Gå til innhold

Er det farlig å drikke alkohol etter man har drukket battery/energidrikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen blander faktisk dette med ren sprit på fest og. Men hva galt kan egentlig skje? Min tante sier til meg hele tiden ikke drikk alkohol samme dagen du har drukket energi drikk. slutt med energi drikk osv. Jeg drakk battery i for noen timer siden, så hvis jeg tar meg noen øl eller breezere senere i kveld, er det det egentlig farlig?? Kan noe skje meg?

Anonymkode: 77001...a3e

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis jeg skal ta meg noen shotter likør med sterk prosent senere.  Trenger jeg å bekymre meg for at jeg drakk energi drikk?? Ts

Skrevet

Nei. Det er ikke farlig i det hele tatt, aner ikke hvordan din tante har fått den idéen.

Det er alkoholen  selv du skal være påpasselig med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke farlig.
Men man bør jo uansett prøve å begrense inntaket av sånne energidrikker

Anonymkode: f2000...202

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke vodka battery/vodka burn/vodka red bull der du kommer fra?

Anonymkode: 85f27...413

AnonymBruker
Skrevet

Eneste "farlige" med energidrikk, er prisen...

Og er du ikke vant til koffein, kan du begynne føle deg dårlig om du drikker mange bokser etter hverandre.

Mye "fake news" i media om energidrikker. 

Anonymkode: 48b96...937

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke farlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på din tante! Ever

Anonymkode: 84415...54e

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være farlig hvis du har drukket mye energidrikk. Men det skal litt til. 

Anonymkode: 631da...5bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet noen blander faktisk dette med ren sprit på fest og. Men hva galt kan egentlig skje? Min tante sier til meg hele tiden ikke drikk alkohol samme dagen du har drukket energi drikk. slutt med energi drikk osv. Jeg drakk battery i for noen timer siden, så hvis jeg tar meg noen øl eller breezere senere i kveld, er det det egentlig farlig?? Kan noe skje meg?

Nei. Jeg drakk selv 2 monster energi drikker i går etterfulgt av 5 breezere. Skjedde ingenting annet enn litt hjerteklapp/hjertebank. Men det sliter jeg med ellers også så det var nok bare tilfeldig 

Anonymkode: 469d5...62b

• 3 måneder senere...
Gjest MillA666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-5-1 den 18.39):

Det gjør de tilogmed på utesteder. De selger jo dette som drink. Samme med jager og redbul 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...