Pipaluk Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Jeg plumpet gjennom i dag og har søkkvåte sko. Tenker å bruke de samme skoene i morgen ( ikke skogstur) og hadde satt pris på om de var tørre. Har ikke tilgang til tørketrommel nå. Anbefalinger?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Ta ut sålen og fylle de med avispapir og sette de på et gulv med varmekabler. Du kan bytte avispapir etter en stund om de er veldig våte. Eller bruke hårføneren. Anonymkode: 85d46...82f 1
visp Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Det skal mye til før mine blir våte, men om noe har trengt gjennom setter jeg de på gulvet på badet der det er varmekabler. 2
Pipaluk Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2021 visp skrev (14 minutter siden): Det skal mye til før mine blir våte, men om noe har trengt gjennom setter jeg de på gulvet på badet der det er varmekabler. Har ikke varmekabler heller ikke aviser
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Vet ikke om det hadde vært så trygt å putte skoene i en tørketrommel heller.. Om du er desperat, går det nok sikkert an å bruke komfyren på lav varme og kanskje ha døra på gløtt. Tenker sånn 40-60 grader ellerno Anonymkode: 0461a...29f 1
Pipaluk Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke om det hadde vært så trygt å putte skoene i en tørketrommel heller.. Om du er desperat, går det nok sikkert an å bruke komfyren på lav varme og kanskje ha døra på gløtt. Tenker sånn 40-60 grader ellerno Anonymkode: 0461a...29f Ja kanskje men høres litt risky ut
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 35 grader varmluft med døren åpen i stekeovnen - fungerer knall. Pass på å ha noe under skoene så det ikke faller søle osv ned i ovnen, det er litt udelikat 🤣 Anonymkode: bdfa4...688 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå