Gå til innhold

Føles som jeg har ansvar for et helt barnehjem i annet land

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føles det som jeg og min donasjon har ansvar for et helt barnehjem. Jeg må alltid donere. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og hvis ikke dør de av sult og da vil det være min skyld. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,men på. Melding blir jeg alltid mast om å alltid donere mer og mer penger. Jeg donerte for 2 uker siden og nå maser de enda mer. De forventer at jeg skal donere hver 2 uke og det bør helst være mer enn 5$ om de skal ha råd til å mette alle de barna.

Helst bør det være 200$ hver andre uke, men det er jeg ikke istand til selv om jeg bor i Norge. Jeg prøver å si ifra, men de fortsetter å mase. 

Anonymkode: c6996...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så blokker nummeret eller mailadressen som det kommer mas fra da!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det dør mange tusen mennesker hver dag av sult, og mange av dem er barn. Du blir rett og slett lutfattig om du skal forsøke å redde dem alle, uheldigvis 😕

Ikke bukk under for mas, doner hva du føler er riktig for deg, basert på hva du vil og hva du kan.

Anonymkode: 20905...c4c

• Liker 6
Skrevet

Bare kutt det ut først som sist. Du alene kan ikke Mette en hel verden. Så lenge du donerer når de maser, så maser de bare mer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken organisasjon er dette og hvordan kom de i kontakt med deg?

Anonymkode: d7deb...eaf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om de maser, er det bare å slutte, ja.
Det skal ikke være sånn og de burde jo være glad bare fordi at du i det hele tatt gidder å gi noe.

Anonymkode: 42b90...cce

• Liker 1
Skrevet

Min første tanke var: Er du sikker at pengene går til barna?

Hadde jeg vært deg, ville jeg rett og slett sagt ifra at du ikke liker masingen og at du sender det du kan og ønsker. 

Hvis de ikke slutter, så blokkerer du dem på mobil og epost og slutter å donere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Drizzt said:

Min første tanke var: Er du sikker at pengene går til barna?

Hadde jeg vært deg, ville jeg rett og slett sagt ifra at du ikke liker masingen og at du sender det du kan og ønsker. 

Hvis de ikke slutter, så blokkerer du dem på mobil og epost og slutter å donere. 

Det vet jeg ikke. Ja jeg skal blokkere om de fortsetter. Takk 

Anonymkode: c6996...494

AnonymBruker
Skrevet

Seriøse hjelpeorganisasjoner holder ikke på slik som dette, så her høres det ut som du blir svindlet av noen som bare bruker pengene på seg selv.

Blokkér dem og finn deg heller en av de seriøse om du vil gi noe bidrag.

Anonymkode: 96fd5...229

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som lureri for å være helt ærlig.. Du blir rundlurt.

Anonymkode: 52422...f6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sender du penger hjem til familie i hjemlandet? Eller er dette ment å være en organisasjon?

Anonymkode: daf8b...d89

Skrevet

Du blir svindlet, vennen min!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...