Gå til innhold

God seng til bondage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode tips til en god «bondage-seng»? Gjerne 160 bred og kontinental, men med gavler med «stolper» i både fotenden og hodeenden.

Videoannonse
Annonse
Gjest loveli
Skrevet (endret)

https://www.finn.no/216143986

Edit; jeg er ikke selger!!! Jeg lover! Så annonsen tilfeldig her forleden dag. Angrer nå på at jeg sendte linken egentlig. 🤣

Endret av loveli
Skrevet

😂 Det var vel ikke helt det vi var ute etter. 

(Sikker på at du ikke er selger? Ble egentlig litt overrasket over å finne sånt på finn... 🤣)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, loveli said:

https://www.finn.no/216143986

Edit; jeg er ikke selger!!! Jeg lover! Så annonsen tilfeldig her forleden dag. Angrer nå på at jeg sendte linken egentlig. 🤣

Jeg bor i utlandet, ellers skulle jeg gjerne ha kjøpt den der! 😍

Anonymkode: d260e...35d

Gjest loveli
Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

😂 Det var vel ikke helt det vi var ute etter. 

(Sikker på at du ikke er selger? Ble egentlig litt overrasket over å finne sånt på finn... 🤣)

Haha, jeg kan garantere deg at det ikke er jeg som selger. 🤣 Men det sier kanskje noe om mine finnsøk når jeg får opp denne i feeden... 😈😇

Jeg ser jo at den mangler et par, tre, alle kriteriene du satte... 🤪 men muligheten for å dele denne "herligheten" kunne ikke gå fra meg. 

For å svare på spørsmålet ditt da, så er det vel en seng på IKEA som har stålramme? Mener å huske at den var populær for en del år tilbake. Kanskje de ikke selger den lenger, men vet at mange BDSMere jeg kjenner hadde nettopp den sengen. Billig og bra!

Skrevet
loveli skrev (11 minutter siden):

(...)

For å svare på spørsmålet ditt da, så er det vel en seng på IKEA som har stålramme? Mener å huske at den var populær for en del år tilbake. Kanskje de ikke selger den lenger, men vet at mange BDSMere jeg kjenner hadde nettopp den sengen. Billig og bra!

*kremt* Vi ... ehm ... har hatt den IKEA-sengen, men klarte ikke finne en god madrass til den. 🥴

Gjest loveli
Skrevet
Fioljenta skrev (41 minutter siden):

*kremt* Vi ... ehm ... har hatt den IKEA-sengen, men klarte ikke finne en god madrass til den. 🥴

:sengekos: Hahaha! Fantastisk! :fnise:

Da vet jeg dessverre ikke. Men er dere handy? Finnes mange tutorials på sengegavler på nettet. 😀

Ellers er det ikke sååå dyrt å få det custom smidd hvis dere allerede har en kontinentalseng dere er fornøyd med. Da trenger dere bare rammen, og det er en enkel konstruksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...