Gå til innhold

Er på en reise mot å bli en bedre versjon av meg selv - trenger tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på god vei mot å bli den jeg drømmer om å være. Bli fornøyd med eget utseende, mer glad og positiv, ta karrireren min på alvor, sparing osv. 

jeg er jente på 24 år. Jeg lurer på hva dere menn syns er skikkelig attraktivt på ei jente utseendemessig? Jeg vet at man aldri skal la andre få bestemme hva du føler om deg selv, men det er greit med litt innspill på hva andre syns er pent.

hva syns dere er skikkelig attraktivt personlighetsmessig? Som får dere til å tenke wow, hun der vil jeg tilbringe MYE tid sammen for hun gjør meg lykkelig.

Anonymkode: 42387...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du er ren og pen i klærne er selvfølgeligheter...at du har glimt i øyet til 1000 gjør deg til en gudinne! :) 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (Akkurat nå):

At du er ren og pen i klærne er selvfølgeligheter...at du har glimt i øyet til 1000 gjør deg til en gudinne! :)

Hva menes egentlig med glimt i øyet? At man er genuint glad og søt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva menes egentlig med glimt i øyet? At man er genuint glad og søt?

Ja men bare delvis rett, viser du i tillegg genuin interesse for person du møter og legger inn liitt flørt med øynene er vi der...

AnonymBruker
Skrevet

At man er seg selv. 

Personlig er jeg en av disse som veldig lett føler på hva mennesker sender ut, om det så er usikkerhet, glede, sorg, sinne, arroganse etc. Jeg er vel det som noen ganger kalles for en empati eller oversensitive osv. Å føle den type påtatthet hvor et menneske forsøker å være en viss type, blir ofte veldig tydelig for meg.. Og det er mange som gjør det i disse dager, dessverre. Det gjør meg trist å se, fordi jeg elsker hvor forskjellige vi er og hvordan vi alle har noe unikt med oss!

Hvordan er du som person, sånn per dags dato? Hva gjør at du tror det ikke er godt nok slik du allerede er?

Anonymkode: b291a...5bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At du er ren og pen. Fine enkle klær, fint glatt hår, normalt sminket. At du er rolig, en god lytter, tillitsfull og positiv, og virker trygg på deg selv. At du har en fin dose av alt som gjør deg feminin og tiltrekkende. Dvs uten alle ekstremvariantene som vi ser blant influensere og bloggere, typ hår, sminke og kropp og merkeklær.

Anonymkode: 865f5...5f7

Gjest byråkrati
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er på god vei mot å bli den jeg drømmer om å være. Bli fornøyd med eget utseende, mer glad og positiv, ta karrireren min på alvor, sparing osv. 

jeg er jente på 24 år. Jeg lurer på hva dere menn syns er skikkelig attraktivt på ei jente utseendemessig? Jeg vet at man aldri skal la andre få bestemme hva du føler om deg selv, men det er greit med litt innspill på hva andre syns er pent.

hva syns dere er skikkelig attraktivt personlighetsmessig? Som får dere til å tenke wow, hun der vil jeg tilbringe MYE tid sammen for hun gjør meg lykkelig.

lol....

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder utseende er det helt individuelt hva folk synes er attraktivt. Du kommer ikke til å finne objektive, felles punkter. Det eneste du kan gjøre er å akseptere og føle deg trygg på eget utseende. Forresten så har ikke utseende så mye å si når det kommer til stykke.

Still spørsmål og finn ut hva du har til felles med andre. Vis at du lytter ved å stille oppfølgingsspørsmål. Her kan du lese mer: https://socialpronow.com/blog/improve-conversation-skills/

Ved å være deg selv kan du finne likesinnede som du kan slappe av med. Derfor er det ingen vits i å spør hva andre liker. Dersom du er usikker på deg selv, er det nok best å lære å kjenne deg selv først.

Anonymkode: 6597d...bab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder utseende er det helt individuelt hva folk synes er attraktivt. Du kommer ikke til å finne objektive, felles punkter. Det eneste du kan gjøre er å akseptere og føle deg trygg på eget utseende. Forresten så har ikke utseende så mye å si når det kommer til stykke.

Still spørsmål og finn ut hva du har til felles med andre. Vis at du lytter ved å stille oppfølgingsspørsmål. Her kan du lese mer: https://socialpronow.com/blog/improve-conversation-skills/

Ved å være deg selv kan du finne likesinnede som du kan slappe av med. Derfor er det ingen vits i å spør hva andre liker. Dersom du er usikker på deg selv, er det nok best å lære å kjenne deg selv først.

Anonymkode: 6597d...bab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Å føle den type påtatthet hvor et menneske forsøker å være en viss type, blir ofte veldig tydelig for meg..

Samme her. Det blir veldig falskt. Jeg likte overskriften din ts, men ble skuffet av det du skrev videre. Hva menn synes er pent med jenter utseendemessig?? Lite man får gjort med eget utseende, med mindre du filer ned tenner og opererer bort nesa du som disse Instagram damene driver med da

Anonymkode: 81d45...e2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utfra det du skriver, høres det mer ut som du er på vei mot en nevrotisk og tilgjort utgave av deg selv ❤ Tenk mer på hva slags behov du selv har, hva slags egenskaper vil tilføre positive ting i _ditt_ liv. Juster utfra det.

Anonymkode: 2f870...546

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...