AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Det er bare tre uker siden fødsel, og selvom jeg savner å være nær og intim med mannen, så er jeg ikke helt der, og tror ikke at jeg er der om 3-4 uker heller. Sist ventet jeg ca 3 mnd. Det er helt greit for mannen og det er absolutt ikke noe mas fra hans side. Det er heller mer meg som virkelig savner han på den måten. Men samtidig som jeg savner han på den måten, så blir jeg helt svimmel av tanken på noe inn der noen torpederte meg for å komme ut 😅 Anonymkode: 7cac8...1c4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Vi hadde sex etter 4 uker, og har sex 1-2 ganger i uken nå, og lille er 13 uker. Mannen maste heller ikke her, jeg hadde hatt lyst siden jeg fødte omtrent, men ble ikke klar før fire uker etter. Anonymkode: 978e7...c77
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Klarer dere ikke være nær og intim uten penetrering? 🤔 Anonymkode: 2b107...259 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Fire uker. Baby er 12 uker nå, har sex 2-3 ganger i uka. Anonymkode: 61db4...d1a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bare tre uker siden fødsel, og selvom jeg savner å være nær og intim med mannen, så er jeg ikke helt der, og tror ikke at jeg er der om 3-4 uker heller. Sist ventet jeg ca 3 mnd. Det er helt greit for mannen og det er absolutt ikke noe mas fra hans side. Det er heller mer meg som virkelig savner han på den måten. Men samtidig som jeg savner han på den måten, så blir jeg helt svimmel av tanken på noe inn der noen torpederte meg for å komme ut 😅 Anonymkode: 7cac8...1c4 Jeg husker ikke helt nøyaktig, men det gikk noen måneder ja! De første 6-8 ukene var jo en selvfølge, helt uaktuelt å putte noe inn der da! Så gikk det mest på at søvn var ekstremt mangelvare og med urolig baby på kvelden så var ikke akkurat sex noe vi tenkte på 🙈 Null problem for meg, vi kunne fint kose og gi hverandre kjærlighet på andre, mindre slitsomme måter 😆 Anonymkode: f33c4...367 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Nå er det syv uker siden fødselen, og vi prøvde for noen dager siden. Det gikk faktisk bra, fikk til og med orgasme. Etter første fødsel var det vondt i noen uker etter vi prøvde første gang 6 uker etter. Anonymkode: 111da...5f2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 2 uker da vi hadde sex uten penetrering. 3 uker da vi hadde vanlig sex For oss var det veldig riktig og fint, men skjønner at mange venter lenger evnt Anonymkode: 30f34...537
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Klarer dere ikke være nær og intim uten penetrering? 🤔 Anonymkode: 2b107...259 Jo selvfølgelig Vi har det kjempe fint sammen, og enda finere med en nyfødt baby. Tror aldri noen av oss har vært så forelsket før som akkurat nå Nær og intim er så mye mer enn sex, det er jeg fullstendig klar over. Men jeg savner veldig sex bare Anonymkode: 7cac8...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 5 mnd. Jeg var til jordmor og lege 3 ganger pga det gjorde vondt nedentil og lukt, fikk beskjed om at alt så fint ut. Kom rett ut av dusjen, luktet fremdeles og slimete. Etter 5 mnd fikk jeg legetime hos gyn. Fant en stor kjøttklump som hadde vokst ut av stingene og var infisert inni sjeden. Måtte få bedøvelse og skjære den vekk. GLAD for at jeg ikke hadde turt å hatt sex da, for det gjorde vondt da de kom borti den, skulle fjerne den. Enda gladere da vi her om dagen hadde sex for første gang på tilsammen 9 mnder og det var både kjekt og koselig ❤️ Anonymkode: 3aff1...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Hvertfall 8 uker. Vi koste oss på andre måter før, men selve penetreringen ventet jeg til 8 uker. Mannen presset meg ikke. Jeg ønsket å ha "vanlig" sex igjen, men jeg turte ikke. Var redd for smerter. Følte sexlivet ble som før etter hvertfall 1 år med tanke på følelser nedentil. Anonymkode: e6776...dec
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Begge våre babyer har hatt kolikk og vert mye urolige etter det også. Så her ble det etter 4 mnd med første og etter 6 mnd med andre. Det var først etter de bikket året at vi begynnte å komme inn i en normal «rutine» med sex 1-2 ganger i uken. Anonymkode: 55dad...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 6 mnd. Komplisert fødsel og urolig baby. Anonymkode: 012a8...906 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 Ca. 3 mnd. Nå er baby 6 mnd og vi har vel bare gjort det 3-4 ganger siden da. Skal legge til at mannen har vært borte i over 5 uker i den perioden. Jeg har vært mye sliten, sovet dårlig og litt angst henger igjen fra fødselen (revnet og sydd mye) så jeg føler meg ikke så yr om dagen enda.. Anonymkode: 9ab85...757
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 6 dager etter siste kom. Anonymkode: dd905...015
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Etter 6 uker, til tross for klipp og rifter som måtte sys. Ble overrasket over at det gikk, hadde trodd at vi måtte vente mye lenger. Er 9 uker siden nå. Er fortsatt litt stramt og ubehagelig i begynnelsen og må bruke masse glidemiddel. SÅ, full forståelse for at mange venter lenger, synes ikke noe om sexpress etter en sånn påkjenning som underlivet har vært igjennom altså. Merker at musklene er svakere så må trene knipeøvelser fremover. Største hinderet akkurat nå er at babyen ikke sover særlig lange dupper, så vi har ofte blitt avbrutt i akten. Anonymkode: ca938...98f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 8 uker med første, 3 uker med andre Anonymkode: d91fa...222
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 7 uker. Ble klippet i en side og revnet litt i den andre. Fikk sjekk hos lege først, alt var grodd og så fint ut. Hun sa det knapt vistes at det hadde vært sår der. Gjorde ikke vondt i det hele tatt der klippet var, men kjente det godt der arrvevet etter revnen var. Var likevel godt når vi, etter en god del fomling, fant ut hvilke stillinger som ikke gjorde så vondt. Brukte mye glidemiddel og god tid. Anonymkode: 67816...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå