Gå til innhold

Til dere kvinner med sub menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett han i bånd. La han stå i bånd mens du ser på TV. Så henter du han og tar han med opp i senga med båndet. Eller noe sånt-

Så lenge det er han som driver på sånn at du har deg med andre, så topper han definitivt fra bunn. Spesielt siden han IKKE tilfredstiller DEG.

Hva ER dette for slags tull? Gi han det han sier han vil ha, sett han på plass, og så har han bare med å se til helvete å tilfredstille deg som han påstår han er sub for.

Han får gjøre seg til en sub det er verdt å gidde å dominere.

Anonymkode: 76f40...031

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipset er å nekte han å penetrere deg over lang tid. La han kun få slikke deg etter du nylig har hatt sex med andre menn. Til slutt vil han be på sine knær om å få pule deg hardt og brutalt. Instinktet slår inn hvis han blir nektet det lenge nok. Sørg også for å låse han inn slik at han ikke kan runke.😄

Anonymkode: c2386...a36

Skrevet

Da blir de to om å ikke kunne håndtere sine problemer på en ordentlig måte. TS sier ganske tydelig at hun ikke er lysten på et 24/7 FLR forhold. 

At Hotwife/cuckolding oppsettet må rett og slett ha en av-knapp. Hun ønsker å ha lyst på mannen sin igjen.

Det beriker ikke sexlivet når det erstatter sexlivet. 

Og hvis hun ikke kan føre en samtale med mannen uten at han også skal gjøre dette fra en sub-rolle, så kan man jo begynne å spørre om denne leken begynner å gå på bekostning av hans evne til å fungere som voksent individ.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 19.38):

Han er, etter hva jeg kan tyde, veldig (ekte) submissive, men ikke godt trent som submissiv. Det er kanskje litt av problemet? Kanskje fordi jeg, som du sier, har integrerte kjønnsforventninger som hindrer meg i å ta helt styring men alltid trykke han ned på de tema han lengter etter. samtidig, jeg trykker jo på de knappene fordi det er der jeg får mest respons. 
Ts

Anonymkode: 6512f...f46

Integrerte kjønnsforventninger, veldig bra uttrykk.

Men det handler ikke bare om å tørre å være hard nok og tøff nok, det handler også om å tørre å vente med å gi belønning. 

Du sier du trykker på de knappene fordi det er der du får mest respons. Det er en belønning. Og hvis man vil at noen skal oppføre seg fint, så må man kun gi belønning først etter at de har gjort som man vil. 

På denne måten vil han oppføre seg slik du ønsker det, for å oppnå belønningen.

Ideelt sett kommer man inn i en rytme hvor han vet at han må strekke seg for godbiten, og du deler ut først når du er fornøyd. På den måten kan du styre han (nesten) hvor du vil, alt etter hvor langt du lar han strekke seg for å få det han vil ha.

Og her finnes det nok en del integrerte kjønnsforventninger, som gjør at kvinner gir fra seg godbitene før de burde, mens menn gjør det motsatte og ender med makten.

Sissel Gran har skrevet bøker og artikler rettet mot de som havnet i romantiske hekter, og ønsket å komme ut av en slik. Hun var nok ikke forberedt på at den ble brukt som tips til en som vil kontrollere adferden til sin mann.

Men det hun skriver om at periodisk forsterkning, eller periodisk belønning, gir en sterkere hekt, kan være nyttig å legge merke til;

https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/

:) 

Anonymkode: 53647...03c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 14.53):

Tipset er å nekte han å penetrere deg over lang tid. La han kun få slikke deg etter du nylig har hatt sex med andre menn. Til slutt vil han be på sine knær om å få pule deg hardt og brutalt. Instinktet slår inn hvis han blir nektet det lenge nok. Sørg også for å låse han inn slik at han ikke kan runke.😄

:sjokkbla: 

Dette er så feil som det overhodet kan bli. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 18.58):

This is a scam!

Slik jeg ser det er cuckolding nesten alltid noe som menn maser seg til, og dermed et tegn på at kvinnen IKKE er den som bestemmer, og dermed IKKE den dominante. Men måten de legger det frem på er at dette skal være så bra for henne, at det skal gi henne så mye nytelse. Pøh!

Man er ikke dominant når man går med på å dominere fordi mannen vil, og så bare unntaksvis får det som man selv vil.

Og nei, man er ikke submissiv når man er den som stadig legger standarden for hva som skal skje. 

Hvis han kaller seg submissiv og deg dominant da, så er det en bløff, en form for manipulasjon.

Om han virkelig ønsker at du skal dominere han, så sett kuken hans i bur, og slipp han bare ut de gangene han er villig til å feie over deg.

Går han ikke med på det, så si at han er gjennomskuet som hustyrann og kast han ut på gaten.

Denne☝️En d/s relasjon skal gi gjensidig nytelse..IKKE kun for den ene parten 

Anonymkode: 9cbb7...387

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 17.25):

Håpet mitt er å treffe en underdanig mann som kan like rollespill av typen rik frue og slave (personlig tenner jeg på raceplay og sørstatene, nettopp fordi det er så tabu, men man kan jo ha andre scenarier, som vikingfrue og trell), der han gjør husarbeid og oppvarter henne og så utnytter hun ham til sex. Han er egentlig et villdyr av en mann som er rasende over å være så kuet og han blir derfor helt vill når han har sex med henne. Etterpå må han derimot tilbake i sin underdanige rolle, for da har han gjort nytten sin.

Dersom villdyret har funnet sin plass er dette også min fantasi som mann. Best tror jeg denne fantasien blir dersom hun i utgangspunktet er sub og han er dom. Dersom de begge bygges opp og ned i strid med sin natur, vil effekten bli mye sterkere. Da blir det slik at de utvikler seg til sine egne motsetninger, det vil gjøre at det slår skikkelig gnister. Fordelen er at da skjønner de også hverandre bedre, de kjenner den andres rolle og følelser. Gjensidig forståelse og tillit er helt avgjørende i slik samværslek.

Anonymkode: 7338a...0ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dersom villdyret har funnet sin plass er dette også min fantasi som mann. Best tror jeg denne fantasien blir dersom hun i utgangspunktet er sub og han er dom. Dersom de begge bygges opp og ned i strid med sin natur, vil effekten bli mye sterkere. Da blir det slik at de utvikler seg til sine egne motsetninger, det vil gjøre at det slår skikkelig gnister. Fordelen er at da skjønner de også hverandre bedre, de kjenner den andres rolle og følelser. Gjensidig forståelse og tillit er helt avgjørende i slik samværslek.

Anonymkode: 7338a...0ba

Jeg har opplevd å bytte rolle som følge at jeg møtte rett person. 

Jeg kan absolutt anbefale det - MEN! - jeg tror fort det kan bli et langt mer komplisert prosjekt enn man så for seg.

Det starter gjerne med at man innser at man ikke kan oversette direkte fra mannlig seksualitet til kvinnelig seksualitet. Orgasmenekt, f.eks., vil typisk være nokså meningsløst for en som strever med å få orgasme. Eller det å kunne ha sex med hvem man vil. Har man som kvinne vokst opp i et fritt vestlig samfunn og valgt å forplikte seg, så er det som å pynte seg og stelle seg og møte opp på fest, for så å få høre at man bare kan gå hjem igjen.

Og har man først åpnet den boksen, med forskjeller mellom menn og kvinner, så kan det lett ta helt av. For veldig mye av det man tror man føler, er gjerne et resultat av ting man har hørt, om og om og om igjen. Ungdom = skjønnhet. Slank = sexy. Mye sex med mange = toppen av lykke. Størrelsen på kuken = viktig. Og så videre.

Mannlig dominans er noe mer enn det man finner innad i et forhold, den er strukturell.

Cuckolding er et veldig godt eksempel på ‘kvinnelig dominans, på menns premisser’, som da er topping fra bunnen. 

Så skal jeg komme med et tips for å få en kvinne til å ta over, så må det være å lytte til henne og oppmuntre henne til å søke etter sin indre kvinne som typisk er gått i dvale der inni henne et sted.

Stille spørsmål som;

Hvis du var verdens herskerinne og alle menn var pålagt å føle det du ønsket at de skulle føle, hva ville du da ha ment om saken?

Særlig når kvinner mister lysten på sex, ikke ønsker å ta initiativ, ikke blir kåt med mindre mannen tar initiativ, ønsker å være underdanig, så tror jeg dette er problemet. Hennes indre kvinne er blitt bedøvd, slik at hun skal være bedre i stand til å leve i en verden influert av menn, men med tap av lyst og glede som bivirkning. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så skal jeg komme med et tips for å få en kvinne til å ta over, så må det være å lytte til henne og oppmuntre henne til å søke etter sin indre kvinne som typisk er gått i dvale der inni henne et sted.

Stille spørsmål som;

Hvis du var verdens herskerinne og alle menn var pålagt å føle det du ønsket at de skulle føle, hva ville du da ha ment om saken?

Glemte visst å få med det vesentlige;

Dersom du som mann nører opp under slike tanker, og stadig får henne til å reflektere over egne følelser vs hva hun har lært, så risikerer du ikke bare å vekke henne fra dvalen, men i tillegg å vekke en intens kampvilje for å ta tilbake eget liv.

Og siden du da er den som sørget for en slik innsikt, så vil du mest sannsynlig være den eneste mannen med kredibilitet i hennes verden.

Noe som kan være en nokså grei forsikring i møte med senere katastrofer og feiltrinn :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 13.30):

:sjokkbla: 

Dette er så feil som det overhodet kan bli. 

Ikke min erfaring😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke min erfaring😉

Nei, selvfølgelig, ikke hvis du er mannen i historien. Da passer det sikkert fin-fint å få det enda mer som man vil selv, helt uten tanke for partner. 

Men her er det snakk om trådstarter som ikke har det bra med en partner som er egoist. Da hjelper det ikke om hun skal please partner enda mer. 

AnonymBruker
Skrevet
MuffinStud skrev (På 5.5.2021 den 15.29):

Da blir de to om å ikke kunne håndtere sine problemer på en ordentlig måte. TS sier ganske tydelig at hun ikke er lysten på et 24/7 FLR forhold. 

At Hotwife/cuckolding oppsettet må rett og slett ha en av-knapp. Hun ønsker å ha lyst på mannen sin igjen.

Det beriker ikke sexlivet når det erstatter sexlivet. 

Og hvis hun ikke kan føre en samtale med mannen uten at han også skal gjøre dette fra en sub-rolle, så kan man jo begynne å spørre om denne leken begynner å gå på bekostning av hans evne til å fungere som voksent individ.

Godt formulert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 21.42):

Han får gjøre seg til en sub det er verdt å gidde å dominere.

Anonymkode: 76f40...031

:Knegg: 

AnonymBruker
Skrevet

Beklager altså, men jeg blir provosert, jeg. 

Jeg hadde irettesatt en sånn "sub" uten å nøle. Jeg hadde satt ham i hjørnet til han fikk tenkt seg om, gitt. 

Vil han ha deg dom, eller vil han bare være sub? Det gir ingen mening, det du skriver om ham. Han dominerer deg. Han styrer showet. Ikke finn deg i det! DU som dom, setter grenser (innenfor hans grenser). DU bestemmer. DU er sjefen. Pisk ham på lårene og si at han er den mest udugelig suben du har vært borti, og at nå er det DIN tilfredsstillelse som skal i boks. Hans trenger ikke bety noe, pin ham om du vil. Vær en bestemt dom. Krev ham akkurat slik du vil ha ham, og gjør han ikke som du vil, så setter du ham i det hjørnet igjen. Lær ham manerer. 

Anonymkode: 11a6a...769

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager altså, men jeg blir provosert, jeg. 

Jeg hadde irettesatt en sånn "sub" uten å nøle. Jeg hadde satt ham i hjørnet til han fikk tenkt seg om, gitt. 

Vil han ha deg dom, eller vil han bare være sub? Det gir ingen mening, det du skriver om ham. Han dominerer deg. Han styrer showet. Ikke finn deg i det! DU som dom, setter grenser (innenfor hans grenser). DU bestemmer. DU er sjefen. Pisk ham på lårene og si at han er den mest udugelig suben du har vært borti, og at nå er det DIN tilfredsstillelse som skal i boks. Hans trenger ikke bety noe, pin ham om du vil. Vær en bestemt dom. Krev ham akkurat slik du vil ha ham, og gjør han ikke som du vil, så setter du ham i det hjørnet igjen. Lær ham manerer. 

NB! Uttrykket med pisking var bare ment å forsterke hva jeg mente med bestemt dom, ikke som i en handling.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

NB! Uttrykket med pisking var bare ment å forsterke hva jeg mente med bestemt dom, ikke som i en handling.

Spørsmålet burde kanskje være hvordan straffe en sub uten at han eller hun opplever det som en belønning?

Skal man få overtaket på en dominant person er dette easy peasy. Men en sub vil jo ofte oppsøke straff, fordi de liker det så godt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 19.07):

Som dominant kvinne kan man velge seg det ypperste av menn.

Nei, hun kan ikke det. Kanskje for dem som "tar hva som helst", men for eget vedkommende tar ikke vi hva som helst, uansett hvor dominant hun måtte være. Ser hun ut som et troll og er uhygienisk i tillegg, spiller ingen rolle hvor dominant hun er. Noen later til å tro at være dominant er nok til at verden ligger for deres føtter. Det er som om man isolerer den dominante siden fra resten av mennesket.

Anonymkode: ba372...b34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, hun kan ikke det. Kanskje for dem som "tar hva som helst", men for eget vedkommende tar ikke vi hva som helst, uansett hvor dominant hun måtte være. Ser hun ut som et troll og er uhygienisk i tillegg, spiller ingen rolle hvor dominant hun er. Noen later til å tro at være dominant er nok til at verden ligger for deres føtter. Det er som om man isolerer den dominante siden fra resten av mennesket.

Anonymkode: ba372...b34

Og noen later til å tro at de selv er det ypperste av menn og at deres tilbakehold er et tap for noen som helst. 

Gjest FemaleFuryFancies
Skrevet (endret)

Slettet av bruker.

Endret av FemaleFuryFancies
Dobbelposting
Gjest FemaleFuryFancies
Skrevet (endret)

Slettet av bruker.

Endret av FemaleFuryFancies

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...