdeler/bukser

Anonymkode: de32c...00c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dattera mi er tynn, men her er hm sine faktisk ganske fine (de i tre for to) , de er ikke for løse. 

Anonymkode: e632e...0f9

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøper stort sett fra Lindex,Hummel og Name It. Noen av dem har knapper på innsiden av linningen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en høy tynn gutt,  102 lang. Vi bruker bukser fra kaph ahl.

Anonymkode: c4077...e64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På Cubus har de det slik at i alle fall dongeribuksene de har er merket med #1, #2, eller #3, der den sistnevnte er ganske "baggy", mens #1 er ganske smal. De har av og til snøring i livet. Kan være verd å sjekke ut. 

Anonymkode: fa9dd...65b

• Liker 1
Skrevet

Name It❤️ De med knapp på innsiden i livet er supre🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips dere! 😘 da har jeg litt å sjekke ut! 

Ts

Anonymkode: af08c...b2e

AnonymBruker
Skrevet

Name it! Eneste som har funka her i huset, med samme situasjon.

Anonymkode: 71330...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...