Fioljenta Skrevet 10. mai 2021 #41 Skrevet 10. mai 2021 Jeg har egentlig ikke en sub mann, men vi har byttet litt på roller. Vi begge tenner på at den andre «feier over» og tar det vi vil ha. Det er noe i det å føle seg skikkelig begjært. Uansett, å være sub er ikke det samme som å være passiv. Når jeg er dom har jeg gitt ham konkrete instrukser i hva jeg vil ha, f.eks. - Jeg vil du skal slikke meg som om du virkelig mener det. Når du er ferdig, skal du få ta ti pushups som belønning. - Nå stiller jeg meg på alle fire. Du skal ta meg til jeg er overbevist om at du elsker det. Ingen nøling, ingen forsiktighet. Bare utfør med overbevisning! Jeg bestemmer om du skal få fortsette til du får komme eller ei. Poenget er at han som sub, må gjøre noe jeg tenner på. Og hvis jeg tenner på at han tar for seg, vel, da er det akkurat det han må gjøre for å tilfredsstille meg. 💜
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #42 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Spørsmålet burde kanskje være hvordan straffe en sub uten at han eller hun opplever det som en belønning? Skal man få overtaket på en dominant person er dette easy peasy. Men en sub vil jo ofte oppsøke straff, fordi de liker det så godt. Anonymkode: 53647...03c Det skal ikke være easy peasy å få overtaket på en dominant person. Da er man ikke dominant. Møter man en brat, skal man som dominant, kunne håndtere dette. Men du har et poeng. Han vil muligens se på det som belønning å bli satt i hjørnet, og fortsette i gammelt spor. Da er jo et alternativ å kverke stemninga, ta en pause fra dom/sub. Men igjen, oppsøker han straff som belønning på den needy måten, kan også leken lekes litt annerledes, og hun må vise seg tydeligere dominant. For han blir ikke nok irettesatt, og vil da bli mer needy. Om hun irettesetter enhver "dårlig" oppførsel, tar tak i det fra første tegn til ulydighet, kan hun straks sette ham i hjørnet. Hun er for tolerant, etter mi mening. Av den grunn, drar han det for langt, til leken ikke er så god lenger for hennes del. Hans behov for å være needy vil ta bli tilfredsstilt uten at han må være skikkelig innpåsliten. Det finnes mange vinkler å prøve å løse dette dilemmaet på. Anonymkode: 11a6a...769
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #43 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skal ikke være easy peasy å få overtaket på en dominant person. Da er man ikke dominant. Mente easy peasy å forstå hva som vil fungere som straff AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Møter man en brat, skal man som dominant, kunne håndtere dette. Ja, ved å innse at en brat er som et synkehull, en myr, og gå videre. Anonymkode: 53647...03c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #44 Skrevet 10. mai 2021 FemaleFuryFancies skrev (23 minutter siden): Stemmer. Fortsatt finnes dem som tror de er diverse guders gave til menneskeheten:) Poenget var bare at egenskapen dominant, ikke er den eneste egenskapen som gjør at ihvertfall vi, faller for et annet menneske. Det beriker oss lite om kvinnen er både slank, lekker og superdominant om "turtallet" hennes er lavere enn snittet, for å tale billedlig:). (Joda, det finnes mange interessante, morsomme, høflige, vennlige osv. mennesker med lavere turtall; poenget var bare å illustrere at egenskapen dominant alene ikke er nok til å få oss på kroken:) Jeg er enig i alt dette Pluss, mennesker med tro på seg selv + evnen til å slå tilbake mot et angrep, slik du gjorde her, er nettopp hva jeg tenker på som det ypperste. Anonymkode: 53647...03c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #45 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mente easy peasy å forstå hva som vil fungere som straff Ja, ved å innse at en brat er som et synkehull, en myr, og gå videre. Anonymkode: 53647...03c Det avhenger av preferanser. Jeg liker det ikke, og kan gjerne kverke stemninga fullstendig om han ikke kan tøyles. Liker å tenke at jeg er dominant nok til å hanskes med en brat, men noen ganger feiler jeg. Får jeg bruke fysisk makt, er jeg mer villig i et sånt opplegg. Da snakker vi over ts' og partners preferanser, og poengløst å dra opp her. Høres ikke ut som ts er klar for en brat, så mulig hun bør tenke på det som deg: et synkehull, en myr, og gå videre. For at et dom/sub forhold skal fungere godt, må man være enige. Finnes ikke kjemi og enighet, blir det dårlig uansett. Anonymkode: 11a6a...769
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #46 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men du har et poeng. Han vil muligens se på det som belønning å bli satt i hjørnet, og fortsette i gammelt spor. Da er jo et alternativ å kverke stemninga, ta en pause fra dom/sub. Men igjen, oppsøker han straff som belønning på den needy måten, kan også leken lekes litt annerledes, og hun må vise seg tydeligere dominant. For han blir ikke nok irettesatt, og vil da bli mer needy. Om hun irettesetter enhver "dårlig" oppførsel, tar tak i det fra første tegn til ulydighet, kan hun straks sette ham i hjørnet. Hun er for tolerant, etter mi mening. Av den grunn, drar han det for langt, til leken ikke er så god lenger for hennes del. Hans behov for å være needy vil ta bli tilfredsstilt uten at han må være skikkelig innpåsliten. Det finnes mange vinkler å prøve å løse dette dilemmaet på. Anonymkode: 11a6a...769 Enig i alt dette. Han bør, som en annen formulerte det, gjøre seg til en sub det er verdt å gidde å dominere Anonymkode: 53647...03c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #47 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det avhenger av preferanser. Jeg liker det ikke, og kan gjerne kverke stemninga fullstendig om han ikke kan tøyles. Liker å tenke at jeg er dominant nok til å hanskes med en brat, men noen ganger feiler jeg. Får jeg bruke fysisk makt, er jeg mer villig i et sånt opplegg. Da snakker vi over ts' og partners preferanser, og poengløst å dra opp her. Høres ikke ut som ts er klar for en brat, så mulig hun bør tenke på det som deg: et synkehull, en myr, og gå videre. For at et dom/sub forhold skal fungere godt, må man være enige. Finnes ikke kjemi og enighet, blir det dårlig uansett. Anonymkode: 11a6a...769 Ja, jeg tror det - MEN! - som jeg allerede har vært inne på, så tror jeg hun kan utvikle sitt potensiale som dominant og kvitte seg ved integrerte kjønnsforventninger (hennes begrep) ved å ta seg ut på akkurat han her. Han er som en tung bakke hvor man, ved rett teknikk, kan utvide sin lungekapasitet, for å si det billedlig. Anonymkode: 53647...03c
Gjest FemaleFuryFancies Skrevet 10. mai 2021 #48 Skrevet 10. mai 2021 (endret) Slettet av bruker. Endret 1. september 2021 av FemaleFuryFancies
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #49 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg tror det - MEN! - som jeg allerede har vært inne på, så tror jeg hun kan utvikle sitt potensiale som dominant og kvitte seg ved integrerte kjønnsforventninger (hennes begrep) ved å ta seg ut på akkurat han her. Han er som en tung bakke hvor man, ved rett teknikk, kan utvide sin lungekapasitet, for å si det billedlig. Anonymkode: 53647...03c Her er jeg enig. Men det gjenstår fremdeles å finne en vinkel som kan inneholde en løsning for ts. Spørsmålet er da hvorvidt hun ønsker/klarer å utvikle pga hennes kjønnsforventninger - og om hun håndterer en såpass tung bakke når hun er i dårlig form. Nå som vi er inne på å utvikle potensial: Vi må ikke glemme motivasjon og deretter mestringsfølelse. Det virker som piffen av motivasjon og mestring er litt ute av henne for tida. For å kunne bestige et fjell, trengs motivasjon. For å ønske å bestige, må mestring kunne oppnås. Det er vel her kommunikasjon kommer inn. Kjemi og enighet. En utfordring bør han være for å oppnå progresjon, men jeg anser henne som litt desperat når hun søker til KG, så han har sannsynligvis overgått henne. Jeg leser henne som at mannen dominerer per nå (ubevisst), og da har det gått skeis et sted. Han må tilbakestilles på et vis. Anonymkode: 11a6a...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå