AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Vet noen blander faktisk dette med ren sprit på fest og. Men hva galt kan egentlig skje? Min tante sier til meg hele tiden ikke drikk alkohol samme dagen du har drukket energi drikk. slutt med energi drikk osv. Jeg drakk battery i for noen timer siden, så hvis jeg tar meg noen øl eller breezere senere i kveld, er det det egentlig farlig?? Kan noe skje meg? Anonymkode: 77001...a3e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Og hvis jeg skal ta meg noen shotter likør med sterk prosent senere. Trenger jeg å bekymre meg for at jeg drakk energi drikk?? Ts Anonymkode: 77001...a3e
Nicathv Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Nei. Det er ikke farlig i det hele tatt, aner ikke hvordan din tante har fått den idéen. Det er alkoholen selv du skal være påpasselig med. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Nei, ikke farlig. Men man bør jo uansett prøve å begrense inntaket av sånne energidrikker Anonymkode: f2000...202 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Har dere ikke vodka battery/vodka burn/vodka red bull der du kommer fra? Anonymkode: 85f27...413
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Eneste "farlige" med energidrikk, er prisen... Og er du ikke vant til koffein, kan du begynne føle deg dårlig om du drikker mange bokser etter hverandre. Mye "fake news" i media om energidrikker. Anonymkode: 48b96...937 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Ikke hør på din tante! Ever Anonymkode: 84415...54e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Det kan være farlig hvis du har drukket mye energidrikk. Men det skal litt til. Anonymkode: 631da...5bf
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet noen blander faktisk dette med ren sprit på fest og. Men hva galt kan egentlig skje? Min tante sier til meg hele tiden ikke drikk alkohol samme dagen du har drukket energi drikk. slutt med energi drikk osv. Jeg drakk battery i for noen timer siden, så hvis jeg tar meg noen øl eller breezere senere i kveld, er det det egentlig farlig?? Kan noe skje meg? Anonymkode: 77001...a3e Nei. Jeg drakk selv 2 monster energi drikker i går etterfulgt av 5 breezere. Skjedde ingenting annet enn litt hjerteklapp/hjertebank. Men det sliter jeg med ellers også så det var nok bare tilfeldig Anonymkode: 469d5...62b
Gjest MillA666 Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-5-1 den 18.39): Vet noen blander faktisk dette med ren sprit på fest og. Men hva galt kan egentlig skje? Min tante sier til meg hele tiden ikke drikk alkohol samme dagen du har drukket energi drikk. slutt med energi drikk osv. Jeg drakk battery i for noen timer siden, så hvis jeg tar meg noen øl eller breezere senere i kveld, er det det egentlig farlig?? Kan noe skje meg? Anonymkode: 77001...a3e Det gjør de tilogmed på utesteder. De selger jo dette som drink. Samme med jager og redbul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå