AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Jeg ser i tråd etter tråd at medlemmene her inne hater føtter, de er stygge og ekle til og med. Sokker får også gjennomgå, mens det er en kjent sak at svært mange kvinner nærmest har en skofetish. Skosamlingen minner i alle fall om det. Er ikke det en underlig kombinasjon? Anonymkode: ad1c2...85e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Kanskje de rett og slett ønsker å dekke til føttene? Men det er vel kanskje stort sett andres føtter de ikke liker Anonymkode: efbfc...17d 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Det er manneføtter jeg syns er stygge og ekle, ikke dameføtter. Anonymkode: f1f2a...58b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Ja, det var jo et intelligent spørsmål. Anonymkode: 6ac11...55d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje de rett og slett ønsker å dekke til føttene? Men det er vel kanskje stort sett andres føtter de ikke liker Anonymkode: efbfc...17d Haha, ja problemet er andre sine føtter spesielt når de går barbeint på mitt gulv, så sær er jeg. 😄 Og det er voksne jeg har issues med, menn verre enn kvinner for sjelden man ser en dame som ikke har velstelte bein. En gang for mange år siden så satt jeg og en venninne å diskuterte rare issues og da kommenterte jeg at akkurat barbeinte føtter er noe jeg godt kan slippe å se. Så var det et år på sommeren hun kom på besøk i sandaler og jeg la ikke merke til det, før hun dro opp sokkene og tok de på. Det er ekte vennskap det. Men altså det er ikke krise med føtter altså, er bare ikke overbegeistret. Sko elsker jeg, men det kan og være fordi jeg er feit, man finner alltid sko som passer. Anonymkode: 6ad41...69a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Jeg er dame, liker ikke spesielt sko utover at det er greit å ha på seg når en trenger det og jeg er helt nøytral til mine og andres føtter. Hvor får ts det fra at vi liker eller misliker det som hen skriver? Anonymkode: 6a096...907
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er dame, liker ikke spesielt sko utover at det er greit å ha på seg når en trenger det og jeg er helt nøytral til mine og andres føtter. Hvor får ts det fra at vi liker eller misliker det som hen skriver? Anonymkode: 6a096...907 Det er et hav av tråder om føtter, barbenthet og strømper her inne, og der er det svært mange som sier de hater føtter og synes føtter er ekkelt. Personlig har jeg ingen problemer med føtter, men enig med en over, vil helst ikke ha barføtte gjester, men føtter og sokker og strømper og sko er helt greit. Har et relativt normalt forhold til dem alle. Men sko på inne hos meg og barbent inne hos meg vil jeg helst ikke at gjestene gjør. Anonymkode: ad1c2...85e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Synes kun andres føtter er ekle. Anonymkode: 0f19f...a55
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Ha ha 😂 hva i all verden er det som er galt med føtter?
skreppamedleppa Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Har ikke så veldig store og dyptgående problemer med føtter sånn sett. Kan godt se at det finnes ok føtter, og har 0 problemer med velstelte bein om sommeren. Vandrer både barføtt i sandaler om sommeren og har veldig lite imot at folk går barføtt inne hos meg, men det hører til sjeldenhetene at folk har gjort det. Det er også overaskende mange med føtter som ser diskusting ut, av stort sett manglende stell og den følelsen av å se noe sånt er til å miste matlysten av i mange dager.. Mine egne har jeg overhodet ikke noe problematikk knyttet til. Men jeg liker å gå med sko likevel😉
Gjest TheCatLady Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Kanskje man vil at føttene skal se pene ut selv om man ikke vil ha dem opp i ansiktet eller slikke på dem. Jeg er ikke spesielt glad i føtter sånn annet enn at jeg setter pris på at jeg kan gå på dem og at de fungerer som de skal, men jeg vil ikke ha andres føtter opp i ansiktet og synes at føtter generelt er noe man kan holde for seg selv. Det er ingen logikk i at jeg skal gå i stygge sko eller ha et par sko bare fordi jeg ikke har fotfetisj og ikke digger andres barbente føtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå