Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Hallo! Jeg lurer på om noen kan dele sine erfaringer angående hvitevarer til kjøkkenet i rustfritt stål. Har veldig lyst på dette nå når jeg skal pusse opp kjøkkenet. Men jeg er litt skeptisk til hvordan det er å holde rent for fett merker og sånt.
nusta Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Har ikke slike hvitevarer selv, men ei venninne av meg har et kjøleskap i rustfritt stål som hun er møkk lei av å tørke fettflekker av. Dersom du har barn vil jo fingermerkene fort bli veldig mange...og enten må du lære deg å leve med disse "merkene", eller så må du fly med kluten hele dagen
Nella Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Noen av stålproduktene nå er satt inn med noe så det ikke skal sette så mye flekker. Se på electrolux sine kjøleskap f.eks. Et annet minus med stål er at det er mange forskjellige nyanser i stålet. Så du må ha samme leverandør på alt og ikke alltid det er likt heller, men det vil du jo se i butikken. Jeg ville vurdert aluminium var jeg deg. Likt og setter ikke sånne flekker. Har du sett på www.gorenje.no ? Gå inn under "design by Gorenje" Der ligger det fire serier som er veldig fine, og dette er gode produkter som det er utrolig lite problemer med og er ganske prisgunstige. Liker alle de fire seriene og i virkeligheten ser det enda bedre ut.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Hallo! Jeg lurer på om noen kan dele sine erfaringer angående hvitevarer til kjøkkenet i rustfritt stål. Har veldig lyst på dette nå når jeg skal pusse opp kjøkkenet. Men jeg er litt skeptisk til hvordan det er å holde rent for fett merker og sånt. ← Vil du spare deg for mye arbeide og ergrelser, så la vær. Jo, du kan sette de inn med et stoff,men får du flekker på det igjen....arbeid,arbeid. Kjenner ikke noen som ikke angrer, Butikkene selger mindre og mindre av disse varene. Det var en mote som kom og som vil forsvinne snart. Jobberselv i kjøkken som er modernisert. Det skulle være så lettvint...Skaper og alt annet er i stål. Vi er rett forbannet. Det krever mye tid som vi ikke har tid til. noe annet er at det fettet du har på, så må underlet være rent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå