Gå til innhold

Til dere kvinner med sub menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker min mann og vi har et godt, trygt og morsomt samliv på det 15ende året. I sexlivet har det etterhvert utviklet seg til at han blir mest tent av å være submissiv. Særlig å bli mentalt dominert og ydmyket. (Aldri smerte, aldri pegging) Blant fetisjene er cuckolding. Til en viss grad syns jeg dette er spennende og gøy. Det er relativt tennende men jeg får ikke den samme kroppslige, fysiske tilfredsstillelsen av å dominere han som jeg får når han en sjelden gang «feier over meg».

Siden fetisjen hans er blant annet cuckolding, så treffer jeg andre i blant og får tilfredsstillelse der. Problemet er dukket opp nå fordi jeg treffer ingen andre for tiden og blir nesten stående uten tilfredsstillelse. Og, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.. jeg blir ikke så tent av mannen min når han bare vil være sub, så blir det en litt teit spiral hvor han blir mer og mer «desperat» etter mental dominans og kryper mer og mer for meg, når jeg trenger at han blir mindre «needy». Spørsmålet mitt er om dette er vanlig og hvordan kan jeg endre dette mønsteret? 
Lurer også på om det er vanlig hos andre dominante kvinner å ha en annen type relasjon til en mann som ikke er sub (i tillegg til sin sub mann)?

Anonymkode: 6512f...f46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

This is a scam!

Slik jeg ser det er cuckolding nesten alltid noe som menn maser seg til, og dermed et tegn på at kvinnen IKKE er den som bestemmer, og dermed IKKE den dominante. Men måten de legger det frem på er at dette skal være så bra for henne, at det skal gi henne så mye nytelse. Pøh!

Man er ikke dominant når man går med på å dominere fordi mannen vil, og så bare unntaksvis får det som man selv vil.

Og nei, man er ikke submissiv når man er den som stadig legger standarden for hva som skal skje. 

Hvis han kaller seg submissiv og deg dominant da, så er det en bløff, en form for manipulasjon.

Om han virkelig ønsker at du skal dominere han, så sett kuken hans i bur, og slipp han bare ut de gangene han er villig til å feie over deg.

Går han ikke med på det, så si at han er gjennomskuet som hustyrann og kast han ut på gaten.

Anonymkode: 53647...03c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Lurer også på om det er vanlig hos andre dominante kvinner å ha en annen type relasjon til en mann som ikke er sub (i tillegg til sin sub mann)?

Kan selvfølgelig bare svare for meg selv på dette; Nei, absolutt ikke.

Som dominant kvinne kan man velge seg det ypperste av menn. Det finnes en nærmest utømmelig rad av skikkelig bra mannfolk der ute, som er opptatt av mitt velbehag og at jeg skal ha det bra. 

Mens en cuckold som bare er opptatt av seg selv, er omtrent det siste i køen, kanskje med unntak av en iskald psykopat, en konebanker eller en underårig. De er alle sammen laaangt unna å komme med i betraktning. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

This is a scam!

Slik jeg ser det er cuckolding nesten alltid noe som menn maser seg til, og dermed et tegn på at kvinnen IKKE er den som bestemmer, og dermed IKKE den dominante. Men måten de legger det frem på er at dette skal være så bra for henne, at det skal gi henne så mye nytelse. Pøh!

Man er ikke dominant når man går med på å dominere fordi mannen vil, og så bare unntaksvis får det som man selv vil.

Og nei, man er ikke submissiv når man er den som stadig legger standarden for hva som skal skje. 

Hvis han kaller seg submissiv og deg dominant da, så er det en bløff, en form for manipulasjon.

Om han virkelig ønsker at du skal dominere han, så sett kuken hans i bur, og slipp han bare ut de gangene han er villig til å feie over deg.

Går han ikke med på det, så si at han er gjennomskuet som hustyrann og kast han ut på gaten.

Oi, det var en brennende tale. Jeg skjønner poenget ditt men føler ikke det treffer helt. Delvis men ikke helt

Kuklås er for øvrig noe jeg setter på han innimellom. Men jeg får jo ikke selv noe ut av det. Gjør du det med din mann? Hva får du ut av det? Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet. 
ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan selvfølgelig bare svare for meg selv på dette; Nei, absolutt ikke.

Som dominant kvinne kan man velge seg det ypperste av menn. Det finnes en nærmest utømmelig rad av skikkelig bra mannfolk der ute, som er opptatt av mitt velbehag og at jeg skal ha det bra. 

Mens en cuckold som bare er opptatt av seg selv, er omtrent det siste i køen, kanskje med unntak av en iskald psykopat, en konebanker eller en underårig. De er alle sammen laaangt unna å komme med i betraktning. 

Er dessverre litt enig med deg... men håper andre kan komme med andre innspill også 

Ts. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi, det var en brennende tale. Jeg skjønner poenget ditt men føler ikke det treffer helt. Delvis men ikke helt

Kuklås er for øvrig noe jeg setter på han innimellom. Men jeg får jo ikke selv noe ut av det. Gjør du det med din mann? Hva får du ut av det? Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet. 
ts

Nei, men jeg hadde gjort det om han prøvde å fornærme meg. Da hadde det vært enten det eller rett ut.

Jeg ser ikke vitsen med å bo sammen med en voksen som skal trekke i meg som et barn. 

For all del, jeg skal ikke sette grenser for hva du er komfortabel med.

Men jeg kjenner jeg blir rent sadistisk hver gang jeg hører om disse fake mishandler-subene.

Da hjelper det å lese innleggene til han her:

https://www.quora.com/profile/Samantha-Claire-39/answers

Han var utro. Kona ga han valget mellom femdom (inkludert femininisering) og skilsmisse. Han takket ja til det første...uten å vite helt hva han gikk til :) 

• Liker 3
Skrevet

Så krev at han feier over deg, da. Han har klart å sette noen kunstige rammer hvis du synes det ikke passer seg å forlange det. Hvis han tenner på at du prater nedsettende, så bruker du det. 

Hvis han bare krabber dypere inn i rollen sin og unnskylder seg til tross for din klare mening. Altså: drar dere videre inn i hans greie på tydelig bekostning av din, så mener jeg at "Scam" innlegget hadde noe for seg. Da må den leken ha en "av"-knapp. Da må dere ha en prat.

Jeg fikk ikke med meg hvorfor du har droppet hotwife biten, forresten. Hvis din bull bor alene, så er det da helt lov for han å besøke en enkelt husstand selv under de strengeste retningslinjene, så lenge han ikke besøker flere. Eller vil du unngå fast bull? Eller er du litt lei denne leken, kanskje litt pga hvor mye han styrer inn i en snever nisje av sub/dom i sin "ydmyke" rolle.

Hvis du summa summarium kommer til at dere må sette begrensninger på denne leken for forholdets skyld, så kan det være aktuelt med å håndtere dette som annet avhengighetsforhold. Han må skjønne at dette ikke er en form for hengivenhet når det ikke skjer på dine premisser. Det er ikke en form av kjærlighet når han bare vil begrense deg til en rolle.

Det kan hende at han trenger hjelp som om dette var et annet avhengighetsproblem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MuffinStud skrev (35 minutter siden):

Så krev at han feier over deg, da. Han har klart å sette noen kunstige rammer hvis du synes det ikke passer seg å forlange det. Hvis han tenner på at du prater nedsettende, så bruker du det. 

Hvis han bare krabber dypere inn i rollen sin og unnskylder seg til tross for din klare mening. Altså: drar dere videre inn i hans greie på tydelig bekostning av din, så mener jeg at "Scam" innlegget hadde noe for seg. Da må den leken ha en "av"-knapp. Da må dere ha en prat.

Jeg fikk ikke med meg hvorfor du har droppet hotwife biten, forresten. Hvis din bull bor alene, så er det da helt lov for han å besøke en enkelt husstand selv under de strengeste retningslinjene, så lenge han ikke besøker flere. Eller vil du unngå fast bull? Eller er du litt lei denne leken, kanskje litt pga hvor mye han styrer inn i en snever nisje av sub/dom i sin "ydmyke" rolle.

Hvis du summa summarium kommer til at dere må sette begrensninger på denne leken for forholdets skyld, så kan det være aktuelt med å håndtere dette som annet avhengighetsforhold. Han må skjønne at dette ikke er en form for hengivenhet når det ikke skjer på dine premisser. Det er ikke en form av kjærlighet når han bare vil begrense deg til en rolle.

Det kan hende at han trenger hjelp som om dette var et annet avhengighetsproblem.

Tusen takk for veldig reflektert innspill. Det er litt sånn at han kryper veldig inn i sin «boble» av kåtskap som plasserer meg i en posisjon uten at jeg krever det (eller antyder det, for å være ærlig - dette skjer hovedsakelig på hans initiativ). Men det er litt som om han ikke ser det selv - at han utløser mange triggere på seg selv og blir veldig «needy» og submissiv. Da har han gjerne tenkt og drømt om det en stund den dagen, for eksempel. Det kan skje noen ganger. Men for oftest er det slik at han veldig diskret hinter om at han er «den typen»-kåt i dag. Han er veldig redd for å være en som «topper fra bunnen». 

Jeg har droppet hotwife-opplegget litt av to årsaker, er litt lei av å ligge med forskjellige menn - jeg syns det kan være kjedelig. Jeg vil ha en fast men det er vanskelig å finne en god en. Men det kan kanskje spille inn litt at han ikke spiller flere roller enn den veldig submissive typen som gjerne blir nektet noe og ydmyket. Du er nok inne på noe der. 
ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ekstremt på å se hvor kåt han blir av å bli ydmyket og "brukt", vi har også møtt menn sammen, men da i hovedsak for at han skal bli brukt av de også. Min tenning kommer av at han har det bra og er kåt, har ingen ønske om å bli feid over selv. 

Anonymkode: 2f58f...65f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MuffinStud skrev (13 timer siden):

Enig i dette.

Det at han sier at han er opptatt av å ikke toppe fra bunnen, mens kjernen i adferden hans faktisk består i å toppe fra bunnen, så er det et gigantisk avvik mellom det han ønsker seg og det som skjer. Som jo er typisk for avhengighet. 

For ditt vedkommende, ts, er det manipulasjon, gaslighting, du blir lurt til å tro at det er du som ønsker deg det som han ønsker seg. Og det er utrolig skadelig over tid. Man mister seg selv.

Og det er jo nærnest blitt en epidemi av denne typen konstellasjoner, hvor noen prøver å trumfe gjennom cuckolding og andre typer underdanighet. 

En del mennesker går rundt og tror at den store drømmen til andre mennesker, er å ødelegge, misbruke, ydmyke andre. Og så opplever de at de selv kan tilby å være dette mennesket som lar seg ødelegge, misbruke og utnytte. At det å være en sånn boksebag er en slags gave som den andre bare må bli glad for.

Nei, en gave må jo være tilpasset det mottaker faktisk ønsker seg, ikke det giveren ønsker å bli kvitt.

• Liker 3
Skrevet

Kjenner at jeg som selv er sub blir litt lei meg på dine vegne og litt smått irritert på han. For en ting er iallefall sikkert, han gjør absolutt det han sier han ikke vil...han "topper fra bunn" uten tvil.

Et forhold baserer seg jo tross alt litt på den gode gamle regelen om å gi og ta. Og slik jeg leser ditt innlegg har du på alle måter gitt og gjort ditt for å prøve å få ting til å fungere, men han har nok glemt dette med å gi. Og da er man nok inne på en farlig vei som til slutt vil påvirke resten av deres forhold også..hvis det ikke allerede har det.

Jeg vet ikke helt om jeg har noen gode råd å komme med for å løse dette, men kan lufte en tanke jeg fikk 😊

Du skriver selv at du syns dette til en viss grad kan være spennende og gøy, men at du ikke får den samme opphisselsen som når "han feier over deg".  Hvis du finner det litt spennende og gøy å snakke nedlatende til han men samtidlig vil ha deg en "skikkelig omgang" kan det muligens fungere. Men da forutsetter jeg at han blir oppisset av ditt snakk også.

La han kle av seg foran deg og fortell at du tror aldri i verden han vil klare å tilfredstille deg med det utstyret han har, forhåpentlgvis tenner dette han litt. Så ber du han om å gi deg en skikkelig omgang,men gir beskjed om at det ender ikke før du ligger tilfredstillt og utslitt tilbake. Ikke la det være slutt med at han evnt kommer før deg, nå er det din tilfredstllelse som teller.

Og hvis den siste delen av opplegget over ikke fungerer er han heller ingen sub,men egentlig bare egoistisk med tanke på sin egen tilfredstillelse.

Som sagt ikke sikkert dette fungerer, men det var en liten tanke slik på en søndag formiddag 😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
nettslaven skrev (11 minutter siden):

La han kle av seg foran deg og fortell at du tror aldri i verden han vil klare å tilfredstille deg med det utstyret han har, forhåpentlgvis tenner dette han litt. Så ber du han om å gi deg en skikkelig omgang,men gir beskjed om at det ender ikke før du ligger tilfredstillt og utslitt tilbake. Ikke la det være slutt med at han evnt kommer før deg, nå er det din tilfredstllelse som teller.

Jeg er enig i denne fremgangsmåten kan fungere vel og bra, men jeg er tilbakeholden med å anbefale ting som er tilpasset hans lyst, når det tross alt er han som har tatt all plassen i lang lang tid.

Det er HENNES TUR nå.

Om han ikke får oppleve seksuell glede sammen med henne det neste året, og kanskje ikke en gang resten av livet, så til pass for han.

Det er sånn man lærer. 

Sånn går det når man utøver vold mot noen man skulle vært god mot.

Jeg tror dessverre ikke mennesker lærer uten å få så det svir. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
nettslaven skrev (20 minutter siden):

Kjenner at jeg som selv er sub blir litt lei meg på dine vegne og litt smått irritert på han. For en ting er iallefall sikkert, han gjør absolutt det han sier han ikke vil...han "topper fra bunn" uten tvil.

Et forhold baserer seg jo tross alt litt på den gode gamle regelen om å gi og ta. Og slik jeg leser ditt innlegg har du på alle måter gitt og gjort ditt for å prøve å få ting til å fungere, men han har nok glemt dette med å gi. Og da er man nok inne på en farlig vei som til slutt vil påvirke resten av deres forhold også..hvis det ikke allerede har det.

Jeg vet ikke helt om jeg har noen gode råd å komme med for å løse dette, men kan lufte en tanke jeg fikk 😊

Du skriver selv at du syns dette til en viss grad kan være spennende og gøy, men at du ikke får den samme opphisselsen som når "han feier over deg".  Hvis du finner det litt spennende og gøy å snakke nedlatende til han men samtidlig vil ha deg en "skikkelig omgang" kan det muligens fungere. Men da forutsetter jeg at han blir oppisset av ditt snakk også.

Og hvis den siste delen av opplegget over ikke fungerer er han heller ingen sub,men egentlig bare egoistisk med tanke på sin egen tilfredstillelse.

Som sagt ikke sikkert dette fungerer, men det var en liten tanke slik på en søndag formiddag 😉

Tusen takk for innspill 🙂 

Jeg skal jammen forsøke det en gang. Kanskje det fungerer kjempefint og at vi begge blir tent av det. Han kommer nok til å like det - etter hva han sier liker han at jeg styrer og vil gjøre alt jeg sier. 
ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det unaturlige har ingen fordeler. Kvinner er ikke selvstendige, kvinner er avhengige av menn. Det er det naturlige. Hvis alle menn forsvant over natten og bare kvinnene ble igjen her i verden i morgen så ville kvinnene ha dødd ut i løpet av 3 måneder eller før den tid. Kvinner er avhengige av menn for å overleve. Hadde det omvendte skjedd, at alle kvinner forsvant over natten og bare mennene var igjen, så ville mennene ha levd sine liv helt til de døde av alderdom. Som nå.

Kvinner er ikke selvstendige. Kvinner er avhengige av menn. Kvinner som sier at de "er krevende" bruker det bare som en unnskyldning for å kunne være frekke, respektløse, overfor sine partnere. De ødelegger bare for seg selv, for sin respekt for mannen de er sammen med.

Menn som er underdanige er ikke interessante for kvinner. For kvinner trenger en mann som tar styringen, som tar avgjørelser, som er bestemte, heller enn vinglende, usikre, dilter etter alt hun sier.

Anonymkode: 462cf...72b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i tenningsmønsteret ditt, Ts, og i problematikken, selv om jeg ikke er i et forhold akkurat nå. Jeg kan like å ha en underdanig kjæreste som betjener meg, men straks han blir for "ynkelig" og needy, blir jeg avtent. Jeg trenger at han også er litt maskulin og rå.

Håpet mitt er å treffe en underdanig mann som kan like rollespill av typen rik frue og slave (personlig tenner jeg på raceplay og sørstatene, nettopp fordi det er så tabu, men man kan jo ha andre scenarier, som vikingfrue og trell), der han gjør husarbeid og oppvarter henne og så utnytter hun ham til sex. Han er egentlig et villdyr av en mann som er rasende over å være så kuet og han blir derfor helt vill når han har sex med henne. Etterpå må han derimot tilbake i sin underdanige rolle, for da har han gjort nytten sin.

Slik kan man lage rollespill som tilfredsstiller både mannens behov for å være underdanig og bli utnyttet seksuelt og hennes behov for rå sex. Jeg vet ikke om særlig mange underdanige menn kunne tenke seg noe sånt, men for min del ville det ha vært himmelen.

Anonymkode: 134be...244

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tusen takk for innspill 🙂 

Jeg skal jammen forsøke det en gang. Kanskje det fungerer kjempefint og at vi begge blir tent av det. Han kommer nok til å like det - etter hva han sier liker han at jeg styrer og vil gjøre alt jeg sier. 
ts

Jeg har tenkt på en ting, og det er at du har nok en fordel i at han er submissiv.

Hadde han vært en nærtagende dominant, så hadde han mest sannsynlig blitt fornærmet, bare du hadde påpekt hårsveisen hans lå rart.

Mens en som er submissiv vil gjerne takle godt og oppmuntres av kritikk, at du setter tydelige grenser for deg selv, at du tar igjen. Og det å kunne slå tilbake helt til du har grensene der du vil ha de, og øve deg på å ta plass, kan føles nokså terapeutisk, som noe godt, for din egen del.

Selv om man er i et forhold bestående av sub og dom, så kan det ofte være et problem at en kvinnelig dom likevel er hemmet av forventninger til sitt kjønn. De tør liksom ikke gå langt nok, bli sinte nok. Jeg personlig kjenner til flere enn ett forhold med denne problematikken som har kommet seg på beina igjen, når dama bare tør å være tydelig nok.

Da snakker jeg ikke om dama til Samantha Claire :fnise:  Hun er mer en sånn ekstremist som man kan bli litt fascinert av hvor langt hun tør å dra det, og samtidig hvor fornøyd mannen hennes faktisk fremstår. Og for de som ikke har lest, Samantha Claire var selv dominant, før han fikk valget om å underkaste seg. Kan absolutt anbefale de innleggene som slags inspirasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner meg igjen i tenningsmønsteret ditt, Ts, og i problematikken, selv om jeg ikke er i et forhold akkurat nå. Jeg kan like å ha en underdanig kjæreste som betjener meg, men straks han blir for "ynkelig" og needy, blir jeg avtent. Jeg trenger at han også er litt maskulin og rå.

Håpet mitt er å treffe en underdanig mann som kan like rollespill av typen rik frue og slave (personlig tenner jeg på raceplay og sørstatene, nettopp fordi det er så tabu, men man kan jo ha andre scenarier, som vikingfrue og trell), der han gjør husarbeid og oppvarter henne og så utnytter hun ham til sex. Han er egentlig et villdyr av en mann som er rasende over å være så kuet og han blir derfor helt vill når han har sex med henne. Etterpå må han derimot tilbake i sin underdanige rolle, for da har han gjort nytten sin.

Slik kan man lage rollespill som tilfredsstiller både mannens behov for å være underdanig og bli utnyttet seksuelt og hennes behov for rå sex. Jeg vet ikke om særlig mange underdanige menn kunne tenke seg noe sånt, men for min del ville det ha vært himmelen.

Roma frue som har leid seg en gladiator er også en mulighet. Mye enkelt kostyme som finnes og hvis du liker vin og druer, så har du satt scenen.

Men ja. Sub skal ikke være ekvivalenten av å være ekteskapelig uføretrygdet.

Anonymkode: 11d13...129

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt på en ting, og det er at du har nok en fordel i at han er submissiv.

Hadde han vært en nærtagende dominant, så hadde han mest sannsynlig blitt fornærmet, bare du hadde påpekt hårsveisen hans lå rart.

Mens en som er submissiv vil gjerne takle godt og oppmuntres av kritikk, at du setter tydelige grenser for deg selv, at du tar igjen. Og det å kunne slå tilbake helt til du har grensene der du vil ha de, og øve deg på å ta plass, kan føles nokså terapeutisk, som noe godt, for din egen del.

Selv om man er i et forhold bestående av sub og dom, så kan det ofte være et problem at en kvinnelig dom likevel er hemmet av forventninger til sitt kjønn. De tør liksom ikke gå langt nok, bli sinte nok. Jeg personlig kjenner til flere enn ett forhold med denne problematikken som har kommet seg på beina igjen, når dama bare tør å være tydelig nok.

Da snakker jeg ikke om dama til Samantha Claire :fnise:  Hun er mer en sånn ekstremist som man kan bli litt fascinert av hvor langt hun tør å dra det, og samtidig hvor fornøyd mannen hennes faktisk fremstår. Og for de som ikke har lest, Samantha Claire var selv dominant, før han fikk valget om å underkaste seg. Kan absolutt anbefale de innleggene som slags inspirasjon. 

Han er, etter hva jeg kan tyde, veldig (ekte) submissive, men ikke godt trent som submissiv. Det er kanskje litt av problemet? Kanskje fordi jeg, som du sier, har integrerte kjønnsforventninger som hindrer meg i å ta helt styring men alltid trykke han ned på de tema han lengter etter. samtidig, jeg trykker jo på de knappene fordi det er der jeg får mest respons. 
Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spennende innspill! Ja, jeg kjenner det samme. Jeg løste det en stund ved å ha en dominant elsker. Da fikk jeg det beste av begge verdener. 🙂

• Liker 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet

Utrolig at jeg er singel, når menn som går med på cuckolding, har samboer/ektefelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...