AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Jeg opplever flere ganger at menn jeg snakker meg titter ned mot brystet mitt, selv om jeg ikke har noe utringning. Som oftest bruker jeg en tettsittende topp, og har heller ikke noe svære pupper. Helt normale. kan dere menn fortelle hvorfor dere gjør det? Jeg som jente ser feks ikke ned på skrittet til menn bare for å ta en titt liksom. Syns det er så rart. Er det fordi dere blir kåte? Nysgjerrige? Hjelp meg med å forstå! 😅 Anonymkode: f5446...44e
stan Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Fordi bryster er fascinerende. Jeg merker jeg gjør det selv, selv om jeg ikke har det minste av erotiske følelser. Det var en undersøkelse (og noen YouTube videoer) for en stund siden, som viste at både damer og menn så på damebryster. Kanskje det er noe som henger igjen fra vi var spebarn? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 stan skrev (Akkurat nå): Fordi bryster er fascinerende. Jeg merker jeg gjør det selv, selv om jeg ikke har det minste av erotiske følelser. Det var en undersøkelse (og noen YouTube videoer) for en stund siden, som viste at både damer og menn så på damebryster. Kanskje det er noe som henger igjen fra vi var spebarn? Føler dere en trang til å titte mer der nede dersom jenta er pen? Får dere erotiske følelser om hun er din type jente? Anonymkode: f5446...44e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 1 minutt siden, stan said: Fordi bryster er fascinerende. Jeg merker jeg gjør det selv, selv om jeg ikke har det minste av erotiske følelser. Det var en undersøkelse (og noen YouTube videoer) for en stund siden, som viste at både damer og menn så på damebryster. Kanskje det er noe som henger igjen fra vi var spebarn? Kan jeg aldri tenke meg. Dårlig unnskyldning. Anonymkode: f75c9...1f9 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 stan skrev (2 minutter siden): Fordi bryster er fascinerende. Jeg merker jeg gjør det selv, selv om jeg ikke har det minste av erotiske følelser. Det var en undersøkelse (og noen YouTube videoer) for en stund siden, som viste at både damer og menn så på damebryster. Kanskje det er noe som henger igjen fra vi var spebarn? Ja, jeg som same kan godt se på kvinners bryst. Jeg liker menn, men kvinnebryst er noe spesielt. Like spesielt som en manns penis. Kvinnebryst er så vakre, og de kommer i alle former og fasonger og størrelser. Store, fyldige bryst eller små faste bryst. Alt er så vakkert. Anonymkode: 2307f...34c 1
stan Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler dere en trang til å titte mer der nede dersom jenta er pen? Får dere erotiske følelser om hun er din type jente? Anonymkode: f5446...44e Det er jo grader av alt dette. Som jeg pleier å tenke "det er ikke utseendet som hindrer meg i å dra på date med henne".
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler dere en trang til å titte mer der nede dersom jenta er pen? Får dere erotiske følelser om hun er din type jente? Anonymkode: f5446...44e Jeg tror du tenker for mye. En mann som er sammen med deg liker deg for mer enn pupper. Pupper er bare en bonus. Anonymkode: 2307f...34c 5
stan Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg aldri tenke meg. Dårlig unnskyldning. Anonymkode: f75c9...1f9 Joda. Jeg kan gjerne innrømme at jeg ser på bryster fordi jeg er en gammel gris. Men hvorfor ser da damer på andre damers bryster? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg opplever flere ganger at menn jeg snakker meg titter ned mot brystet mitt, selv om jeg ikke har noe utringning. Som oftest bruker jeg en tettsittende topp, og har heller ikke noe svære pupper. Helt normale. kan dere menn fortelle hvorfor dere gjør det? Jeg som jente ser feks ikke ned på skrittet til menn bare for å ta en titt liksom. Syns det er så rart. Er det fordi dere blir kåte? Nysgjerrige? Hjelp meg med å forstå! 😅 Anonymkode: f5446...44e Ikke alle menn gjør det. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, jeg ser som regel på ansiktet npr jeg snakker med folk. Anonymkode: 35ae9...33c
stan Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg som same kan godt se på kvinners bryst. Je Jeg lurte på hvorfor dette var spesielt for samer, men så skjønte jeg 😀 2
daemi Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 1. De er innenfor synsfeltet når vi ser dere i øynene og det er vanskelig og ikke se på dem. 2. Vi liker pupper 3. Pupper er awesome 4. Se punkt 1 - 3. 2
Gjest TheCatLady Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Det er vel fordi det er iøynefallende del av kroppen og/eller fordi han liker pupper. Man titter ikke på penis fordi den ikke er like iøynefallende når man står og prater. Stort sett i hvert fall Hadde den stått rett ut hele tiden så hadde man nok sett på den også.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 Tviler på at du har pupper med spesielle evner som gjør at alle menn bare må se. Du har nok fremhevet dem på en måte, slik at det blir et blikkfang. Helt vanlig Anonymkode: d44f0...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Pupper er noe som er attraktivt. På samme måte som rumpe. Når jeg snur meg og går, så kan jo du som kvinne fort finne på å se på rumpen min. Det handler ikke om kåtskap. Men nysgjerrighet kanskje. Anonymkode: 00cff...486 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplever flere ganger at menn jeg snakker meg titter ned mot brystet mitt, selv om jeg ikke har noe utringning. Som oftest bruker jeg en tettsittende topp, og har heller ikke noe svære pupper. Helt normale. kan dere menn fortelle hvorfor dere gjør det? Jeg som jente ser feks ikke ned på skrittet til menn bare for å ta en titt liksom. Syns det er så rart. Er det fordi dere blir kåte? Nysgjerrige? Hjelp meg med å forstå! 😅 Anonymkode: f5446...44e Vi er nysgjerrige antar jeg? Vi blir tent av pupper og vi vet at det er pupper der. Små eller store, we don't care. Med få unntak så prøver de fleste av oss å ikke stirre, men hver gang vi snakker med en dame så er det noe sexy i kanten av blikket vårt og da kan det bli vanskelig å fokusere- Dessverre.. Anonymkode: acd04...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 Dette handler like mye om instinkt og biologi som noe annet. Jeg, og flere menn med meg, har uheldigvis kastet blikk mot brystet til familiemedlemmer, som mor eller søster også, for så å trekke det raskt tilbake med en indre vemmelse som sier: "Hva i f.. er galt med meg?!" Andre ganger er det mer bevisst. Når det ikke engang forsøkes skjult, er man pervo. Anonymkode: 2c311...029
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 Mest sannsynlig er det fordi det du sier er kjedelig og uinterresant. De ser ikke ned på puppene dine, øynene lukker seg og de sovner av kjedsomhet. Må ALT alltid overtolkes i retning «han vil ha meg?» Flau tanke… Anonymkode: 7170a...d27 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg opplever flere ganger at menn jeg snakker meg titter ned mot brystet mitt, selv om jeg ikke har noe utringning. Som oftest bruker jeg en tettsittende topp, og har heller ikke noe svære pupper. Helt normale. kan dere menn fortelle hvorfor dere gjør det? Jeg som jente ser feks ikke ned på skrittet til menn bare for å ta en titt liksom. Syns det er så rart. Er det fordi dere blir kåte? Nysgjerrige? Hjelp meg med å forstå! 😅 Anonymkode: f5446...44e Alle menn stirrer på brystet til damer, ikke ofte du møter noen som ikke lar øynene gli over brystet. Spiller ingen rolle om du har små pupper, gigantiske, utringning eller ei. Det er vel en innebygd mekanisme menn har koblet inn i hjernen. Om jeg ser menn i stramme t skjorter så stirrer jeg på overarmene og brystakassa til mannen, synes det er spennende. Har ikke møtt noen menn som stirrer mot skrittet mitt, med mindre jeg skal ha sex og er naken/er i trusa. Selv ser jeg null interesse med å stirre mot skrittet til menn. Anonymkode: ec471...713
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 Sikkert fordi du har pent ansikt og de ønsker å vurdere videre. Vakre skuldre og en flott overkropp tiltrekker oppmerksomhet. Symmetri er behagelig for øynene. Anonymkode: cef56...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå