AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Ofte så ser jeg jenter som går rundt kommando, det vil si at man ser "camel toe". Med andre ord, man ser formen av fittene deres. Uansett om det er på fitness senter eller ute på byen, man ser ofte jenter med tights og fitte-avtrykk. Jeg lurer på, hvorfor gjør dere det? Er det fordi det føles deiligt eller er det fordi dere vil gi menn ereksjon? Menn elsker dette synet selvfølgelig. Men hva om menn hadde gått kommando selv og dere jenter hadde sett formen av penisen gjennom boksene? Hva hadde dere tenkt om det? Anonymkode: bd98d...55f 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 En trenger ikke nødvendigvis å gå commando for at sånt skal synes. Og jeg har sett mange menn som har vist fram "moose knuckle"-en sin, så at det kun er damer som gjør dette, stemmer ikke. Om du får noen svar her, vil det sikkert være litt forskjellig.. Noen damer liker jo å vise seg fram, andre ikke. Noen er ikke klar over hvor mye man ser osv Anonymkode: f7f5b...7f1 23
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Kommando er ikke det samme som å ha kameltå. Går fint an å ha kameltå gjennom ei tynn truse. Det er mange menn som ikke synes det er noe fint. Hvorfor det gjøres vet jeg ikke. Å se konturene av penis gjennom ytterklærne har jeg gjort mange ganger. Det er mildt interessant å ta en kikk. Anonymkode: 6dc8c...4c1 25
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Jeg går kommando hver gang jeg har på lang kjole eller skjørt, men har alltid truse hvis jeg bruker bukser eller tights. Likevel får jeg alltid kameltå - for tro meg, truser er aldri tykke nok til å unngå dette. Kameltå har altså mer å si med hvor mye "kjøtt" man har på det området. Dem med slanke Venusberg får ikke kameltå. Merk at selv veldig slanke kvinner kan ha mye kjøtt på venusberget, og da får man lettere kameltå. Jeg tror du har blitt litt for ivrig med fantasiene dine TS 🤭 Anonymkode: b9866...d8b 25
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ofte så ser jeg jenter som går rundt kommando, det vil si at man ser "camel toe". Med andre ord, man ser formen av fittene deres. Uansett om det er på fitness senter eller ute på byen, man ser ofte jenter med tights og fitte-avtrykk. Jeg lurer på, hvorfor gjør dere det? Er det fordi det føles deiligt eller er det fordi dere vil gi menn ereksjon? Menn elsker dette synet selvfølgelig. Men hva om menn hadde gått kommando selv og dere jenter hadde sett formen av penisen gjennom boksene? Hva hadde dere tenkt om det? Anonymkode: bd98d...55f Det skjer selv om man har truse under. Hos meg skjer det fordi jeg ikke har indre kjønnslepper så alt kryper opp i sprekken. Må bruke bind for at det ikke skal skje. Legger ikke merke til pikken til menn med klær på, da skal det være helt ekstremt, og det er jeg ikke interessert i å se. Anonymkode: 439d2...86a 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Jeg får helt enkelt det i tights og stramme bukser. Og jeg bryr meg ikke. Forventer at andre heller ikke skal bry seg om det. Er formen på musa som gjør det - what to do? Anonymkode: 53c9b...f52 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Som man blir det forhåpentligvis snart kommando i basket/ fotballshorts. Sommerfavoritt. Anonymkode: 91f92...1e5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får helt enkelt det i tights og stramme bukser. Og jeg bryr meg ikke. Forventer at andre heller ikke skal bry seg om det. Er formen på musa som gjør det - what to do? Anonymkode: 53c9b...f52 uhm bruke skikkelige klær? Bare innrøm det, du liker oppmerksomheten. Anonymkode: 13e68...5e1 1
CorvusCorax Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Hva er det du babler om? I kommandoen er et begrep som blir brukt om en naken kropp. 6
Diamantdryss Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Jaja en skal høre mye, går rundt kommando du liksom 😅🤣 det utrykket har jeg aldri lest eller hørt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Vises da bedre på menm da de har på boxer enn hvis de går commando.. Anonymkode: f487d...934
Gjest Råååsa Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 (endret) Er det ikke for at trusa ikke skal synes? At det skal se glattere og penere ut? Jeg gjorde det i en periode på ungdomskolen. Det var bare et innfall, jeg vet ikke hvorfor, som varte i kort tid. Ganske ekkelt, de fleste kvinner har litt eller mye utflod. Endret 1. mai 2021 av Råååsa
Gjest Råååsa Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det skjer selv om man har truse under. Hos meg skjer det fordi jeg ikke har indre kjønnslepper så alt kryper opp i sprekken. Må bruke bind for at det ikke skal skje. Legger ikke merke til pikken til menn med klær på, da skal det være helt ekstremt, og det er jeg ikke interessert i å se. Anonymkode: 439d2...86a Bare nysgjerrig - hvorfor har du ikke indre kjønnslepper? Er du omskjært? Endret 1. mai 2021 av Råååsa
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 CorvusCorax skrev (7 timer siden): Hva er det du babler om? I kommandoen er et begrep som blir brukt om en naken kropp. Her er det nok du som babler. Anonymkode: 85225...d5a 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 CorvusCorax skrev (16 timer siden): Hva er det du babler om? I kommandoen er et begrep som blir brukt om en naken kropp. Nei, å gå kommando er å ikke ha på undertøy under andre klær. Vanligvis kanskje mest om menn i shorts eller joggebukse uten noe under. Men i utgangspunktet hvem som helst som ikke bruker noe under. Skotter skal gå kommando med kilt. Anonymkode: 91f92...1e5 10
Hannabanna Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 Eller så kjøper jeg de klærene jeg liker og skammer meg ikke over å ha en kvinnekropp. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Råååsa skrev (16 timer siden): Bare nysgjerrig - hvorfor har du ikke indre kjønnslepper? Er du omskjært? Bare av nysgjerrighet - er du 10 år? Jeg har heller ingen indre kjønnslepper, jeg er slik naturlig. Det er 50/50 mellom de som har synlige indre kjønnslepper og oss uten. så har du lært noe nytt i dag også Anonymkode: f3555...7d7 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 Råååsa skrev (17 timer siden): Bare nysgjerrig - hvorfor har du ikke indre kjønnslepper? Er du omskjært? Jeg fatter ikke at det er noe du mener det er greit å spørre om?? Anonymkode: 439d2...86a 8
Master1 Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 er helt umulig å kjenne om en fitte er god på komando.... Den MÅ prøves Noen skryter av super trange..... som ikke virker... Noen har trent opp fitta si med muskler..... Den fitta som er mest sultern vinner M@ster
Gjest Råååsa Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Bare av nysgjerrighet - er du 10 år? Jeg har heller ingen indre kjønnslepper, jeg er slik naturlig. Det er 50/50 mellom de som har synlige indre kjønnslepper og oss uten. så har du lært noe nytt i dag også Anonymkode: f3555...7d7 Nei. Jeg har ikke hørt om det. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg fatter ikke at det er noe du mener det er greit å spørre om?? Anonymkode: 439d2...86a Tydeligvis ikke. Jeg går google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå