AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Er ca 28 uker på vei, og her har sexlivet virkelig dabbet av. Jeg har gått opp ca 8 kg så langt, og jeg ligner nå nokså mye på meg selv enda til tross for en litt mindre trent kropp med gravidmage. Jeg tok initiativ sist for kanskje 3 uker siden, og han har ikke ymtet på en eneste gang siden. Har spurt han rett ut om han ikke synes jeg er fin lenger. Han svarer alltid at jeg aldri har vært så fin som jeg er nå. Men er jeg det? Han vil jo tilsynelatende ikke ha sex med meg, for da hadde han vel tatt initiativ? Er mye hormoner i sving om dagen, og jeg kjenner at det er sårt at han tilsynelatende ikke vil ha sex. Nå har jeg ikke spurt rett ut om sex, men jeg kjenner at det knyter seg i halsen med en gang jeg vil ta det opp. En klump av tårer presser på, og jeg vet jeg kommer til å tute som en elefant om jeg drar opp temaet. Vi har det veldig bra sammen ellers, og han tar og kjenner på magen mye. Likevel er jeg på en måte redd for at det kan ødelegge noe, for sex er jo så viktig i et forhold. Vet ikke heeelt hvor jeg ville med dette her, men er det noen som har opplevd lignende i sine svangerskap? Anonymkode: c588f...a23
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Ikke unormalt at partneren synes sex er litt ekkelt, når man liksom har babyen mellom seg og partner. Jeg (som kvinne) har full forståelse for det. Det trenger ikke handle om utseende ditt i det hele tatt, men at det gjerne er litt rart med den store magen, babyspark osv oppi det hele. Anonymkode: 25300...c57
Snart7 Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Tenker en kan syns kona er fin, selv om ikke sexlysten er på topp. Å være mann med hormonbombe kone , snart skal bli foreldre for første gang (?) Og mye forandringer i luften vil for noen være litt lystdempende. Jeg er selv gravid, uke 33 med tvillinger å sex er ikke helt øverst på lista. Heldigvis ikke for noen av oss. Snakker om hvorfor så det ikke skal være et snakket tema. Men da må en på en måte tåle det svaret en får🙈det turde ikke mannen min å si første svangerskap gor ikke å såre meg. Men vi har 3 barn fra før, å trenger ikke engste oss for om lysten kommer tilbake eller ikke. Husker jeg var mer engstlig første gangen for det. Tror for de fleste at den kommer tilbake, for noen tar det lenger tid enn andre. Men tvangsex i svangerskapet har jg ingen tro på. Spør mannen din hvorfor , og tål svaret . Så kan det hende det løsner bare av den samtalen👍🤞😊
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Mannen min syns det var guffent med babyen som lå og sparket når vi hadde sex. Så han løste det ved å ikke ta bortpå magen. Fungerte fint det. Vi hadde sex nesten hver eneste dag de siste 4 mnd, jeg var så innmari kåt 🤭 Anonymkode: f43a0...abe 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 I første svangerskap var jeg i fin form og ganske hypp på sex, men det dabbet litt av etterhvert. Det var litt sårt, litt samme situasjon som deg kanskje, at det ble litt rart for mannen. Men det plukket seg fint opp igjen etter fødselen (tok noen måneder i nybakt-foreldre-stupor før vi begynte da, haha) Nå med andremann er formen helt krise, jeg er så kvalm og har kjempevond bekkenløsning 🙈 men vi prøver ha sex innimellom ihvertfall 🙈 Anonymkode: 1d514...08e
Prover91 Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Jeg og mannen min har ikke hatt sex en eneste gang i hele svangerskapet. Vi er rett ig slett livredde for at noe skal skje med babyen eller fremprovosere en tidlig fødsel. Vi vet at det skal egentlig være trygt, men mannen min klarer bare ikke å slå den tanken bort fra seg. Men vi koser med hverandre hver dag og er intim på andre måter, så får vi heller ta det igjen etter fødsel og renseperioden er over. Det har selvfølgelig vært kjempesårt for meg, men jeg har bare måtte godta det og jeg tenker at det er ikke mange mnd av livene våre vi setter sexlivet på vent.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min syns det var guffent med babyen som lå og sparket når vi hadde sex. Så han løste det ved å ikke ta bortpå magen. Fungerte fint det. Vi hadde sex nesten hver eneste dag de siste 4 mnd, jeg var så innmari kåt 🤭 Anonymkode: f43a0...abe Samme her, var veldig lysten siste trimester og han var behjelpelig. Var bare da vi gikk over termin at han begynte å bli nervøs for å fremprovosere noe og ikke hadde lyst lenger. Selv om det var da vi burde ha gjort det, nettopp for å kanskje starte fødsel (endte med igangsetting)😅 Anonymkode: a2b82...bdd
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Jeg ville nok, om jeg var mann (og har hørt dette fra lesbiske venninner også), oppfatta den gravide kroppen annerledes enn den vanlige kroppen. Det er jo en stor endring. Personlig har sexlivet også nå stoppa litt opp tross at jeg ennå er i første trimester, men det er mest fordi begge har en insane jobbperiode, og stress = døden for sexlysta. Anonymkode: ecaaa...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå