Grooo Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Jeg har et problem her... Har en telefon/adresseliste på jobben som det stadig skjer endringer i. Denne lages i Excel og skal lagres som htm-fil og legges på nett. Layout og alt blir bra, men siden er jo "hundre meter" lang, og har masssse hvit tom plass nederst. Når man trykker print er det tekst på de seks første sidene, så kommer det 33 blanke sider. Slik kan vi ikke ha det... Siden må redigeres i Excel, og det er ikke noe alternativ å gå via andre redigeringsprogrammer. Går det ikke ann i Excel å sette arket til å kun vise de rader/kollonner det er tekst i? Altså slik at kun A1-G250 vises? Jeg klarer ikke å få det til...
Cronos Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Kan du ikke styre det fra print-menyen? Slik at du markerer de celler som skal skrives ut, og velger å printe "selection" fra print-menyen? (fritt fra den engelske utgave)
Grooo Skrevet 2. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2005 Jeg kan det ja, men andre brukere som skal inn på siden vil ikke klare å tenke så langt.
Grooo Skrevet 2. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2005 Altså det er HTML versonen av fila som ligger på nettet, og den skal være tilgjengelig for andre i bedriften og andre utenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå