AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Jeg har vært sammen med en fyr i et halvt år og har lagt merke til noe i det siste som uroer meg litt. Hver gang vi har vært på hytten sammen de siste månedene, blir han alltid litt kald andre dag vi er sammen. Jeg vet ikke hva det handler om, er han lei av å være med meg etter 12 timer? Trenger han litt alenetid? Blir han sliten og irritabel? Det er ikke sånn at han blir ekkel mot meg eller får et steinansikt, han svarer jo hyggelig og oppfører seg egentlig helt ok, men den vanlige varmen og gleden er liksom borte. Jeg tør ikke å ta det opp med ham, fordi jeg blir usikker på hva som egentlig skjer. Nå har det skjedd flere ganger, og det merkes mest på at kontakten liksom er borte. Jeg klarer ikke å sette fingeren nøyaktig på hva det er og jeg er usikker på om han selv er klar over at det skjer. Er det vanlig å bli sånn etter 12 timer sammen? Jeg blir veldig utrygg av det og synes ikke det er noe hyggelig å være sammen med ham når han blir sånn. Overreagerer jeg? Anonymkode: 13262...d3f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Det har skjedd fire ganger nå, altså hver gang vi har vært på hytten. Anonymkode: 13262...d3f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Kanskje han er en som trenger ekstremt mye alenetid og kjenner på det allerede etter en dag?🤔 Du kan jo ta det opp og høre hva han tenker om det. Som du skriver, det er ikke sikkert at han er klar over at han blir sånn. Hvem sin hytte er det forresten? Anonymkode: 6625b...382 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Kanskje du må skru opp varmen på hytten. Anonymkode: cab36...a56
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Blir kun gjetning her, du må nok spørre han selv Anonymkode: c5fd4...847
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje han er en som trenger ekstremt mye alenetid og kjenner på det allerede etter en dag?🤔 Du kan jo ta det opp og høre hva han tenker om det. Som du skriver, det er ikke sikkert at han er klar over at han blir sånn. Hvem sin hytte er det forresten? Anonymkode: 6625b...382 Ja, tanken har streifet meg også, men jeg synes det er rart å bli sånn når man er nyforelsket. Det er hans hytte. Jeg har vært i et psykisk voldelig forhold tidligere der eksen min etterhvert alltid ble stygg mot meg tredje dagen vi var på tur. Det slo nesten aldri feil. Da endret humøret hans seg og han ble aggressiv og kjip. Jeg er vel redd for at det samme er i ferd med å skje nå... Litt derfor jeg lurer på om det er vanlig å endre humøret sånn. Jeg klarer ikke å vurdere situasjonen objektivt og er redd for å ta det opp i tilfelle han blir enda mer anspent av det. Anonymkode: 13262...d3f 1
Gjest Skogsalv Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Fordi han har tømt seg ? 😎,,, ble veldig direkte sagt..Men ikke umulig. Test ut med å holde sexen tilbake et døgn neste gang dere er i hop. Tipper han da er varmere/ hyggeligere,,,frem til dag 3 . Har vært i et forhold med en slik et par år..etter nesten hver gang vi hadde treffest og hatt oss,,,var det radio silence fra han et par dager...om ikke jeg tok kontakt...Særlig i begynnelsen av forholdet, det 1.året. Det er noe biologiske greier 😆
Gjest Skogsalv Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, tanken har streifet meg også, men jeg synes det er rart å bli sånn når man er nyforelsket. Det er hans hytte. Jeg har vært i et psykisk voldelig forhold tidligere der eksen min etterhvert alltid ble stygg mot meg tredje dagen vi var på tur. Det slo nesten aldri feil. Da endret humøret hans seg og han ble aggressiv og kjip. Jeg er vel redd for at det samme er i ferd med å skje nå... Litt derfor jeg lurer på om det er vanlig å endre humøret sånn. Jeg klarer ikke å vurdere situasjonen objektivt og er redd for å ta det opp i tilfelle han blir enda mer anspent av det. Anonymkode: 13262...d3f Oi! Unnskyld ! Jeg skrev min kommentar ifht 3.dagen før du la innlegget ut om voldelig eks 🙄 og 3.dagen. Beklager ❤
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Skogsalv skrev (1 minutt siden): Fordi han har tømt seg ? 😎,,, ble veldig direkte sagt..Men ikke umulig. Test ut med å holde sexen tilbake et døgn neste gang dere er i hop. Tipper han da er varmere/ hyggeligere,,,frem til dag 3 . Har vært i et forhold med en slik et par år..etter nesten hver gang vi hadde treffest og hatt oss,,,var det radio silence fra han et par dager...om ikke jeg tok kontakt...Særlig i begynnelsen av forholdet, det 1.året. Det er noe biologiske greier 😆 Han vil bare tro at noe er alvorlig galt hvis vi ikke har sex. Vi har alltid sex hver dag vi er sammen. Anonymkode: 13262...d3f
Rotemor Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Kanskje han blir sliten av selskap? Jeg kan bli utslitt av å være sammen med andre. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Skogsalv skrev (1 minutt siden): Oi! Unnskyld ! Jeg skrev min kommentar ifht 3.dagen før du la innlegget ut om voldelig eks 🙄 og 3.dagen. Beklager ❤ Null problem 😊 Anonymkode: 13262...d3f
Gjest Skogsalv Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 Forholdet var forøvrig ikke noe bra. 🙄,,, han var Covert narcissist. Så psykisk vold og manipulering gjorde det umulig ... derfor jeg har lest meg opp på det...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Rotemor skrev (Akkurat nå): Kanskje han blir sliten av selskap? Jeg kan bli utslitt av å være sammen med andre. Ja, det kan hende. Kanskje han bare er en som trenger å lade batteriene litt og ikke klarer å si det til meg siden forholdet er så nytt. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han inviterer meg med på hytten da, dersom han er lei av meg allerede andre dagen. Anonymkode: 13262...d3f
CorvusCorax Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 Hm. Kan være han ikke er klar over det selv. Høres ut som han ikke helt klarer å regulerer følelsene sine. Når dere kommer til hytta så er han "forelsket"? Varm og kjærlig? Og da hopper dere til sengs? Hm. Kanskje det er kun det han er ute etter? Når han har fått det han ønsker, så skifter humøret? Det du opplever før sengevalsen er kun smisking/smiger/forføring? Det er jo bare en spekulasjon. Dere må snakke sammen. Du kan jo ta det opp en dag dere ikke er på hytta. Fortell ham at du blir usikker dagen etter fordi du opplever ham som kald. Du må også tenke etter om dette er din egen usikkerhet som spiller deg et puss, og om du projiserer din egen usikkerhet over på ham. Kanskje du også er "kald". Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon. Men ikke kom med antagelser. Bare fortell ham hva du føler. 1
Gjest Skogsalv Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han vil bare tro at noe er alvorlig galt hvis vi ikke har sex. Vi har alltid sex hver dag vi er sammen. Anonymkode: 13262...d3f Skjønner 😅,,, men én gang,som et eksperiment, dør han ikke av... skyld på magevondt/ lett hodepine..
Rotemor Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det kan hende. Kanskje han bare er en som trenger å lade batteriene litt og ikke klarer å si det til meg siden forholdet er så nytt. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han inviterer meg med på hytten da, dersom han er lei av meg allerede andre dagen. Anonymkode: 13262...d3f Om det er slik at han blir sliten av selskap, så er det ikke det at han blir lei av deg! Det er noe helt annet😊 Men det kan jo hende at han bruker mye energi ved å h det hyggelig og dermed er litt utmattet etterpå. For alt du vet kan det være at han gruer seg til mandag...🙅🏽♀️ 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 Sammen med en på 6 året som er likedan. (Vi bor ikke sammen). Skjønner godt at du blir usikker.. sliter tidvis med det jeg også. enig med hun over her at det har med sex og gjøre. Ta det opp å spør. Anonymkode: 61813...26a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Skogsalv skrev (2 minutter siden): Skjønner 😅,,, men én gang,som et eksperiment, dør han ikke av... skyld på magevondt/ lett hodepine.. Hehe, ja, jeg kan jo prøve å late som at jeg føler meg skikkelig dårlig og er kvalm. Da får jeg ihvertfall testet ut om det kanskje handler mest om det seksuelle for ham. Anonymkode: 13262...d3f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sammen med en på 6 året som er likedan. (Vi bor ikke sammen). Skjønner godt at du blir usikker.. sliter tidvis med det jeg også. enig med hun over her at det har med sex og gjøre. Ta det opp å spør. Anonymkode: 61813...26a Har du tatt det opp med kjæresten din? Ts Anonymkode: 13262...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå