AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Sadistisk er kanskje litt langt å gå - men han gjør ting jeg forundrer meg over... Jeg ønsker meg barn- han vil ikke ha. Vi har en hund- og siden vi ikke har barn betyr denne hunden ABSOLUTT ALT for meg. Når han blir sur på meg tar han hunden med seg - eller mest : bort fra meg. Ber meg komme tilbake når han skal på jobb etc. hunden er mest knyttet til meg.. dette har skjedd flere ganger . Nå ringte en kompis av han og ville bli kjørt. Jeg ble litt oppgitt fordi vi akkurat hadde spist og skulle ha lørdagen sammen. Han sa at jeg bare kunne bli hjemme - men hunden skulle han ha med. Syns dette er ugreit - fordi hunden syns ikke det er like gøy å ikke være med meg, folka han skal kjøre er fulle.. og jeg mistenker at han gjør det bare for at jeg ikke skal reise hjem ( vi jobber i ulike byer - og jeg har en leilighet i byen jeg jobber i).. Jeg kom en gang borti temaet om at vi kanskje burde gå hvert til vårt, fordi vi har ulike mål og da sa han at han skulle ha hunden ... Anonymkode: d7f07...67d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Tror du har misforstått totalt hva sadisme er. Anonymkode: aa2b0...8ba 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sadistisk er kanskje litt langt å gå - men han gjør ting jeg forundrer meg over... Jeg ønsker meg barn- han vil ikke ha. Vi har en hund- og siden vi ikke har barn betyr denne hunden ABSOLUTT ALT for meg. Når han blir sur på meg tar han hunden med seg - eller mest : bort fra meg. Ber meg komme tilbake når han skal på jobb etc. hunden er mest knyttet til meg.. dette har skjedd flere ganger . Nå ringte en kompis av han og ville bli kjørt. Jeg ble litt oppgitt fordi vi akkurat hadde spist og skulle ha lørdagen sammen. Han sa at jeg bare kunne bli hjemme - men hunden skulle han ha med. Syns dette er ugreit - fordi hunden syns ikke det er like gøy å ikke være med meg, folka han skal kjøre er fulle.. og jeg mistenker at han gjør det bare for at jeg ikke skal reise hjem ( vi jobber i ulike byer - og jeg har en leilighet i byen jeg jobber i).. Jeg kom en gang borti temaet om at vi kanskje burde gå hvert til vårt, fordi vi har ulike mål og da sa han at han skulle ha hunden ... Anonymkode: d7f07...67d Oi....Jeg blir redd for han bare av å lese ditt innlegg Anonymkode: 4c8ba...d52 9
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du har misforstått totalt hva sadisme er. Anonymkode: aa2b0...8ba Sadisme er jo at man får nytelse av å påføre andre smerte. Ts får jo tydeligvis vondt inni seg av at han tar hunden. Det har han skjønt, og tar med seg hunden. Ts, dette høres ikke bra ut. Jeg hadde nok forsøkt å komme meg unna, men skjønner at det blir vanskelig hvis han truer med å ta hunden. Hvem eier den, du eller han? Anonymkode: e31ed...691 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror du har misforstått totalt hva sadisme er. Anonymkode: aa2b0...8ba opplever lyst eller tilfredsstillelse ved å ydmyke eller undertrykke andre mennesker? føler han bruker hunden/ tar bort hunden for å såre meg.. Anonymkode: d7f07...67d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): føler han bruker hunden/ tar bort hunden for å såre meg.. Ja, det gjør han. Og får dere barn sammen vil han gjøre det samme med de. Jeg hadde droppet den fyren. Anonymkode: 2fd98...822 13
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Dette er sykelig og unormalt, TS. Hvorfor drar du ikke og slår opp etter at du har fått med deg tingene dine og hunden? Anonymkode: 6e48e...1b3 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sadisme er jo at man får nytelse av å påføre andre smerte. Ts får jo tydeligvis vondt inni seg av at han tar hunden. Det har han skjønt, og tar med seg hunden. Ts, dette høres ikke bra ut. Jeg hadde nok forsøkt å komme meg unna, men skjønner at det blir vanskelig hvis han truer med å ta hunden. Hvem eier den, du eller han? Anonymkode: e31ed...691 Vi eier den sammen... Anonymkode: d7f07...67d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Ta med deg hunden og dra. Anonymkode: 543d3...ee8 6
CorvusCorax Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 DU vil ha barn. HAN ønsker ikke barn. Hvorfor gjør du det ikke slutt og finner noen som ønsker å starte en familie med deg? 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker meg barn- han vil ikke ha. Du må ikke finne på å få barn med den mannen! Gå fra han! Anonymkode: b368f...f6f 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Hvorfor er du sammen med en som har så helt forskjellige ønsker enn det du har? Tenker du at han vil forandre seg seg og ønske seg barn? Anonymkode: 2f808...907
Miss-Grey Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 Jeg vet ikke om han er sadistisk, men kanskje heller kontrollerende. Han vet at hunden er viktig for deg, og bruker den derfor som et maktmiddel. Dersom dere hadde hatt barn ville han sannsynligvis brukt barnet. Det er ikke sikkert at han er bevisst på disse sidene ved seg selv, det kan være at han gjør dette underbevisst. Jeg synes at du bør lese deg opp på kontrollerende atferd, og vurdere om du kjenner deg igjen. Sjekk også det juridiske knyttet til hunden, og vurder hva du skal gjøre videre.
Gjest Skogsalv Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 For en dust...bruker bikkja liksom ..Hunder blir også usikre på fulle folk...🙄 Finn deg en som er snill mot dyr og ønsker barn du - som deg ❤ Om hunden ikke er chippet, så kan du gjøre det hos dyrlegen,uten at han vet det. I ditt navn selvsagt , og ditt Visa- kort 😉 Da er du eier! ( hvis dere ikke har noen andre dokumenter da 😂) Kjøre rundt på fulle kompiser...herregud.. Du får det mye bedre med en ordentlig og koselig mann etterhvert. Bikkja også !
Maggi2 Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 (endret) Hva skjer om du klikker og sier at han faen ikke får ta med seg hunden da? Hvis du står på ditt og si at du har tenkt deg på hundetur, og at det er bedre for hunden enn å kjøre rundt i bil med fulle mennesker? Personlig ville jeg ha planlagt dette bruddet i skjul, tatt med meg hunden og dratt. Hvis han har brukt mye penger på kjøp av hunden kan du jo vippse ham penger. Du bør være veldig glad for at du ikke har barn med denne mannen. Endret 2. mai 2021 av Maggi2 2
Nymerïa Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 Synes du fremdeles det er en god ide å få barn med denne mannen? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Tror du mannen er like glad i hunden som deg? Uansett er det urimelig å bare bestemme sånn, uten å godta en diskusjon på hvem som skal ha hunden... Anonymkode: 1f2db...5bf
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi eier den sammen... Anonymkode: d7f07...67d Hvem står oppført som eier, og hvem står oppført som medeier? Medeier har ingen rettigheter. Flytt ut når han er borte. Ta med deg sakene dine og hunden, og flytt. Send han melding om at nå har du flytta, og at han ikke skal kontakte deg. Ikke svar på telefon, men ta vare på alle meldinger han sender deg så du har bevis på trakassering, trusler etc. Anonymkode: 91592...019
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg ønsker meg barn- han vil ikke ha. Vi har en hund- og siden vi ikke har barn betyr denne hunden ABSOLUTT ALT for meg. Nei, det gjør den ikke. Denne mannen er ditt fokus. Ikke deg, ikke hunden. Jeg hadde truffet en fyr. Jeg var hodestups forelsket. Han flyttet alt for raskt inn, men, vi var jo alltid sammen uansett. Jeg hadde hund, den var som barnet mitt. En dag kom jeg hjem fra jobb, han hadde vært hjemme fra jobb den dagen. Det tar meg ikke lang tid å merke at hunden min er litt mer klengete enn vanlig, ørene går ned når han reiser seg opp, altså, jeg gidder ikke beskrive noe som er en "samtale" kroppslig mellom meg og hunden min og mine deduseringer av den samtalen. Noe skjedde den dagen. Han gjorde hunden min noe Han nektet for det men jeg visste at noe hadde skjedd. Han hadde ingen normal forklaring på hvorfor hunden oppførte seg anderledes, tvert imot mente han at den ikke gjorde det og utførte noen forsøk på motbevisning ved å prøve å få kontakt med hunden og beviste meg rett. Han ble ledet ut av politieskorte den kvelden. Jeg hadde blått kinn og ett håndledd som var vristet. Jeg hadde satt grenser for mannen for første gang. Det tålte han dårlig. At han skulle ta det til vold hadde jeg aldri trodd. Jeg hadde notert ned noen rare ting ved ham som jeg ikke klarte å sette fingeren på eller sammen til noe helt. Han ble eskortert ut av politiet den kvelden og kom aldri inn igjen. Han hadde ikke sadistiske trekk, min psykopat, for, når jeg fikk satt sammen bildet var det jeg sto igjen med, psykopat. En psykopat ser ikke en kvinne eller en hund som individer med følelser. Vi er ting. Til bruks. Han brukte hunden min til noe hunden min ikke ville/likte. Han brukte meg. Du blir brukt og du lar "barnet ditt" bli brukt. Som en slags levende lås. Reis deg opp kvinne, enda på hofta, kløkt! Ta med deg "barnet ditt" og gå. Med kløkt sørger du for at all info om hunden er med deg. Ordne det sånn at han aldri får satt hånd på hunden igjen. Blir du godtar du at du er en ting og at hunden din er en bruksting. Noen velger det også, men, når det er barn involvert, er det ikke anbefalt. Anonymkode: 22276...1ba 1
Queen of the North Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 1. Er det dette livet du ønsker deg? 2. Er du villig til å gi fra deg drømmen om egne barn? Eller med viten og vilje la barna dine ha en far som sannsynligvis vil manipulere dem på samme måten? Hvis svarene er nei så er det kanskje greit å endre livssituasjonen din før den blir enda mer komplisert og vanskeligere å ta en avgjørelse. Hvis du er redd få en du stoler på til å hjelpe deg å flytte hjem igjen. Det vil nok kanskje hjelpe å ha en med mer livserfaring enn deg som kan se situasjonen i ett annet perspektiv dersom det skulle oppstå en konflikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå