Gå til innhold

lavt stoffskifte og antidep.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lavt stoffskifte kan gjøre humøret veldig ustabilt, det er ofte konstant svingninger. Jeg må ta antidep. pga dette. ER det kanskje flere i mine sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lavt stoffskifte, bruker levaxin mor stoffskiftet. Men jeg er også depremert så bruker ogs antidep.

Bruker du levaxin? tror det er bedre enn antidepres. på stoffskifte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker levaxin mot stoffskifte, men er ikke ferdig dosert. Kroppen svinger veldig i humøret. Viste dere at stoffskifteproblemer ble oppdaget på psykriatisk sykehus på 1800-tallet? Feil i stoffskifte gir mye problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lene_*

Jeg har og lavt stoffskifte. Fikk et skikkelig slag i trynet med angst, depresjon og nedstemthet for to år siden. Detr var på grunn av feil medisinering.l. Nå to etter er jeg friks og glad igjen, klart noen ganger litt mer følsom enn andre, men sånn er det. Du/dere må ta kontakt med en god endokrinolog som kan hjelpe dere å justere medisineringen, eventuelt tilføye annen medisin (T3). Det er vanlig symptomer på lavt stoffskifte depresjon, angst. o.s.v. Fastleger har som regel ikkel ike god kunnskaper om dette. Min fastlege innrømte det da beroligneden og diverse tabletter i hjalp. Hun henviser sine pasienten til endokrinologer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...